Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pettämisen raja ylitetty?

Vierailija
02.10.2024 |

Olen yhden harrastusporukassa olevan miehen kanssa jäänyt treenien jälkeen juttelemaan noin tunniksi pari kertaa. Tätä ei ollut siis mitenkään etukäteen sovittu, vaan sattui vaan olemaan paikalla treeneissä ja oli mielenkiintoista puhuttavaa. Puheenaiheet ei liittyneet mitenkään kummankaan parisuhteisiin, seksiin, vaan hyvin pinnallisiin asioihin, esim. treeneihin, autoihin ja kodintekniikkaan tms. Minulla ei ole miehen yhteystietoja, eli en siis pidä häneen yhteyttä harrastusten ulkopuolella. Enkä ole aikonut hänen numeroaan pyytääkään. Somessa en ole.

Myönnän toki, että mies on minusta kiinnostava, enkai muuten jäisi jutustelemaan, jos hän olisi tylsä ihminen eikä yhteisiä mielenkiinnonaiheita olisi. 

Kun oma mies sai tästä tietää, nii alkoi raivota, että olen pettänyt häntä. Ei nukuta ösiin, kun hän vatvoo tätä asiaa. En ole siis pimittänyt asiaa, vaan kertonut kyllä, missä olen ja mies olisi voinut vaikka tulla katsomaan itse paikan päälle. Sitä en tietenkään ole ääneen sanonut, että pidän toista miestä viehättävänä, koska en näe, että siitä olisi mitään hyötyä.

Kun en ole pyytänyt yhteystietoja toiselta tai hän minulta tms. suunnitelmallista, eikä mitään fyysistä ole ollut, niin minusta vähän ylireagointia syyttää minua pettämisestä. Sen ymmärrän, että mustasukkaisuutta voi asiasta olla, eikä se tunnu hänestä kivalta. Mutta nyt huutaa, että minulla on toinen mies kierrossa...

Olenko pettänyt teidän mielestä?

Kommentit (182)

Vierailija
161/182 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukarinheittoharrastuksen lisäksi olemme molemmat magnesium-fetisistejä. Mieheni taas ei saa siitä mitään ylimääräisiä kiksejä. On helppo puhua henkilön kanssa asioista, kun toinen ymmärtää, mistä puhutaan. Ap

Vierailija
162/182 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa syy, jonka vuoksi olen keskustelemaan jäänyt on, että on vaikea löytää muita moukarinheittoharrastajia. Erityisesti viimeinen pyörähdys on puhuttanut meitä. Ap

Tämä en ole minä. Kuka pilailee kanssani? :D

Ps. En harrasta moukarinheittoa.

Ap

Lopeta tuo toisen nimissä esiintyminen! Tuo äskeinen ei ollut ap. Minä harrastan moukarinheittoa. 

Oikea ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/182 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos olisit jäänyt juttelemaan naisen kanssa. Ja mies tietäisi että olet bi. Olisiko juttelu ollut pettämistä?

Vierailija
164/182 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ap:n mies on pettäjäluonne. Näkee muissa itsensä. Juokse, ap. 

Juttelu on parasta, ja sellaista ap ei ilmeisesti saa kotona. 

Vierailija
165/182 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisten mielestä.mies on jo pettäjä siinä vaiheessa kun mies katsookin toista naista tai jos miehellä on edes toisen naisen puhelinnumero niin kyllä sinä olet pettäjä kun jäät tarkoituksellisesti hakemaan huomiota vieraalta mieheltä ja viettämään hänen kanssa aikaa. Ainahan ne naisen pettämis kumppaninsa on vain ystäviä tai tuttuja. 

Vierailija
166/182 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin jutellaan, sitten hipsutellaan ja pusutellaan. Sitten varataankin jo hotellista huone ja moukari jää kokonaan heittämättä. 

Vierailija
167/182 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moukarinheittoharrastuksen lisäksi olemme molemmat magnesium-fetisistejä. Mieheni taas ei saa siitä mitään ylimääräisiä kiksejä. On helppo puhua henkilön kanssa asioista, kun toinen ymmärtää, mistä puhutaan. Ap

Aa eli sinä haet vieraalta mieheltä kiksejä. Hyväksyisitkö itse että miehesi hakee vierailta naisilta kiksejä ja viettää näiden vieraiden naisten kanssa aikaa? 

Vierailija
168/182 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki se mitä puolisoltaan salaa on pettämistä. 

Mä luen ja kirjoita AV:lle puolisolta salaa(tietenkin siksi, että tää on niin noloa). Onko se pettämistä? 

On pettämistä! En katselisi tuollaista lapasta sekuntiakaan.

Vierailija
169/182 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin jutellaan, sitten hipsutellaan ja pusutellaan. Sitten varataankin jo hotellista huone ja moukari jää kokonaan heittämättä. 

Ja tämän jälkeen alkaa oman miehen syyttäminen naisen tekemästä pettämisestä. En ole vielä tässä reilussa 40 vuodessa kuullut yhdenkään naisen kantavan vastuutaan omasta pettämisestä ilman että yrittää kaataa siittä syyllisyyttä miesten niskaan.

Onhan se miehen vikaa että nainen riisuu vaatteensa ja onhan se miehen vikaa että nainen hyppää sänkyyn toisen miehen kanssa ja onhan se miehen vika kun nainen levittää jalkansa toiselle miehelle

Vierailija
170/182 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä olet puhunut tavallisista asioista (ei sis. seksi vaikka se olisi sinulle tai hänelle normi puheenaihe muuten) flirttailematta niin ei ole pettämistä, ei edes microcheating. Kerroit avoimesti asiasta. Toinen on vaan äärimmäisen mustasukkainen.

Heittäkää nuo mikrot ja makrot hevonhlvettiin. Oikeisto-naistenlehdistön lanseeraamaa baskaa. 

Vierailija
171/182 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän jälkeen alkaa oman miehen syyttäminen naisen tekemästä pettämisestä. En ole vielä tässä reilussa 40 vuodessa kuullut yhdenkään naisen kantavan vastuutaan omasta pettämisestä ilman että yrittää kaataa siittä syyllisyyttä miesten niskaan.

Onhan se miehen vikaa että nainen riisuu vaatteensa ja onhan se miehen vikaa että nainen hyppää sänkyyn toisen miehen kanssa ja onhan se miehen vika kun nainen levittää jalkansa toiselle miehelle

Ai minä olen kyllä kuullut lukemattoman määrän tarinoita, joissa pahaa-aavistamaton viaton mies on joutunut hor*tsu munahaukan saalistamaksi...

Vierailija
172/182 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä taas olet trolli, jonka korvien välissä tuulee.

Vierailija
173/182 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt kyse on omista suhteistasi, en yhtään ihmettele. Kuka tuota kestää?

Vierailija
174/182 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luen ja kirjoita AV:lle puolisolta salaa(tietenkin siksi, että tää on niin noloa). Onko se pettämistä? 

Sen viestin kirjoittajan, jota kommentoit, mukaan on.

Vierailija
175/182 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko keskustellut asiat sellaisia, mistä voisit jutella ihan samalla tavalla myös samaa sukupuolta olevan harrastuskaverin kanssa? Pystyisitkö ajattelemaan, että saattaisit jäädä myös naispuoleisen harrastuskaverin kanssa samalla tavalla juttelemaan?

Itse kun on jo ysärin lopusta työskennellyt miesvaltaisella alalla, niin mulle on ihan se ja sama, mikä sen juttelukaverin sukupuoli on, kun juttelu on sellaista tavallista turinaa.

Olen myös miesvaltaisella, teknisellä alalla töissä ja keskustelut ovat liittyneet hyvin paljon tekniikkaan ja koneisiin. Harvoin näistä asioista naisten kanssa voi jutustella..

Ainut asia siis, minkä olen salannut, on tuo, että pidän miestä viehättävänä. Teidän mielestä se pitäisi kertoa puolisolle? Mies siis tiesi missä olen ja kenen kanssa, joten hän olisi voinut tulla vaikka katsomaan, mitä tapahtuu.

Ap

Arvatenkin mies itse jo pettää muualla tai on impotentti.. 

Vierailija
176/182 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä miehenä sulattaisi tilannetta alkuunkaan. Ottaisin puheeksi tän toisen miehen kanssa ja jos olisi jotain kismaa, niin haastaisin kaksintaisteluun paidatta ihan millä säännöillä vain.

Jos tilanteeseen tulisi ap:n mies uhoamaan tai muutenkin kukkoilemaan, niin pistäisin hänetkin maihin ja pyyhkisin asvalttia.

Meni nyt sen verran tunteisiin tämä aloitus, että ap voisi vähän rajoittaa trollaamista jooko?

Työpäivän jälkeen pikkaisen liian rajua lukemista tämmöinen parisuhdeprovo ja harrastusmeiningit.

Vierailija
177/182 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheet hässäkät tulilla kun harrastuksen parkkipaikalla on juteltu ja ap tykkäs jutella. Ei tulis arabimaissa kuuloonkaan tuollainen meno missä jutellaan ja harrastellaan vastakkaisen sukupuolen kanssa juttuja.

Niissä maissa on erikseen mietitty tarkkaan miksi ihmiset pettää ja ajautuu pettämään.

Just sen takia ei ole hyvä myöskään olla työelämässä jne.

Nämä on mietitty tarkkaan ettei tapahdu suurta onenttomuutta jossa perhe hajoaa ja avioliitto menee rikki.

Ap:n mies tuntee luontaista kauhua sydämessään asian tiimoilta. Nyt on hässäkkä tulilla!!!

Vierailija
178/182 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko harrastuskaverilla jo nokka kipeä?

Vierailija
179/182 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luottamuksen pettämistä ainakin, kuka nyt vapaaehtoisesti olisi AV:lle kirjoittelevan puoliso?

Vierailija
180/182 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämisenraja millään lailla ylitetty, mutta olisi kannattanut jättää kertomatta miehellesi jos hän on mustasukkaista sorttia.