Onko pettämisen raja ylitetty?
Olen yhden harrastusporukassa olevan miehen kanssa jäänyt treenien jälkeen juttelemaan noin tunniksi pari kertaa. Tätä ei ollut siis mitenkään etukäteen sovittu, vaan sattui vaan olemaan paikalla treeneissä ja oli mielenkiintoista puhuttavaa. Puheenaiheet ei liittyneet mitenkään kummankaan parisuhteisiin, seksiin, vaan hyvin pinnallisiin asioihin, esim. treeneihin, autoihin ja kodintekniikkaan tms. Minulla ei ole miehen yhteystietoja, eli en siis pidä häneen yhteyttä harrastusten ulkopuolella. Enkä ole aikonut hänen numeroaan pyytääkään. Somessa en ole.
Myönnän toki, että mies on minusta kiinnostava, enkai muuten jäisi jutustelemaan, jos hän olisi tylsä ihminen eikä yhteisiä mielenkiinnonaiheita olisi.
Kun oma mies sai tästä tietää, nii alkoi raivota, että olen pettänyt häntä. Ei nukuta ösiin, kun hän vatvoo tätä asiaa. En ole siis pimittänyt asiaa, vaan kertonut kyllä, missä olen ja mies olisi voinut vaikka tulla katsomaan itse paikan päälle. Sitä en tietenkään ole ääneen sanonut, että pidän toista miestä viehättävänä, koska en näe, että siitä olisi mitään hyötyä.
Kun en ole pyytänyt yhteystietoja toiselta tai hän minulta tms. suunnitelmallista, eikä mitään fyysistä ole ollut, niin minusta vähän ylireagointia syyttää minua pettämisestä. Sen ymmärrän, että mustasukkaisuutta voi asiasta olla, eikä se tunnu hänestä kivalta. Mutta nyt huutaa, että minulla on toinen mies kierrossa...
Olenko pettänyt teidän mielestä?
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pettämistä. Juttelu harrastuskaverin kanssa on ok.
Miehesi mustasukkaisuus on red flag. Kannattaa tarkkaan miettiä, haluatko jatkaa suhteessa hänen kanssaan. Se vain pahenee tuosta ajan myötä.
Mustasukkaisuus ei ole tässä tapauksessa perusteetonta. Ap myönsi itsekin olevansa kiinnostunut toisesta. Mitä siihen sanot? Silti red flag?
Ei parisuhde tee ihmisestä sokeaa. Tottakai voi olla "kiinnostunut" muistakin. Olisihan se ihan mahdotonta olla huomaamatta, jos joku on mukava ja komea.
Ap:n mies sen sijaan kuulostaa täysin kajahtaneelta. Vaihda ap ihmeessä tähän mukavampaan. Et tee mitään miehellä, joka heittäytyy hysteeriseksi pikkuasioista.
Mies on luultavasti itse pettäjäluonne, eikä siksi kykene ymmärtämään, että toisille pieni flirtti on vain piristystä ja sataa sen omankin miehen laariin piristyneenä seksielämänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi mustasukkaisuus on red flag. Kannattaa tarkkaan miettiä, haluatko jatkaa suhteessa hänen kanssaan. Se vain pahenee tuosta ajan myötä.
Mustasukkaisuus ei ole tässä tapauksessa perusteetonta. Ap myönsi itsekin olevansa kiinnostunut toisesta. Mitä siihen sanot? Silti red flag?
Mustasukkaisuudelle on ehkä hieman aihetta, mutta jos mies uhkaa vetää toista miestä lättyyn kun toinen on jutellut hänen vaimonsa kanssa, mennään jo pahasti yli. Mustasukkaisuuden tunne on ihan normaali, mutta se miten siihen suhtautuu on sitten toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei parisuhde tee ihmisestä sokeaa. Tottakai voi olla "kiinnostunut" muistakin. Olisihan se ihan mahdotonta olla huomaamatta, jos joku on mukava ja komea.
Ap:n mies sen sijaan kuulostaa täysin kajahtaneelta. Vaihda ap ihmeessä tähän mukavampaan. Et tee mitään miehellä, joka heittäytyy hysteeriseksi pikkuasioista.
Mies on luultavasti itse pettäjäluonne, eikä siksi kykene ymmärtämään, että toisille pieni flirtti on vain piristystä
No enhän minä tätä toista miestä parin pinnallisen jutustelun perusteella tunne. En voi siis tietää, kuinka "kajahtanut" tapaus on kyseessä. Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi muuten. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Et pettänyt, mutta olet käyttäytynyt arveluttavasti ja tiedät sen itsekin. Olet viehättynyt jostakusta ja jäät tietoisesti hänen seuraansa.
Hölön pölön.
Ainoa syy, jonka vuoksi olen keskustelemaan jäänyt on, että on vaikea löytää muita moukarinheittoharrastajia. Erityisesti viimeinen pyörähdys on puhuttanut meitä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti myönsin, mitä hyötyä minulle olisi kysyä mielipidettä, jos pimittäisin osan asioista? Tulin tänne kysymään sitä, olenko tosiaan jo pettänyt ja onko tuo hirveä p*skanmyrsky miehen puolelta on oikeutettua? Nyt on kolmas yö kun mies on valvottanut minua tämän asian takia. Sitten pitäs jaksaa jossain töissäkin käydä. Noh ainakaan ei tee mieli mennä treeneihin juttelemaan, että ehkä hyvä niin...
Sinun mielestäsi pettämisen raja on siis y
Et tietenkään ole!!
Vierailija kirjoitti:
Ainoa syy, jonka vuoksi olen keskustelemaan jäänyt on, että on vaikea löytää muita moukarinheittoharrastajia. Erityisesti viimeinen pyörähdys on puhuttanut meitä. Ap
Tämä en ole minä. Kuka pilailee kanssani? :D
Ps. En harrasta moukarinheittoa.
Ap
Jos sä olet puhunut tavallisista asioista (ei sis. seksi vaikka se olisi sinulle tai hänelle normi puheenaihe muuten) flirttailematta niin ei ole pettämistä, ei edes microcheating. Kerroit avoimesti asiasta. Toinen on vaan äärimmäisen mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Tiettekö, äijät ei ikinä edes pohtis tämmöstä et onko tommonen nyt jotain pettämistä.
Ne naurais pystyyn tommosille, niille toi on arkipäivää. :D
Np ap:n äijä ilmeisesti pohtii.
Vierailija kirjoitti:
Ap, salaat edelleen mieheltä asioita . . .
Onkohan ap:n miehellä huonoja kokemuksia entisistä naisistaan, joiden pettäminen on alkanut samalla aaltopituudella jutustelusta ja siitä edennyt pikkuhiljaa. Tuollainen tunnin jutustelu muiden jo lähdettyä kotiin viittaa siihen, että jos ei sinulla niin sillä miehellä on suunnitelma kaataa sinut sänkyyn ja saada uusi mitali kokoelmiinsa.
Normaalisti miehet karttavat varattuja naisia, ainakin sellaiset, joilla on periaatteita. Kokeneilla miehillä on kärsivällisyyttä eivätkä paljasta tarkoitusperiään liian aikaisin. Haluatko ap olla tuon miehen uusi kaato? Noilla tyypeillä on monta rautaa tulessa ja aina jonkun naisen saa sänkyynsä, ei ole väliä kuka niistä monista. Tätä harrastelevat myös onnellisesti naimisissa olevat tyypit ja vaimo on autuaan tietämätön.
Ap, kerroit että ukkos on joku himotreenaaja. Vetääkö mömmöjä, kun on tollanen?
Ihan sadisti paska, jos märisee tästä yöt läpeensä ja valvottaa sua. Kiduttaa sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ap:n miehellä huonoja kokemuksia entisistä naisistaan, joiden pettäminen on alkanut samalla aaltopituudella jutustelusta ja siitä edennyt pikkuhiljaa. Tuollainen tunnin jutustelu muiden jo lähdettyä kotiin viittaa siihen, että jos ei sinulla niin sillä miehellä on suunnitelma kaataa sinut sänkyyn ja saada uusi mitali kokoelmiinsa.
Normaalisti miehet karttavat varattuja naisia, ainakin sellaiset, joilla on periaatteita. Kokeneilla miehillä on kärsivällisyyttä eivätkä paljasta tarkoitusperiään liian aikaisin. Haluatko ap olla tuon miehen uusi kaato? Noilla tyypeillä on monta rautaa tulessa ja aina jonkun naisen saa sänkyynsä, ei ole väliä kuka niistä monista. Tätä harrastelevat myös onnellisesti naimisissa olevat tyypit ja vaimo on autuaan tietämätön.
Harrastuspiireissä pyörii myös monia muita naisia, jotka ovat nuorempia, paremman näköisiä ja lapsettomia. Luulisi, että herra yrittäisi ensisijaisesti kaataa näitä ennen minua? En silti ole nähnyt hänen kiertävän kenenkään ympärillä. Vaikka enhän minä tietysti kaikkea tiedä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas piirittävät varattuja miehiä. Miksi nähdä vaivaa selvittää itse, onko toisessa ainesta, kun voi varastaa toiselta jo hyväksi todetun.
No et ole pettänyt millään tavalla!!! Miehelläsi vakava ongelma. Eikö sulla saa olla miehiä edes kavereina?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko keskustellut asiat sellaisia, mistä voisit jutella ihan samalla tavalla myös samaa sukupuolta olevan harrastuskaverin kanssa? Pystyisitkö ajattelemaan, että saattaisit jäädä myös naispuoleisen harrastuskaverin kanssa samalla tavalla juttelemaan?
Itse kun on jo ysärin lopusta työskennellyt miesvaltaisella alalla, niin mulle on ihan se ja sama, mikä sen juttelukaverin sukupuoli on, kun juttelu on sellaista tavallista turinaa.
Miksi pitäis jutella mieluummin naisen kanssa? Minä juttelen mieluummin miesten kanssa, rennompaa usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit miehet pystyy kyllä suhtautumaan naisiin niinkuin ihmisiin ja juttelemaan myös kanssa ilman sen kummempia taka-ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko keskustellut asiat sellaisia, mistä voisit jutella ihan samalla tavalla myös samaa sukupuolta olevan harrastuskaverin kanssa? Pystyisitkö ajattelemaan, että saattaisit jäädä myös naispuoleisen harrastuskaverin kanssa samalla tavalla juttelemaan?
Itse kun on jo ysärin lopusta työskennellyt miesvaltaisella alalla, niin mulle on ihan se ja sama, mikä sen juttelukaverin sukupuoli on, kun juttelu on sellaista tavallista turinaa.
Olen myös miesvaltaisella, teknisellä alalla töissä ja keskustelut ovat liittyneet hyvin paljon tekniikkaan ja koneisiin. Harvoin näistä asioista naisten kanssa voi jutustella..
Ainut asia siis, minkä olen salannut, on tuo, että pidän miestä viehättävänä. Teidän mielestä se pitäisi kertoa puolisolle? Mies siis tiesi missä olen ja kenen kanssa, joten hän olisi voinut tulla vaikka k
Jos mennään tarpeeksi pitkälle, niin jokaista pettämistä on aina edeltänyt sarja jatkuvia hengitysliikkeitä. Eli lopetat vain hengittämisen niin et vahingossa tule pettäneeksi miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuudelle on ehkä hieman aihetta, mutta jos mies uhkaa vetää toista miestä lättyyn kun toinen on jutellut hänen vaimonsa kanssa, mennään jo pahasti yli. Mustasukkaisuuden tunne on ihan normaali, mutta se miten siihen suhtautuu on sitten toinen juttu.
Sitten vasta tulee vammoja jos homma etenee tuosta juttelusta edemmäs.
Mutta se kannattaa käydä kertomassa , niin ei tule suotta vammoja eikä itselle syytettä.
Täällä varmaan huutelevat nämä katkerat parinvaihtajat, joilla vanha suola janottaa ja tekemiset kaduttaa.