Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen kertoi vasta 3. tapaamisella, että hänellä on lapsi

Vierailija
01.10.2024 |

Tapasin kaverin syntymäpäiväjuhlissa erään mukavan naisen. Ollaan tavattu kolme kertaa ja vasta viimeisimmällä tapaamisella hän kertoi, että hän on 6-vuotiaan lapsen äiti. Hänellä on siis yhteishuoltajuus lapsen isän kanssa vuoroviikoin. Kun kysyin, että miten hän ei aikaisemmin tätä asiaa maininnut, vastasi hän, että ei hän vaan kokenut tarpeelliseksi kertoa lapsesta.

Siis miten niin muka ei kokenut tarpeelliseksi kertoa, että hänellä on lapsi?

Itselläni ei ole lapsia enkä oikeastaan pidä lapsista.

Kommentit (473)

Vierailija
101/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä jo ensimmäisillä treffeillä kerrotaan omasta elämästä se miten aikansa viettää eli käykö millaisessa työssä, mitä harrastaa ja mitkä asiat arkea rytmittävät. Lapset on aika olennainen asia tätä kertomusta. 

Eikä ole.

Vierailija
102/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pajonko menetit rahaa yhteeensä niillä kolmella kerralla, tapailumies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätti kertomatta, jotta tekisi paremman ensivaikutelman. Samaan tapaan voi esim. jättää kertomatta työttömyydestä tai sairaseläkkeestä, rikoshistoriasta tms. 

Yksikään mies ei haaveile naisesta, joka on jakanut elämänsä ainutlaatuiset huippuhetket toisen miehen kanssa, vaikka monen on siihen tyytyminen. 

Vähiin käy huippuhetket, jos vain ensimmäisen lapsen syntymä lasketaan sellaiseksi.

Vierailija
104/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätti kertomatta, jotta tekisi paremman ensivaikutelman. Samaan tapaan voi esim. jättää kertomatta työttömyydestä tai sairaseläkkeestä, rikoshistoriasta tms. 

Yksikään mies ei haaveile naisesta, joka on jakanut elämänsä ainutlaatuiset huippuhetket toisen miehen kanssa, vaikka monen on siihen tyytyminen. 

Ainutlaatuiset, mutta eivät ainutkertaiset. Haluaako mies siis jonkun kädettömän tollon, joka ei ole kokenut aiemmassa elämässään mitään sykähdyttävää?

Melko naiivia.

Vierailija
105/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä surullinen ajatus, että jos tulee ero tai jään leskeksi (1 lapsi), niin minua ei enää nähdä edes ihmisenä. Jotakin alinta saastaa, joka keräilee vain pahaa aavistamattomien miesten spermoja kortsuista.

Yhtäkkiä kaikki näkevät minut vain ja ainoastaan lapsen kautta, persoonallani, luonteella eikä millään muullakaan ominaisuudella, ole enää mitään väliä. 

Ei ole mitään ymmärrystä sille, että aina ei mene, tai oikeastaan harvoin mikään elämässä menee käsikirjoituksen mukaan.

Ps. Miehellä oli lapsen tuloon ihan yhtä iso osuus, kuin minulla.

Ja kyllä, jokainen saa vaatia ihan mitä haluaa.

Mitä sä oikein sekoilet. Noi on sun itsesi keksimiä juttuja, itse aliarvioit itseäsi rankasti. Kyllä sut maailman hylkäämänä reppanana nähdään kun itse määrätietoisesti pyrit sellaisen kuvan itsestäsi antamaan.

Vierailija
106/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheelle ja salailulle ei voi perustaa mitään kunnon suhdetta.

Vierailija
107/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko kukaan koskaan ajatelleeksi, että tuollaisilla kriteereillä se aivan mahtava ihminen saattaa mennä sivu suun?

Minulle yksikään lisääntynyt mies ei ole mahtava kumppani. En ole halunnut lapsia elämääni, koska jos olisin halunnut, minulla olisi lapsia. En halua elämääni muidenkaan ihmisten lapsia. Ne lapset toki kasvaa, joo, mutta 40-vuotias ihminen on edelleen jonkun lapsia, ja vaikuttaa vanhempansa elämään, ja sieltä tulee suurella todennäköisyydellä vielä lapsenlapsiakin vanhoille päiville.

Lisääntynyt mies on jo arvomaailmaltaan ja elämänkulultaan ihan erilainen kuin minä.

Vierailija
108/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap et heti kertonut, ettet pidä lapsista? Noin tärkeän asian jätit mainitsematta.

Ei moni muukaan erityisemmin pidä lapsista, ei siinä ole mitään erikoista.

Ap

No mikset kertonut sitä heti ekoilla treffeillä?! Toisekseen, sun logiikalla: on monella muullakin lapsia, ei siinä ole mitään erikoista.

Treffinaisesi selvisi säikähdyksellä. Onnex ei tartte sua enää nähdä.

Vierailija
109/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtikö antaa pllua kahdella ekalla ja kolmannellakin ennen lapsi"uutista"? Jos ehti, niin hommahan meni nappiin! Tossa kohtaa kuuluu kadota maisemaan jo muutenkin.

Vierailija
110/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä surullinen ajatus, että jos tulee ero tai jään leskeksi (1 lapsi), niin minua ei enää nähdä edes ihmisenä. Jotakin alinta saastaa, joka keräilee vain pahaa aavistamattomien miesten spermoja kortsuista.

Yhtäkkiä kaikki näkevät minut vain ja ainoastaan lapsen kautta, persoonallani, luonteella eikä millään muullakaan ominaisuudella, ole enää mitään väliä. 

Ei ole mitään ymmärrystä sille, että aina ei mene, tai oikeastaan harvoin mikään elämässä menee käsikirjoituksen mukaan.

Ps. Miehellä oli lapsen tuloon ihan yhtä iso osuus, kuin minulla.

Ja kyllä, jokainen saa vaatia ihan mitä haluaa.

Ilmeisesti monelta meni ohi tän mun kommentin tarkoitus. En tarkoittanut, ettei lapsettomuus saisi olla kriteeri. Tottakai saa.

Silti voisi jonkunnäköistä kunnioitusta, ymmärtystä ja ihmisarvoa suoda sillekin henkilölle, jolla se elämä ei sen käsikirjoituksen mukaan mennyt. 

Happily ever after.

Vierailija
111/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa kertovat olevansa persuja 😬

Huomenta vaan sullekin. Mikä saa päivästä toiseen näkemään persuja kaikkialla? Tuu käymään Helsingin kauppakeskus Itiksessä, väkeä on paljon mutta ainoat vaaleat on kauppojen työntekijöitä.

Vierailija
112/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysynyt ekoilla treffeillä? Jos asia on sinulle tärkeä...

Vierailija
113/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nyt puolustellaan tuota pimitystä jos tilanne olisi toisinpäin että mies ei kertoisi lapsestaan niin hänet haukuttaisiin täällä heti narsistiksi(tietenkin) ja ties miksi sekä harmiteltaisiin apn puolesta miten tämän tunteilla on leikitty ja kohdalle osui katala lurjus jolla oli vain seksipuuhat mielessä.

Vierailija
114/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vuorovanhemmuus, aikuiset voi sopia että tapailevat vaan joka toisella viikolla.

Vierailija
115/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän Ap:n näkökulman ihan täysin! Itse olen nainen, ja ihmettelen tätä samaa miehissä. Tällaiset asiat pitää kertoa heti, koska ne vaikuttavat tosi paljon yhteisoloon. Lapsen läsnäollessa mennään lapsen ehdoilla ja vuoroviikollakin lapsen asiat ovat usein läsnä ja joutuu kuuntelemaan kun sovitaan toisen vanhemman kanssa lapseen liittyviä asioita. Pahimmassa tapauksessa suhteen kehittyessä joutuu vielä exän mustamaalaamaksi. Toisen lapsi on varsinkin lapsettomalle osapuolelle iso painolasti, koska hän on sitten suhteessa aina se, joka joustaa. On kohtuullista heti tutustuessa antaa hänen päättää kiinnostaako noin iso lisätaakka suhteen päälle.

Vierailija
116/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs nyt puolustellaan tuota pimitystä jos tilanne olisi toisinpäin että mies ei kertoisi lapsestaan niin hänet haukuttaisiin täällä heti narsistiksi(tietenkin) ja ties miksi sekä harmiteltaisiin apn puolesta miten tämän tunteilla on leikitty ja kohdalle osui katala lurjus jolla oli vain seksipuuhat mielessä.

Pimitystä. :)

Vierailija
117/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on siinä, että sinä olet homppeli ja olet vielä kaapissa.

Nykyään saa olla 'homppeli' ja vielä kaapissakin. Onx tää sulle ongelma?

Vierailija
118/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein jaksa ymmärtää tuota, että joku muutama tapaaminen otetaan niin hirveän vakavasti, mitä voi tai pitää puhua ja mitä ei. Eri ihmisten kanssa tapaaminen on niin erilaista ja puheenaiheet muotoutuu tilanteen mukaan. Kyllä sen nopeasti huomaa synkkaako jonkun kanssa vai ei ja random tapaamisesta saattaa kehkeytyä enemmänkin. Johonkinhan ne kuitenkin aina tössähtää, pitää hauskaa niin kauan kuin sitä kestää. Näillä olen aina mennyt olipa toisen historia millainen vain. Sivuseikkoja.

Juurihan Ap antoi ymmärtää, että hänelle ei lapsi ole sivuseikka. Hän haaveili mahdollisesti vakavammasta suhteesta. Naisenkin täytyi ymmärtää, että jos kolmansille treffeille kysytään, niin tässä on nyt jotain vireillä. Yleissääntönä lienee turvallista ohjeistaa lapsellisia, että kertokaa aina heti lapsistanne. Jos asia ei olekaan toiselle mikään juttu, tulee sekin heti selväksi.

Vierailija
119/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on olemassa catfishing ja hatfishing yms. Niin onko tää nyt sitten jotain kidfishingiä?

Red flag joka tapauksessa.

Vierailija
120/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 2 lasta ja isän kanssa erottiin kun lapset oli pieniä, yhtäkään miestä ei ole sen jälkeen lapset haitanneet. Eikä nykyistä kihlattua. Enkä ole kuullut että ketään ystävien uusia miehiä olis haitannut. Kyllä naiselle miehiä riittää vaikka lapsia olisi.

No sittenhän ei liene mitään ongelmaa kertoa lapsista heti ensi tapaamisella.