Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kertoi vasta 3. tapaamisella, että hänellä on lapsi

Vierailija
01.10.2024 |

Tapasin kaverin syntymäpäiväjuhlissa erään mukavan naisen. Ollaan tavattu kolme kertaa ja vasta viimeisimmällä tapaamisella hän kertoi, että hän on 6-vuotiaan lapsen äiti. Hänellä on siis yhteishuoltajuus lapsen isän kanssa vuoroviikoin. Kun kysyin, että miten hän ei aikaisemmin tätä asiaa maininnut, vastasi hän, että ei hän vaan kokenut tarpeelliseksi kertoa lapsesta.

Siis miten niin muka ei kokenut tarpeelliseksi kertoa, että hänellä on lapsi?

Itselläni ei ole lapsia enkä oikeastaan pidä lapsista.

Kommentit (473)

Vierailija
121/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riittävän ajoissa. Ei tuossa nyt mitään kamalaa vahinkoa ole tapahtunut. Tuskinpa sentään paksuksi pukkasit vielä? Se olisi jo aika harmillista jos niin tekisit ja sitten hoksaisit että ainiin enpä muuten pidä lapsista niin tämä oli nyt tässä.

Vierailija
122/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudompaa olisi jos jollain 40 v ei olisi lapsia. Olen itse 40 v eikä kiinnosta lapsettomat miehet. Ehkä nainen oletti että sinullakin on lapsia? Sehän se normaali tilanne on ei lapsettomuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä surullinen ajatus, että jos tulee ero tai jään leskeksi (1 lapsi), niin minua ei enää nähdä edes ihmisenä. Jotakin alinta saastaa, joka keräilee vain pahaa aavistamattomien miesten spermoja kortsuista.

Yhtäkkiä kaikki näkevät minut vain ja ainoastaan lapsen kautta, persoonallani, luonteella eikä millään muullakaan ominaisuudella, ole enää mitään väliä. 

Ei ole mitään ymmärrystä sille, että aina ei mene, tai oikeastaan harvoin mikään elämässä menee käsikirjoituksen mukaan.

Ps. Miehellä oli lapsen tuloon ihan yhtä iso osuus, kuin minulla.

Ja kyllä, jokainen saa vaatia ihan mitä haluaa.

Mitä sä oikein sekoilet. Noi on sun itsesi keksimiä juttuja, itse aliarvioit itseäsi rankasti. Kyllä sut maailman hylkäämänä reppanana nähdään kun itse määrätietoisesti pyrit sellaisen kuvan itsestäsi antamaan.

Ihan näistä miesten kommenteista täällä tämä mieleen tuli. 

Vierailija
124/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin olisi huijattu olo ja harmittaisi jos mies olisi muuten mielenkiintoinen ja tuollainen asia tulisi vasta tuossa vaiheessa ilmi. Lapset vaikeuttavat ja estävät elämää niin paljon etten halua omiakaan niin saati sitten toisenkaan lapsen takia hankaloittaisin elämääni.

Vierailija
125/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vuorovanhemmuus, aikuiset voi sopia että tapailevat vaan joka toisella viikolla.

Siitähän tulee silkkaa helvettiä. Eksä roikkuu elämässä mukana ja jos ja kun on edelleen välit solmussa niin vaikeuttaa kaikin tavoin kaikkea. Peruu omia lapsiviikonloppujaan ja kieroon katsoo sitä uutta äijää. Hyvä jos ei käy päälle.

Suunnittelet jotain muian kanssa kun "lapsi on menossä isälle viikonlopuksi". No se juoppohan tietysti skippaa vuoronsa.

Sitten saat kuunnella sen yhn vuodatusta kaikesta mikä liittyi eroon eikä se lopu ikinä ennenkuin lapsi on aikuinen jos sittenkään.

EI.

Lapsettomiakin naisia löytyy

Vierailija
126/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko kukaan koskaan ajatelleeksi, että tuollaisilla kriteereillä se aivan mahtava ihminen saattaa mennä sivu suun?

Ei se ole aivan mahtava ihminen minulle jos se on tehnyt jonkun kanssa lapsia.

Vierailija
127/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minullakin olisi huijattu olo ja harmittaisi jos mies olisi muuten mielenkiintoinen ja tuollainen asia tulisi vasta tuossa vaiheessa ilmi. Lapset vaikeuttavat ja estävät elämää niin paljon etten halua omiakaan niin saati sitten toisenkaan lapsen takia hankaloittaisin elämääni.

Haukutko näitä miehiä, joilla on lapsia, täällä sitten "joka toosaan spermaansa tuuppaaviksi paskiaisiksi"? 

Vaikka ajattelisit noin, ei sun tarvi silti loukata toista tollasilla puheilla.

Vierailija
128/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, missä vaiheessa alat pitää ihmisistä? Vasta sitten kun he ovat aikuisia?

Ajanhukkaa deittailla sitten. Osa ihmisistä ei halua tehdä lapsia, eikä muiden lapsia elämäänsä. Mitenkään. Tai heillä ei ole sattumalta lapsia ja ei halua muiden lasten asioita vatvoa keskustelussa. Vaikka pitäisi yleisesti joistakin joilla on lapsi tai suhtautuisi ystävällisesti lapsiin tuolla ulkona. Osalla voi olla myös tunteissa kipeä tilanne, jos elämäntilanteet ei kohtaa suurimman osan ihmisistä kanssa, ei ole samoja asioita. Miksi niitä edelleenkään etsisi väkisin.

Vierailija
129/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia tapailenkin vain lapsettomia 18-22-vuotiaita. M33

Tapailisit, jos joku tuon ikäinen lähtisi.

Viikonloppuna treffit 18-vuotiaan kanssa. Edellinen tyttöystäväni oli myös samanikäinen. Miksi tämä vi tuttaa sinua? -sama

Mitä välii lapsista, jos harrastaa tuollaista irtotapailua. Edellinen tyttis 18v? Ei siis ehtinyt edes täyttää vuosia. Lapsella sillon ees mitään merkitystä. Alat olla setämieheskamaa.

Vierailija
130/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vanhempi voisi tietää onko vasta tavattu joku hullu? Miksi uuden tuttavuuden pitäisi heti saada tietoja alaikäisistä?

Vierailija
131/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin lapseton ja kolmansilla treffeillä paljastuisi, että miehellä onkin lapsia, niin se olisi ihan käsittämätön juttu ja turn off.

Sama. Olen siis lapseton evätkä miehen lapset ole minulle ylitsepääsemätön ongelma, mutta asian pimittäminen noin pitkään olisi. Aika hyvän selityksen saisi keksiä jotta katsoisin läpi sormien.

Miten tuo on pitkään? Kolmansilla treffeillä normaalia kun luultavammin vasta sen jälkeen hypätään samaan sänkyyn tai ei.

Koska tuo on erittäin olennainen asia. En usko että voi vahingossa jäädä kertomatta vaan asiaa on tarkoituksella haluttu pimittää, mikä taas antaa tästä ihmisestä epäluotettavan vaikutelman. Heti tulisi mieleen että mitähän muuta sieltä vielä paljastuu.

Heh, ehkä tämä nainen ei ole ollut varma, onko kovin kiinnostunut jatkosta. Kertoo asiasta vasta, jos harkitsee jatkavansa tapailua. Ja sittenhän tämä olikin se tieto, joka katkaisi mahdollisen suhteen. Helppo "ero", kun mitään oikein ei ees ollu.

Vierailija
132/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo ihmiset, lukutaito!! Nää oli tavanneet yhteisen kaverin juhlissa. Ei ole mitään huijaamista jos bileissä jollekin radom tyypille ei heti ala selostaa tai kysellä parisuhteen muodostumisn kannalta tärkeitä asioita. Nainen on voinut jopa luulla, että mies tietää hänen lapsestaan, onhan heillä yhteisiä tuttuja.

Treffisovelluksen kautta on ensin ilmoitukset, mätsit, viestittelyt ja sitten ne ekat treffit jos molempia edelleen kiinnostaa. Oikeessa elämässä tutustuminen ei ole listoja ja haastattelua. Eikä edes varmuutta, että toinen on vapailla markkinoilla tai edes halukas mihinkään suhteeseen. Ja silti voidaan sopia, että nähdään uudestaan. 

Ap:n viestistä ymmärsin, että tapasivat juhlissa ja sen jälkeen kolmilla treffeillä. Sen ymmärrän, että juhlissa ei asia tullut puheeksi, mutta mikä esti kertomasta lapsesta niillä ekoilla treffeillä?

Vierailija
133/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän Ap:n näkökulman ihan täysin! Itse olen nainen, ja ihmettelen tätä samaa miehissä. Tällaiset asiat pitää kertoa heti, koska ne vaikuttavat tosi paljon yhteisoloon. Lapsen läsnäollessa mennään lapsen ehdoilla ja vuoroviikollakin lapsen asiat ovat usein läsnä ja joutuu kuuntelemaan kun sovitaan toisen vanhemman kanssa lapseen liittyviä asioita. Pahimmassa tapauksessa suhteen kehittyessä joutuu vielä exän mustamaalaamaksi. Toisen lapsi on varsinkin lapsettomalle osapuolelle iso painolasti, koska hän on sitten suhteessa aina se, joka joustaa. On kohtuullista heti tutustuessa antaa hänen päättää kiinnostaako noin iso lisätaakka suhteen päälle.

Kuvittele olevasi kaverisi synttäribileissä. Näet siellä kiinnostavannäköisen miehen ja hän tuleekin juttelemaan sinulle. Alatko heti kysellä onko miehellä lapsia tai haluaako hän hankkia sellaisia?

Vierailija
134/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin lapseton ja kolmansilla treffeillä paljastuisi, että miehellä onkin lapsia, niin se olisi ihan käsittämätön juttu ja turn off.

Sama. Olen siis lapseton evätkä miehen lapset ole minulle ylitsepääsemätön ongelma, mutta asian pimittäminen noin pitkään olisi. Aika hyvän selityksen saisi keksiä jotta katsoisin läpi sormien.

Miten tuo on pitkään? Kolmansilla treffeillä normaalia kun luultavammin vasta sen jälkeen hypätään samaan sänkyyn tai ei.

Koska tuo on erittäin olennainen asia. En usko että voi vahingossa jäädä kertomatta vaan asiaa on tarkoituksella haluttu pimittää, mikä taas antaa tästä ihmisestä epäluotettavan vaikutelman. Heti tulisi mieleen että mitähän muuta sieltä vielä paljastuu.

Saattaisin valehdella, että mulla on lapsi, testatakseni, kuin tosissaan mies on. Jos sietää sen, voi olla muutenkin kypsä ja luotettava. Jos miehelle se on ehdoton eiei, on sellainen mies minulle myös ehdoton eiei.

Vierailija
135/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukutko näitä miehiä, joilla on lapsia, täällä sitten "joka toosaan spermaansa tuuppaaviksi paskiaisiksi"? 

Vaikka ajattelisit noin, ei sun tarvi silti loukata toista tollasilla puheilla.

Ketä ja miten minä tässä loukkasin?

Vierailija
136/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vuorovanhemmuus, aikuiset voi sopia että tapailevat vaan joka toisella viikolla.

Niin, jos sellainen tapailusuhde on se mitä tässä haetaan. Aika moni hakee ihan parisuhdetta, esimerkiksi jossain vaiheessa yhteisiä lapsia jne.

Vierailija
137/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vanhempi voisi tietää onko vasta tavattu joku hullu? Miksi uuden tuttavuuden pitäisi heti saada tietoja alaikäisistä?

Ei tarvitse kertoa  mitään yksityiskohtia lapsista. Riittää kun kertoo, että on alaikäinen lapsi/lapsia. 

Vierailija
138/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itselläni ei ole lapsia enkä oikeastaan pidä lapsista."

Siinä syy, miksei kertonut. Pääsi nautiskelemaan seurastasi vielä hetken ennenkuin lyöt hanskat tiskiin.

Vierailija
139/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäluuloista sakkia. Mitä väliä sillä on, jos joku "hullu" tietää, että sinulla on lapsi?

Vierailija
140/473 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olennainen asia on kertoa olevansa vanhempi. Siitähän se homma lähtee, että kerrotaan tärkeimmät ja isoimmat asiat ensin ja sen perusteella jatkot ja tutustutaan pikkuhiljaa muihin ns pikkuasioihin. 

Minusta ei ainakaan heti alussa ole sitä tarpeen kertoa. Se, että olen teinipojan äiti, ei määrittele minua ihmisenä. Enemmän minua määrittelee vaikkapa se, että olen koiranomistaja. Ja suhteisiini ja varsinkin aikatauluihini vaikuttaa koira enemmän kuin poika. En pidä tapanani pojasta yleensäkään paljonkaan puhua, ellei joku ystäväni esimerkiksi hänestä jotain kysy. Koirasta puhun ihan oma-aloitteisestikin. Miehestä haen miestä itselleni, ei hänen tarvitse olla missään tekemisissä lapseni kanssa.