Nainen kertoi vasta 3. tapaamisella, että hänellä on lapsi
Tapasin kaverin syntymäpäiväjuhlissa erään mukavan naisen. Ollaan tavattu kolme kertaa ja vasta viimeisimmällä tapaamisella hän kertoi, että hän on 6-vuotiaan lapsen äiti. Hänellä on siis yhteishuoltajuus lapsen isän kanssa vuoroviikoin. Kun kysyin, että miten hän ei aikaisemmin tätä asiaa maininnut, vastasi hän, että ei hän vaan kokenut tarpeelliseksi kertoa lapsesta.
Siis miten niin muka ei kokenut tarpeelliseksi kertoa, että hänellä on lapsi?
Itselläni ei ole lapsia enkä oikeastaan pidä lapsista.
Kommentit (473)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laadukkaiden?? Miten miehestä tekee laadukkaan se, ettei ole lapsia? Meillä näemmä hieman eri käsitys laadukkuuden määritelmästä.
Suurimman osan miesten mielestä naisesta tekee miljoona kertaa laadukkamman ja kiinnostavamman treffivaihtoehdon jos hänellä ei ole lapsia riesanaan. Tämän naiset tietävät itsekin, joten tästä syystä se tieto porsimisesta pimitetään joidenkin toimesta kuten aloittajan esimerkki kertoi. Laadukkailla miehillä on paljon vaihtoehtoja joten lapsettomat naiset ovat tietenkin etusijalla heillä.
Mutta tietysti on todennäköistä, että laadukkaalla naisella on lapsia. Kukapa ei sellaisia haluaisi panna paksuksi, joten luultavasti joku on jo tehnyt sen. Sama juttu laadukkailla miehillä, yleensä heillä on muutama lapsi, jo
Mies siis onnistunut pettää lupaukset. Laadukkaasta miehestähän ei halua erota.
Nainen jolla on lapsia elää jotenkin omissa harhoissaan luullen olevan laadukas ja voivansa nostaa vaatimuksia.Me miehet tiedämme että lapsia saanut nainen ei todellakaan ole laadukas vaan nöyryytyävä pakkovalinta parisuhdemarkkinoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa ap:n kuvittelemaan, että hän on niin haluttava, että pääsee päättämään, syntyykö suhde vai ei? Naiset, joilla on lapsia, laittavat lapsen vuoksi riman korkeammalle kuin lapsettomat naiset. Itsekäs ja itsekeskeinen ap tuskin olisi naiselle kelvannut. Tätäkin tilannetta hän kykenee tarkastelemaan vain omasta näkökulmasta. Tutkitusti pedofiilit etsivät yh-äitejä, tästä uutisoitiin jo vuosia sitten. Siksi vanhempi ei heti kerro lapsistaan. Ap vaikuttaa rasittavalta tapaukselta.
Kyllä ap päättää omalta osaltaan haluaako suhteeseen vai ei. Nainen toki myös omaltaan.
Mikä tekee aapeestä itsekkään ja itsekeskeisen? Sekö kun ei halua kumppaniksi toisen jämiä?
Noin ajattelevan jämän kohdalla on ihan sama, mitä haluaa. Mitään parisuhdetta ei kuitenkaan ansaitse. Ei o
Jaa. Minä ajattelen noin ja olen menossa naimisiin.
Sinkkuvanhempien on parempi deittailla toisiansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa ap:n kuvittelemaan, että hän on niin haluttava, että pääsee päättämään, syntyykö suhde vai ei? Naiset, joilla on lapsia, laittavat lapsen vuoksi riman korkeammalle kuin lapsettomat naiset. Itsekäs ja itsekeskeinen ap tuskin olisi naiselle kelvannut. Tätäkin tilannetta hän kykenee tarkastelemaan vain omasta näkökulmasta. Tutkitusti pedofiilit etsivät yh-äitejä, tästä uutisoitiin jo vuosia sitten. Siksi vanhempi ei heti kerro lapsistaan. Ap vaikuttaa rasittavalta tapaukselta.
Kyllä ap päättää omalta osaltaan haluaako suhteeseen vai ei. Nainen toki myös omaltaan.
Mikä tekee aapeestä itsekkään ja itsekeskeisen? Sekö kun ei halua kumppaniksi toisen jämiä?
Noin ajattelevan jämän kohdalla on ihan sama, mitä haluaa
Ajattelet siis puolisosi olevan jämä? Jonkun toisen jämä? Selvä. Kai hän on kiitollinen, kun suostut jonkun toisen jämän ottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mä etsin itselleni seuraa, etsin sitä nimenomaan itselleni, en lapsilleni. He eivät tarvitse mitään isäpuolta tai elättäjää, kun heillä on ihan hyvin toimeentulevat vanhemmat. Miksi ihmeessä minä siis alkaisin selittää jotain lapsistani, kun ei ole mitään aikomusta sekottaa heitä mihinkään omiin suhdekuvioihini?
Lisäksi itselleni on täysin yhdentekevää onko treffikumppanillani lapsia vai ei. Ne on aivan muut asiat kun määrittää onko jutusta mahdollisesti mihinkään. JOten ei, minulla ei ole mitään velvollisuutta alkaa kertoilla lapsistani mitään sen takia, että asia saattaa treffikumppanilleni olla jotenkin olennaista. Oletan, että aikuinen ihminen osaa kysyä sellaisista asioista, jotka ovat hänelle olennaisia. Itse esim. selvitän kyllä heti alkuun tuleeko ihminen toimeen omillaan, käykö töissä jne. KOska ne on mulle olennaisia asioita.Jätät tämän maailman oleellisimman tiedon sanomatta täysin omista itsekkäistä syistäsi. Tiedät sen että et ole niin houkutteleva kumppani lasten kanssa, kuin ilman lapsia. Siksi valheellinen salailu asian suhteen.
Voi aikuisvauvelini, luuletko hetkeäkään että haluaisin olla sellaisen ihmisen kanssa suhteessa, jolla on aikuisvauvan meininki? Olen myös jo sen ikäinen, että yksikään kanssani deittaileva ei varmasti odota minulta enää uusia vauvoja, enkä niitä enää tekisikään, vaikka onnistuisikin.
Minulle itselleni on ihan sama onko miehellä lapsia vai ei, olennaista on minkälainen mies itse on, ja jos niitä lapsia on, minkälaisia he ovat. Mun sydän on niin suuri, että sinne mahtuu kyllä muitakin lapsia kuin vain omani. Niin ja ne omani on jo aikuisia+ lukiolainen, mitenhän kuvittelet heidän erityisesti vaikuttavan parisuhteeseeni? kaksi kolmesta elättääkin jo itsensä, eli ei tartte "isäpuolena" alkaa elätellä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Nainen jolla on lapsia elää jotenkin omissa harhoissaan luullen olevan laadukas ja voivansa nostaa vaatimuksia.Me miehet tiedämme että lapsia saanut nainen ei todellakaan ole laadukas vaan nöyryytyävä pakkovalinta parisuhdemarkkinoilla
Just tämän takia jokaisella naisella kannattaa olla omat rahat ja oma itsenäisyys. Ei tarvitse kuin pieraista tällaisten junttien suuntaan. Miehiä ei TARVITSE yhtään mihinkään, mutta jos oikein hyvä kohdalle osuu, sellaisesta voi ilon irti ottaa. Mutta tuollaisille ihmisen irvikuville, jotka täällä kirjoittelee ei tarvitse kuin nauraa räkästä naurua. Niin lapsellisia pellejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tämän takia jokaisella naisella kannattaa olla omat rahat ja oma itsenäisyys. Ei tarvitse kuin pieraista tällaisten junttien suuntaan. Miehiä ei TARVITSE yhtään mihinkään, mutta jos oikein hyvä kohdalle osuu, sellaisesta voi ilon irti ottaa. Mutta tuollaisille ihmisen irvikuville, jotka täällä kirjoittelee ei tarvitse kuin nauraa räkästä naurua. Niin lapsellisia pellejä.
Pitäiskö sun tehdä tolle sun miesvihalle jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, missä vaiheessa alat pitää ihmisistä? Vasta sitten kun he ovat aikuisia?
En ole ap, mutta toinen joka ei pidä lapsista. En pidä suurimmasta osasta aikuisiakaan. Tykkään ihmisistä jotka osaavat käyttäytyä ja ottaa muita huomioon, esim eivät melua, tee sotkua jne. Tykkään ihmisistä jotka ovat empaattisia ja fiksuja, ja osaavat perustella mielipiteensä. Nämä kriteerit täyttää pieni osa aikuisista, ja ei yksikään lapsi (tai ainakaan sellaista en ole ikinä tavannut). Eli ei, en ala "pitää ihmisistä kun he ovat aikuisia", vaan pidän niistä yksilöistä jotka ovat miellyttäviä - osa lapsista kasvaa sellaisiksi, suuri osa ei.
Hyvä kiteytys, itse tunnen samoin. Lisäksi otan elämääni vain ihmiset, joista oikeasti pidän. Valitsen heidät. Kumppanin lapsiahan ei voi valita eikä voi päättää, että en heitä elämääni ota, jos en heistä pidä. Ihan sama ovatko lapsia vai aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, missä vaiheessa alat pitää ihmisistä? Vasta sitten kun he ovat aikuisia?
En ole ap, mutta toinen joka ei pidä lapsista. En pidä suurimmasta osasta aikuisiakaan. Tykkään ihmisistä jotka osaavat käyttäytyä ja ottaa muita huomioon, esim eivät melua, tee sotkua jne. Tykkään ihmisistä jotka ovat empaattisia ja fiksuja, ja osaavat perustella mielipiteensä. Nämä kriteerit täyttää pieni osa aikuisista, ja ei yksikään lapsi (tai ainakaan sellaista en ole ikinä tavannut). Eli ei, en ala "pitää ihmisistä kun he ovat aikuisia", vaan pidän niistä yksilöistä jotka ovat miellyttäviä - osa lapsista kasvaa sellaisiksi, suuri osa ei.
Hyvä kiteytys, itse tunnen samoin. Lisäksi otan elämääni vain ihmiset, joista oikeasti pidän. Valitsen heidät. Kumppanin lapsiahan ei voi valita eikä voi päättää,
No valitset ne lapset tai et valitse lapsia siinä vaiheessa, kun päätät valitsetko sen vanhemman kumppaniksesi. Toivottavaa olis, ettei kukaan ala seurustella kenenkään kanssa, jos kokee kyseisen lapset ongelmaksi. Ne lapset eivät ole ansainneet ikävää vanhemman kumppania elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät kaikkien naisten mielipiteet? Miehet luulee olevansa laadukkaita, koska ovat miehiä. Sit palstalla kysellään, miksi eivät kelpaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin aja
En ajattele, koska hänellä ei ole lapsia.
Noin ajattelevan jämän kohdalla on ihan sama, mitä haluaa. Mitään parisuhdetta ei kuitenkaan ansaitse. Ei ole parisuhdekelpoinen. Ihan sama, mitä itse kuvittelee.