Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohta on taas sukujuhlat

Vierailija
01.10.2024 |

Kaksi vuotta sittenkin oli ja sain niin valtavasti negatiivista palautetta,  että ei kyllä yhtään tekisi mieli mennä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyneitäkö siellä vain juhlitaan. Minua ei sellaiset juhlat kiinnosta enkä menisi ollenkaan.

Vierailija
2/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestyneitäkö siellä vain juhlitaan. Minua ei sellaiset juhlat kiinnosta enkä menisi ollenkaan.

Ei. Nuo tulevat juhlat on ristiäiset. Olen vaan työelämästä syrjäytynyt ja siitä joka juhlissa huomautellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuollaisiin ole pakko mennä? Varsinkin jos sielä vaan haukutaan ja arvostellaan.

Vierailija
4/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuollaisiin ole pakko mennä? Varsinkin jos sielä vaan haukutaan ja arvostellaan.

Niin. Muu perhe haluaa mennä.

Vierailija
5/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujuhliin ei ole koskaan pakko osallistua. Voit aina kieltäytyä kohteliaasti. Syitä ei tarvitse selittää. Sanot vain että kiitos kutsusta mutta valitettavasti en pääse.

Vierailija
6/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan asiasta huomauttelevat

Vierailija
7/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukujuhlat on sukujuhlat, ristiäiset on ristiäiset.

Vierailija
8/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muu perhe menee sitten juhliin.

Vierailija
9/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukujuhlat on sukujuhlat, ristiäiset on ristiäiset.

Samat ihmiset niissä on kuitenkin. 

Vierailija
10/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muu perhe menee sitten juhliin.

Tätä olen monta kertaa miehelleni ehdottanut. Hänen mielestään vaan koko perheen pitää mennä.

Vierailija
11/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika oudolta meiningiltä kuulostaa.

Vierailija
12/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö muut osaa mennä ilman sua?

Itsehän jätin veljeni toisen lapsen ristiäiset väliin, kun oli pitkä työrupeama takana. Käly äiteineen suuttu, kun mies meni lasten kanssa. Olisi pitäneet vieraista huolta ja suuttuneet mulle.

Vierailija
13/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö muut osaa mennä ilman sua?

Itsehän jätin veljeni toisen lapsen ristiäiset väliin, kun oli pitkä työrupeama takana. Käly äiteineen suuttu, kun mies meni lasten kanssa. Olisi pitäneet vieraista huolta ja suuttuneet mulle.

Yritän taas ehdottaa sitä että menisivät muut keskenään.

Vierailija
14/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen ihminen. Et ole miehesi omaisuutta tai hänen määräysvallassaan. Et mitään ehdottele vaan sanot suoraan miehelle että tällä kertaa et tule mukaan ristiäisiin vaan mies menee lasten kanssa. Osta lahja ja laita nimi korttiin jos haluat kuitenkin sitä vauvaa huomioida.

Vierailija
15/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan aikuisena ihmisenä mene minnekään haukuttavaksi tai arvosteltavaksi. Tai jos menen ja joku tulee dissaamaan niin osaisin sanoa suoraan ettei kiinnosta tämän dissaajan mielipide ja mitäs jos nyt vaan keskittyttäisiin siihen vauvaa ja ristiäisiin tai oli tilaisuus mikä X hyvänsä. Ja elän niinkuin saarnaan...mieheni isän uusi vaimo ei tykännyt minusta yhtään ja olin ihan vääränlainen. No siihen torppaan en enää jalallanikaan astunut. Miehen isää näin silloin tällöin ja meillä oli ihan asialliset välit.

Vierailija
16/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla melkoinen oman elämänsä ankeuttaja.

Vierailija
17/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan aikuisena ihmisenä mene minnekään haukuttavaksi tai arvosteltavaksi. Tai jos menen ja joku tulee dissaamaan niin osaisin sanoa suoraan ettei kiinnosta tämän dissaajan mielipide ja mitäs jos nyt vaan keskittyttäisiin siihen vauvaa ja ristiäisiin tai oli tilaisuus mikä X hyvänsä. Ja elän niinkuin saarnaan...mieheni isän uusi vaimo ei tykännyt minusta yhtään ja olin ihan vääränlainen. No siihen torppaan en enää jalallanikaan astunut. Miehen isää näin silloin tällöin ja meillä oli ihan asialliset välit.

Näin olenkin tehnyt. Olen jättänyt paljon vierailuja välistä. Nyt kuitenkin olisi nämä ristiäiset tulossa.

Vierailija
18/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies menee lasten kanssa ja ihmettelevät mikset ole tullut mukaan, sanokoon niille, että mietipä sitä.

Vierailija
19/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ja millaista negatiivista palautetta? Sukujuhlissahan turistaan mukavia.

Vierailija
20/29 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies menee lasten kanssa ja ihmettelevät mikset ole tullut mukaan, sanokoon niille, että mietipä sitä.

Tosi aikuista käytöstä.