Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä moni L-arvosanoja ylioppilaskirjoituksissa kirjoittaneita ?

Vierailija
29.09.2024 |

Ketään?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on vain upporikasta akateemista älymystöä.

Eipä ole ylioppilasarvosanat kääntyneet mulla taloudelliseksi vauraudeksi.

Samalla kehän ulkosyrjällä menen edelleen. Hyvin näinkin voi pärjätä. Olen kehittänyt ihan omia metodeita pärjätä. Niinkuin kirjoituksissakin. Sain E:n kirjoituksissa, kun aavistelin että Aallon syntymästä on kulunut silloin 100 vuotta. Opettelin aiheesta monta kirjaa ja kirjoitin aineen. Nappiin meni. Kirjoitin iltalukiosta.

Siitä lähtien olen käynyt vain opistokouluja ja avoimen yliopiston kursseja. Olen tehnyt alallani läpimurtavan keksinnön, joka tuo minulle tulevaisuudessa suuren taloudellisen voiton.

Mitään oikeaa työtä en ole tehnyt 45-vuotiaaksi asti. Aika hyvin kuitenkin, että olen onnistunut elämään näin. Ostin kerran sijoitusasunnon -50 % ja myin sen 300 % voitolla. Sain siitä 170 000 €. Sillä rahalla olen elänyt nyt 10 vuotta.

Vierailija
42/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi oli 1973. Todelliset ääripäät: reaali, äidinkieli ja matikka L, mutta saksa B, Ruotsi ja englanti A. Fil. maisteri 1980.

taisit opiskella filologiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla kehän ulkosyrjällä menen edelleen. Hyvin näinkin voi pärjätä. Olen kehittänyt ihan omia metodeita pärjätä. Niinkuin kirjoituksissakin. Sain E:n kirjoituksissa, kun aavistelin että Aallon syntymästä on kulunut silloin 100 vuotta. Opettelin aiheesta monta kirjaa ja kirjoitin aineen. Nappiin meni. Kirjoitin iltalukiosta.

Siitä lähtien olen käynyt vain opistokouluja ja avoimen yliopiston kursseja. Olen tehnyt alallani läpimurtavan keksinnön, joka tuo minulle tulevaisuudessa suuren taloudellisen voiton.

Mitään oikeaa työtä en ole tehnyt 45-vuotiaaksi asti. Aika hyvin kuitenkin, että olen onnistunut elämään näin. Ostin kerran sijoitusasunnon -

komppaan ja kannustan luovuuttasi. varo silti verottajaa. ne ihmiset (?) kykenevät uskomattomiin yllätyksiin vielä vuosien kuluttua.

t. kokemuksen rintaäänellä

Vierailija
44/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään oikeaa työtä en ole tehnyt 45-vuotiaaksi asti. Aika hyvin kuitenkin, että olen onnistu

Asuin asunnossa 2 vuotta, joten oli verotonta tuloa tuosta asunnosta. Oli mukana tuuriakin. Oli musta joulukuu vuonna 2009. Olen hyvin intuitiivinen ja rohkea. Siinäpä se.

Toki tulevasta kansainvälisestä menestyksestäni maksan mielelläni verot. Onhan Suomi antanut minulle niin paljon, että haluan antaa takaisin. 

Vierailija
45/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verot maksan oikein mielelläni. Silloinhan se tarkoittaa, että on ollut myös tuloja.

Vierailija
46/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABBAAA

Vierailija
47/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin neljä laudaturia ja yhden magnan. Tämä 80-luvulla. 

Vierailija
48/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi L 

ja on tarkkaavuushäiriö

Vierailija
49/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että ennen laudaturin sai 20 % kokelaista?

Vierailija
50/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin, että ennen laudaturin sai 20 % kokelaista?

Joo. Se muuttui joskus 90-luvulla niin, että laudaturin saa enää 5pros ja eximian 15 pros. Ennen sitä eximiaa ei ollut olemassa, vaan L:n tuli heti M.

Vierailija
51/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme l:ää, yksi m ja kaksi m:ää. Siihen aikaan ei ollut eximiaa.

Vierailija
52/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ällää, kaksi magnaa ja b. Magna oli silloin toiseksi korkein ja kirjoittamaan pystyi vain 6 ainetta.

Yleisarvosana L.

Myöhemmin tein tutkinnon Suomen parhaana alaltani.  Opinnäytetöillä mitattuna.

Vierailija
53/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3xL, 1xE, 1xM ja noloimpana 1xC. Nykymaailmassa todistusvalinnalla ei olisi asiaa valitsemallani alalle.

Vierailija
54/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinkielestä kaksi ällää, Liian Lyhyt.

Vierailija
55/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään oikeaa työtä en ole tehnyt 45-vuotiaaksi asti. Aika hyvin kuitenkin, että olen onnistu

Rahat alkaa olla parin vuoden päästä käytetty. Lähen ehkä opiskelemaan sairaanhoitajaksi. Nuoruusvuodet olen saanut olla rauhassa, niin kohta voisin mennä töihinkin.

Vierailija
56/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lukenut ylppäreihin, kun luin samalla pääsykokeisiin. 

Ylppärit lukematta läpi arvosanoilla A-C

Yliopistoon sisään kaikista hakijoista toisiksi parhailla pisteillä, yo-todistuksesta ei ollut apua sisäänpääsyssä eli sisään pelkillä pääsykoepisteillä

Vierailija
57/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvun puolivälissä: 4 ällää eli suomi, ruotsi, pitkä saksa, lyhyt englanti. Reaalista magna. Kirjoitin siis viisi ainetta.

Vierailija
58/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5LM

Vierailija
59/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä moni?

Vierailija
60/76 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O/

Kirjoitin 2 ällää, loput oli e, 2x m ja c.

Kaksi maisterintutkintoa,  joista toinen kyllä juuri siitä, mistä kirjoitin toisen ällistä (pitkä kieli), mutta toisella maisterintutkinnolla ei ole mitään tekemistä ällien kanssa. Ei niitä älliä kannattaa tuijottaa.

Todistusvalinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi