Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuoremmat naiset pitävät minusta?

Vierailija
28.09.2024 |

Mistä johtuu, että nykyään vain 15-20v  nuoremmat naiset pitävät minusta? Viimeisen 5 vuoden aikana ainoastaan yksi ollut oman ikäinen, muut nuorempia. Mikä tähän syynä? Tosin minun ikäisiäni naisia ei juuri baarissa tapaa ja/tai eivät lähesty yhtä helposti. -m49

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin kiinnostaa baareissa vanhemmat miehet  (lue: heidän tarjoamansa drinkit)

T: parikymppinen

Muistit ikäsi taas väärin Pirjo 45 v.

On olemassa naisia joita kiinnostaa vanhemmat miehet. Mä tuossa aiemmin kerroin sutinoistani 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ensimmäisellä kerralla olin 27v. Kun vuoden kestänyt seksisuhde alkoi niin olin yli 40v. Nyt taidan siirtyä oman ikäisiin miehiin.

Nyt se todistettiin: Naiset ovat jo 250 000 vuoden ajan pariutuneet 5.  10 vuotta vanhempien miesten kanssa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/847ca8f2-b341-41d2-bf09-dee197d6978d

Vierailija
102/112 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset hakee turvaa ja vakautta.+30 vuotias mies on ihanteellinen mutta naiset on niin katkeria koska miehet ottaa alle 20 vuotiaat ensi sijaisesti. Siksi naiset on vallanneet oikeuslaitokset ja luoneet päättömiä lakeja. kohta suoja-ikärajakin on 30.

N22

Siellä taas mies kirjoittaa naisena. Hohhoijaa.

Ja siellä taas erimieltä oleva +30 vuotias nainen katkerana solvaa ilman rakentavaa keskustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne 15-20v. nuoremmat haluavat sun kanssa parisuhteeseen ja asumaan yhdessä?

Pelkkä seksi ei kerro mitään.

Vierailija
104/112 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat kokeilla huomattavasti vanhempaa miestä. Seksiin kelpaa vanhempikin mies.

Vierailija
105/112 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap toki trollaa, sillä 49-vuotias mies on yleisesti ottaen aivan liian vanha 15-20-vuotialle. Mutta kolmekymppisenä mutta ikäistäni nuoremmalta näyttävänä voin sanoa, että naisia ikähaarukassa 18-22 kyllä riittää. Joskus huomaan nuorempien myös katselevan, mutta nämä ovat jo liian nuoria. Naiset yleensä kaipaavat ikäistään kypsempää seuraa. Niin se menee, kuten biologia ohjelmoi.

Ei todellakaan ole liian vanha. Kuka sen määrittelee? kateelliset vanhat kalkkunat?

Ikäerojankkaaja on päässyt taas vauhtiin. Pitkään oltiinkin ilman hänen viestejään.

Vierailija
106/112 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin kiinnostaa baareissa vanhemmat miehet  (lue: heidän tarjoamansa drinkit)

T: parikymppinen

Muistit ikäsi taas väärin Pirjo 45 v.

On olemassa naisia joita kiinnostaa vanhemmat miehet. Mä tuossa aiemmin kerroin sutinoistani 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ensimmäisellä kerralla olin 27v. Kun vuoden kestänyt seksisuhde alkoi niin olin yli 40v. Nyt taidan siirtyä oman ikäisiin miehiin.

Nyt se todistettiin: Naiset ovat jo 250 000 vuoden ajan pariutuneet 5.  10 vuotta vanhempien miesten kanssa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/847ca8f2-b341-41d2-bf09-dee197d6978d

Tämä ei kerro yksilöistä. Yksinkertaistaen, jokainen täysi-ikäinen saa seurustella toisen täysi-ikäisen kanssa iästä riippumatta.

Vierailija
107/112 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitä voi olla lukuisia. Me 40-50 v emme käy baareissa. Silloin harvoi  kun menemme, niin pidämme hauskaa kavereiden kanssa. Emme edes oleta, että baarista löytyy meille sopivaa seuraa. Et täytä syystä tai toisesta meidän toiveita ulkonäön tai henkisen kypsyyden suhteen. Löydämme itse nuorempaa suoraa. Emme etsi parisuhdetta tms.

Kiitos kommentista. Niin se voi olla. Mistä sitten teitä löytäisi? -ap

Tuo on kyllä outo kysymys. Luuletko sinä keski-ikäisenä miehenä, että ikäisesi naiset lymyilevät piilossa jossain tietyssä paikassa, josta et ole millään tavalla tietoinen? 

Vierailija
108/112 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitä voi olla lukuisia. Me 40-50 v emme käy baareissa. Silloin harvoi  kun menemme, niin pidämme hauskaa kavereiden kanssa. Emme edes oleta, että baarista löytyy meille sopivaa seuraa. Et täytä syystä tai toisesta meidän toiveita ulkonäön tai henkisen kypsyyden suhteen. Löydämme itse nuorempaa suoraa. Emme etsi parisuhdetta tms.

Kiitos kommentista. Niin se voi olla. Mistä sitten teitä löytäisi? -ap

Tuo on kyllä outo kysymys. Luuletko sinä keski-ikäisenä miehenä, että ikäisesi naiset lymyilevät piilossa jossain tietyssä paikassa, josta et ole millään tavalla tietoinen? 

Kotona perheen kanssa. Tai vaativassa asiantuntijatyössä tietokoneen ääressä.

Vierailija
109/112 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan moni käy baareissa tuossa iässä. Mä kävin usein 40-51v. Kun olin sinkku. Mulla on ollut se ongelma että mun ikäiset ei kiinnostuneet minusta. Yleensä se oli nuorempi mies. Joskus huomattavasti vanhempi mies.

Vierailija
110/112 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap toki trollaa, sillä 49-vuotias mies on yleisesti ottaen aivan liian vanha 15-20-vuotialle. Mutta kolmekymppisenä mutta ikäistäni nuoremmalta näyttävänä voin sanoa, että naisia ikähaarukassa 18-22 kyllä riittää. Joskus huomaan nuorempien myös katselevan, mutta nämä ovat jo liian nuoria. Naiset yleensä kaipaavat ikäistään kypsempää seuraa. Niin se menee, kuten biologia ohjelmoi.

Jaa, itse olen kolmeakymppiä lähestyvä nainen ja viimeisin treffitarjous tuli 18v nuorelta mieheltä. :D Sinänsä piristävää, kun onhan nuoret miehet paremman näköisiä ihan jo biologian sanelemana. Onhan se ilo silmälle komea nuorimies. 

No hyi hitto. On mullekin tullut seksitarjouksia 20-vuotiailta, mutta en todellakaan huoli. Ihan lapsia mun näkökulmasta ku

Ja mistä vetoa, että jos menisi toisinpäin tämä ikäero ei sinua kiinnostaisi tippaakaan. 

Itse pidän nuoria miehiä viehättävämpinä, en ole ikinä pitänyt itseäni vanhempia miehiä seksuaalisesti viehättävinä. 

En lähtenyt treffeille 18v kanssa, mutta kuten sanoin kyllähän se mieltä piristää. 

Vierailija
111/112 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Daddy issues

Tunnetaan suomessa nimellä isä kompleksi. Mikä on erittäin yleistä koska paljon yh:n kasvattamia tyttöjä.

Mua on aina kiinnostanut vanhemmat miehet eikä ole mitään isäkompleksia. Mä nyt vain tykkään vanhemmista miehistä. Olen kasvanut ydinperheessä ja isä on edelleen mun elämässä mukana. En mä mitään isää tarvitse vaan puolison.

Vierailija
112/112 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itse olen kolmeakymppiä lähestyvä nainen ja viimeisin treffitarjous tuli 18v nuorelta mieheltä. :D Sinänsä piristävää, kun onhan nuoret miehet paremman näköisiä ihan jo biologian sanelemana. Onhan se ilo silmälle komea nuorimies. 

No hyi hitto. On mullekin tullut seksitarjouksia 20-vuotiailta, mutta en

Mistä ihmeestä keksit, että ikäero toisinpäin ei haittaisi? Oman ikäisiä mä tässä katselen. Aikuisia miehiä enkä mitään kakaroita. Joku 30v on myös liian nuori mulle. Jonkun 20-vuotiaan lähestyminen ei imartele tms. vaan lähinnä ärsyttää kun selvästi tollokakara luulee saavansa helposti.