Miksi nuoremmat naiset pitävät minusta?
Mistä johtuu, että nykyään vain 15-20v nuoremmat naiset pitävät minusta? Viimeisen 5 vuoden aikana ainoastaan yksi ollut oman ikäinen, muut nuorempia. Mikä tähän syynä? Tosin minun ikäisiäni naisia ei juuri baarissa tapaa ja/tai eivät lähesty yhtä helposti. -m49
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Naiset hakee turvaa ja vakautta.+30 vuotias mies on ihanteellinen mutta naiset on niin katkeria koska miehet ottaa alle 20 vuotiaat ensi sijaisesti. Siksi naiset on vallanneet oikeuslaitokset ja luoneet päättömiä lakeja. kohta suoja-ikärajakin on 30.
N22
Siellä taas mies kirjoittaa naisena. Hohhoijaa.
Me sun ikäiset kattellaan nuorempia 🤩
Vierailija kirjoitti:
Ap toki trollaa, sillä 49-vuotias mies on yleisesti ottaen aivan liian vanha 15-20-vuotialle. Mutta kolmekymppisenä mutta ikäistäni nuoremmalta näyttävänä voin sanoa, että naisia ikähaarukassa 18-22 kyllä riittää. Joskus huomaan nuorempien myös katselevan, mutta nämä ovat jo liian nuoria. Naiset yleensä kaipaavat ikäistään kypsempää seuraa. Niin se menee, kuten biologia ohjelmoi.
Ei todellakaan ole liian vanha. Kuka sen määrittelee? kateelliset vanhat kalkkunat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet ymmärtänyt asian väärin, koska meitä nuoria naisia kiinnostaa oman ikäiset miehet.
N 28v
Miksi te naiset valehtelette aina itsellennekin?
Koska totuus sattuu. Parempi elää valheessa ja valehdella nuorille naisillekin että he saa miestä vanhoina päivinä ja nuorena kannattaa keskittyä koulutukseen ja uraan ja kuinkas siinä sitten käykään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet ymmärtänyt asian väärin, koska meitä nuoria naisia kiinnostaa oman ikäiset miehet.
N 28v
Näin väittää vain +30 vuotiaat naiset ja juuri siitä syystä kun on aika rakentaa kotipesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 28v
Ei se ihan noin vaikuta olevan oman kokemukseni perusteella. -ap
Muilla voi olla ihan omat kokemuksensa.
Ei se johdu ainakaan ymmärtävästä luonteestasi.
Meidän kaveriporukassa ollaan todettu sama ilmiö. Naiset haluaa 30 vuotiasta miestä oli ikää 15 tai 50.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään AP ne kassaneidit ei ole sinusta kiinnostuneita. Tekevät vaan työtään siellä kaupassa / baarissa.
Miksi he sitten lähtee vapaa ajalla Ap kaltaisten mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko nämä sinusta kiinnostuneet naiset on veloittaneet sitten lopulta näistä palveluistaan?
Voi tulla yllärinä mutta nuoret naiset haluaa olla ihan rakkaudesta parisuhteessa toisin kuin seniilit.
Vierailija kirjoitti:
Mieltävät sinut turvalliseksi isähahmoksi. Eivät näe sinua seksuaalisena olentona.
Näin.
tuli aamu kahvit nenästä kun naurattaa.
-psykiatri.
Vierailija kirjoitti:
Onpa erikoinen palsta tämä. Enemmän tulee asiattomia kuin asiallisia kommentteja. Taitaa olla turhaa keskustella täällä. -ap
Naisvaltainen palsta. Tämä aihe on sellainen mistä miehet keskustelee asiallisesti ja naiset haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ikäisesi vaimo on? Missä lapsesi ovat?
Kun hän oli nuori niin naiset juoksi häntä vanhempien miesten perässä. Nyt ne juoksee hänen perässä.
Outoa? Yleisimmin löydetään kumppani omasta ikäluokasta. Ei papoista tai omien lasten ikäluokkaa olevista.
Eikä löydetä! miksi väität moista valhetta?
Vierailija kirjoitti:
Daddy issues
Tunnetaan suomessa nimellä isä kompleksi. Mikä on erittäin yleistä koska paljon yh:n kasvattamia tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap toki trollaa, sillä 49-vuotias mies on yleisesti ottaen aivan liian vanha 15-20-vuotialle. Mutta kolmekymppisenä mutta ikäistäni nuoremmalta näyttävänä voin sanoa, että naisia ikähaarukassa 18-22 kyllä riittää. Joskus huomaan nuorempien myös katselevan, mutta nämä ovat jo liian nuoria. Naiset yleensä kaipaavat ikäistään kypsempää seuraa. Niin se menee, kuten biologia ohjelmoi.
Jaa, itse olen kolmeakymppiä lähestyvä nainen ja viimeisin treffitarjous tuli 18v nuorelta mieheltä. :D Sinänsä piristävää, kun onhan nuoret miehet paremman näköisiä ihan jo biologian sanelemana. Onhan se ilo silmälle komea nuorimies.
Eli olet petofiili.
Vierailija kirjoitti:
Omanikäiset miehet eivät ole vakavissaan/valmiita sitoutumaan? Omanikäiset miehet eivät kiinnostu?
Kuitenkin väestöliiton tutkimuksen mukaan suurin osa pareista - /+ 5 vuotta ikäerolla ja yleisin ikäero mies 5 vuotta vanhempi. Eli olettaisin tämän perusteella, että sinussa on "se jokin", eikä nuorten naisten huomio vanhoja miehiä kohtaan kovin yleistä kuitenkaan ole.
Onnea kumppanin etsintään.
Se on yleistä. Yhtä yleistä kuten muutkin luonnonlait ja vaistot.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen on kyllä nuori. Ei nuorisoa, mutta nuori kuitenkin. Mutta asiaan, olen itse kiinnostunut sinun ikäisestä miehestä, koska hän on tosi mukava ja komea. Mitä sinä muuten haet tällä aloituksella? Pitääkö kehua vai mitä ihmettä?
Kolmekymppinen alkaa olemaan riski synnyttäjä joten ei todellakaan voida puhua nuoresta.
Ehkä hän hakee aloituksella sitä tunnustusta että naiset katselee itseään vanhempia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä usko tuohon. Jos sinä vain luulet, haluat uskotella itsellesi heidän kiinnostuksen. Jotkut voivat olla välittömiä nuoria ja vaan keskustelevat, veivät muuta.
Sinä puhut kiinnostumisesta. AP puhuu pitämisestä. Eri asioita. Nuoret naiset voivat hyvinkin pitää vanhemmasta miehestä, koska heidän ei tarvitse miettiä romanttista ulottuvuutta. Ainoastaan ihmistä. He voivat jutella, istua kahvilla tai vaikka halata ilman, että miehen kädet hamuilevat väärästä kohtaa tai että kumpikaan alkaisi ajatella liikoja suhteesta. Turvallinen suhde. Koska kuitenkin suurin osa vanhemmista miehistä käyttäytyy noin.
Kysyin vaimolta niin hän kyllä sanoo että on pitää minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset hakee turvaa ja vakautta.+30 vuotias mies on ihanteellinen mutta naiset on niin katkeria koska miehet ottaa alle 20 vuotiaat ensi sijaisesti. Siksi naiset on vallanneet oikeuslaitokset ja luoneet päättömiä lakeja. kohta suoja-ikärajakin on 30.
N22
M55 taidat pikemminkin olla.
Ja sinä olet N44 ja katkera sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pappa heräsi päiväuniltaan.
Mulla on 42-vuotias miespuolinen ystävä ja koko ajan kun oon hänet tuntenut, niin hänellä on ystävinä ja kumppaneina ollut juurikin suunnilleen tuon verran nuorempia naisia. Itse oon vaan 5 vuotta nuorempi.
Hän on todella ystävällinen ja kohtelias, kunnioittaa ja kohtelee ihmisiä hyvin, osaa neuvoa jos on ongelmia ja omaa erikoisen sarkastisen huumorintajun. Miksi ihmeessä nuoremmat naiset ei hänestä tykkäis?
Tosin oon ihmetellyt miten ne kaverit ei ikinä ole ikäisiään tai vanhempia, kerääkö hän kuitenkin tätä haaremia jotenkin alitajuisesti.
Jos mies kohtelee vaan nuorempia naisia kuvaamallasi tavalla ja omanikäiset naiset ovat hänelle ns. näkymättömiä?&nbs
Ei tuon ikäisillä ole mitään ruuhkavuosia vaan menopaussi.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäis olevan palstan mammat vaan katkeria kun eräälle herrasmiehelle on vientiä. Fiksut saati empaattiset viestit loistavat poissaolollaan.
Kyllä niitäkin tulee nuorilta naisilta ja asian tunnustuksia miehiltä mutta kalkkunoita on enemmistö.
On olemassa naisia joita kiinnostaa vanhemmat miehet. Mä tuossa aiemmin kerroin sutinoistani 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ensimmäisellä kerralla olin 27v. Kun vuoden kestänyt seksisuhde alkoi niin olin yli 40v. Nyt taidan siirtyä oman ikäisiin miehiin.