Miksi nuoremmat naiset pitävät minusta?
Mistä johtuu, että nykyään vain 15-20v nuoremmat naiset pitävät minusta? Viimeisen 5 vuoden aikana ainoastaan yksi ollut oman ikäinen, muut nuorempia. Mikä tähän syynä? Tosin minun ikäisiäni naisia ei juuri baarissa tapaa ja/tai eivät lähesty yhtä helposti. -m49
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Valtava kulli ja se valtava kestävyys per sessio. Monta kertaa päivässä haluat tuottaa tytölle multiorgasmeja. Itsekäs et ole. Haluat vain antaa. Olet harvinaisuus.
Aika törkeää tekstiä tämä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ajattelevat, että olet turvallinen, koska sinussa ei ole enää mitään seksuaalista. Näin ainakin itse ajattelin nuorena keski-ikäisistä miehistä.
Eihän kolmekymppinen ole nuori. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieltävät sinut turvalliseksi isähahmoksi. Eivät näe sinua seksuaalisena olentona.
Näin.
Näinkö se on? Aika jännä. -ap
Lähinnä surullista.
Onpa erikoinen palsta tämä. Enemmän tulee asiattomia kuin asiallisia kommentteja. Taitaa olla turhaa keskustella täällä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieltävät sinut turvalliseksi isähahmoksi. Eivät näe sinua seksuaalisena olentona.
Näin.
Näinkö se on? Aika jännä. -ap
Lähinnä surullista.
Niin mikä on surullista? -ap
Vierailija kirjoitti:
Näytät varakkaalta!
Olen köyhä ja pidän hupparia. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ikäisesi vaimo on? Missä lapsesi ovat?
Kun hän oli nuori niin naiset juoksi häntä vanhempien miesten perässä. Nyt ne juoksee hänen perässä.
Outoa? Yleisimmin löydetään kumppani omasta ikäluokasta. Ei papoista tai omien lasten ikäluokkaa olevista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun hän oli nuori niin naiset juoksi häntä vanhempien miesten perässä. Nyt ne juoksee hänen perässä.
Outoa? Yleisimmin löydetään kumppani omasta ikäluokasta. Ei papoista tai omien lasten ikäluokkaa olevista.
Tämä minuakin ihmetyttää. -ap
Kun mä olin 27v niin mulla oli yhden yön juttu 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. No tavattiin vielä pari kertaa tuon yön jälkeen ihan selvinpäin kunnes mies laittoi viestiä, että olen liian nuori ja hän ei ole vielä päässyt erosta yli. En tiedä oliko tuo kaikki paskapuhetta, mutta tiedän kyllä, että hänellä oli vaikea ero takana kun vaimo oli pettänyt.
No kesällä -23 meillä alkoi seksisuhde ja mullakin ikää jo yli 40v. Mies kuitenkin tällä kertaa varattu joten täytyi salassa tavata. Vuoden suhde kesti, mutta mun oli pakko lopulta pistää peli poikki koska mies piti mua vain panona ja itsellä oli tunteita. Tai on tunteita edelleen, mutta teen töitä päästäkseni niistä eroon.
Mä olen aina tykännyt vanhemmista miehistä, mutta ehkä näin yli 40-vuotiaana voisi katsella lähemmäs oman ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kun mä olin 27v niin mulla oli yhden yön juttu 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. No tavattiin vielä pari kertaa tuon yön jälkeen ihan selvinpäin kunnes mies laittoi viestiä, että olen liian nuori ja hän ei ole vielä päässyt erosta yli. En tiedä oliko tuo kaikki paskapuhetta, mutta tiedän kyllä, että hänellä oli vaikea ero takana kun vaimo oli pettänyt.
No kesällä -23 meillä alkoi seksisuhde ja mullakin ikää jo yli 40v. Mies kuitenkin tällä kertaa varattu joten täytyi salassa tavata. Vuoden suhde kesti, mutta mun oli pakko lopulta pistää peli poikki koska mies piti mua vain panona ja itsellä oli tunteita. Tai on tunteita edelleen, mutta teen töitä päästäkseni niistä eroon.
Mä olen aina tykännyt vanhemmista miehistä, mutta ehkä näin yli 40-vuotiaana voisi katsella lähemmäs oman ikäisiä.
Kiitos kun jaoit tämän. Mä en oikein ymmärrä, että toista ihmistä voi pitää vain panona. Ja mun jotkut miespuoliset ystäväni puolestaan eivät ymmärrä ymmärtämättömyyttäni. Tästä on joskus seurannut kitkaa näihin ystävyyssuhteisiin, kun ei olla samalla aaltopituudelka. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun jaoit tämän. Mä en oikein ymmärrä, e
No ei ihan mene munkaan ymmärrykseen, että miten pystyy vuoden ajan pitämään yllä suhdetta eikä ole mitään tunteita ja toinen on vain pano. Mies kuitenkin kutsui mut heidän yhteiseen kotiin ja siellä oli seksiä eri paikoissa, myös heidän vuoteessaan. No ei voi mitään. Yksi kivulias kokemus taas tämän elämän varrella. Ei auta kuin jatkaa kohti uusia pettymyksiä.
Jos kolmekymppinen oikeasti haluaa seurustella viisikymppisen kanssa, niin ekana itselleni tulee mieleen epätoivo. Tiedän itsekin ikäiseni naisen, joka etsi vanhemman miehen kun oman ikäisten keskuudessa ei ollut menekkiä ja halusi lapsen. Sai lapsen, ja nykyään hänellä on lapsi sekä se oman ikäinen (tai pari vuotta vanhempi) mies, ja lapsi on vuoroviikoin vanhalla isällään. En tiedä kuinka tietoista tai suunniteltua tuo oli, uskon että oli ihan tosissaan liikkeellä mutta suhde niinkin paljon vanhempaan mieheen ei toiminut. Ja olihan siinä se tyytymisaspekti alusta asti, mikä ei ole kovin hyvä lähtökohta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Ap toki trollaa, sillä 49-vuotias mies on yleisesti ottaen aivan liian vanha 15-20-vuotialle. Mutta kolmekymppisenä mutta ikäistäni nuoremmalta näyttävänä voin sanoa, että naisia ikähaarukassa 18-22 kyllä riittää. Joskus huomaan nuorempien myös katselevan, mutta nämä ovat jo liian nuoria. Naiset yleensä kaipaavat ikäistään kypsempää seuraa. Niin se menee, kuten biologia ohjelmoi.
Kiitos kommentista. Korjaan sen verran, että 15-20 v minua nuoremmat, joita aloituksessani tarkoitan, ovat 29-34 -vuotiaita, eivät 15-20 -vuotiaita. -ap
Vierailija kirjoitti:
No ei ihan mene munkaan ymmärrykseen, että miten pystyy vuoden ajan pitämään yllä suhdetta eikä ole mitään tunteita ja toinen on vain pano. Mies kuitenkin kutsui mut heidän yhteiseen kotiin ja siellä oli seksiä eri paikoissa, myös heidän vuoteessaan. No ei voi mitään. Yksi kivulias kokemus taas tämän elämän varrella. Ei auta kuin jatkaa kohti uusia pettymyksiä.
Toivon, että onni kohtaa sua eikä pettymykset! -ap
Kyllä muakin kiinnostaa baareissa vanhemmat miehet (lue: heidän tarjoamansa drinkit)
T: parikymppinen
Vierailija kirjoitti:
Ap toki trollaa, sillä 49-vuotias mies on yleisesti ottaen aivan liian vanha 15-20-vuotialle. Mutta kolmekymppisenä mutta ikäistäni nuoremmalta näyttävänä voin sanoa, että naisia ikähaarukassa 18-22 kyllä riittää. Joskus huomaan nuorempien myös katselevan, mutta nämä ovat jo liian nuoria. Naiset yleensä kaipaavat ikäistään kypsempää seuraa. Niin se menee, kuten biologia ohjelmoi.
Jaa, itse olen kolmeakymppiä lähestyvä nainen ja viimeisin treffitarjous tuli 18v nuorelta mieheltä. :D Sinänsä piristävää, kun onhan nuoret miehet paremman näköisiä ihan jo biologian sanelemana. Onhan se ilo silmälle komea nuorimies.
No sanoit itsekin, että et juuri liiku paikoissa missä ikäisiäsi kohtaa.
Ja kuinka mielestäsi tämä "selvä kiinnostus" ilmenee?