Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuoremmat naiset pitävät minusta?

Vierailija
28.09.2024 |

Mistä johtuu, että nykyään vain 15-20v  nuoremmat naiset pitävät minusta? Viimeisen 5 vuoden aikana ainoastaan yksi ollut oman ikäinen, muut nuorempia. Mikä tähän syynä? Tosin minun ikäisiäni naisia ei juuri baarissa tapaa ja/tai eivät lähesty yhtä helposti. -m49

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin kiinnostaa baareissa vanhemmat miehet  (lue: heidän tarjoamansa drinkit)

T: parikymppinen

No minä en kyllä köyhänä juuri tarjoile drinkkejä. Joskus harvoin jollekulle ostan. Viimeksi tarjosin lesbolle, ja siitä sai kuulla kuittailua. -ap

Vierailija
62/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo otsikosta päättelin että täällä käy mammat kuumana :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pappa heräsi päiväuniltaan. 

Mulla on 42-vuotias miespuolinen ystävä ja koko ajan kun oon hänet tuntenut, niin hänellä on ystävinä ja kumppaneina ollut juurikin suunnilleen tuon verran nuorempia naisia. Itse oon vaan 5 vuotta nuorempi.

Hän on todella ystävällinen ja kohtelias, kunnioittaa ja kohtelee ihmisiä hyvin, osaa neuvoa jos on ongelmia ja omaa erikoisen sarkastisen huumorintajun. Miksi ihmeessä nuoremmat naiset ei hänestä tykkäis?

Tosin oon ihmetellyt miten ne kaverit ei ikinä ole ikäisiään tai vanhempia, kerääkö hän kuitenkin tätä haaremia jotenkin alitajuisesti.

Jos mies kohtelee vaan nuorempia naisia kuvaamallasi tavalla ja omanikäiset naiset ovat hänelle ns. näkymättömiä? 

Vierailija
64/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanikäiset miehet eivät ole vakavissaan/valmiita sitoutumaan? Omanikäiset miehet eivät kiinnostu?

Kuitenkin väestöliiton tutkimuksen mukaan suurin osa pareista - /+ 5 vuotta ikäerolla ja yleisin ikäero mies 5 vuotta vanhempi. Eli olettaisin tämän perusteella, että sinussa on "se jokin", eikä nuorten naisten huomio vanhoja miehiä kohtaan kovin yleistä kuitenkaan ole.

Onnea kumppanin etsintään. 

Vierailija
65/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omanikäiset miehet eivät ole vakavissaan/valmiita sitoutumaan? Omanikäiset miehet eivät kiinnostu?

Kuitenkin väestöliiton tutkimuksen mukaan suurin osa pareista - /+ 5 vuotta ikäerolla ja yleisin ikäero mies 5 vuotta vanhempi. Eli olettaisin tämän perusteella, että sinussa on "se jokin", eikä nuorten naisten huomio vanhoja miehiä kohtaan kovin yleistä kuitenkaan ole.

Onnea kumppanin etsintään. 

Hups, tuli virhe, pahoittelut. Eli yleisin ikäero mies 3 vuotta vanhempi. (ei siis 5 vuotta) 

Vierailija
66/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä sisin ratkaisee, joten ulkonäöllä tai iällä ei ole väliä.

Naisilla asia on päinvastoin.

Vierailija
67/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin kiinnostaa baareissa vanhemmat miehet  (lue: heidän tarjoamansa drinkit)

En tajua tätä, enkä tajunnut nuorenakaan. Itse en ole ikinä pitänyt siitä, että minulle ostetaan juomia tai tarjotaan lounaita. Edelleenkin tulee vaivautunut olo, vaikka kyseessä olisi työkaveri tai muuten tuttu. Alan heti miettiä, että mistä on kyse. Pitääkö minunkin tarjota vaikka itse en halua uutta juomaa? Pitäisikö minun maksaa kuitenkin puolet? Olenko nyt ikuisessa kiitollisuuden velassa? Eikai mies luule, että juomalla drinkin tarvitsee jutella, muusta puhumattakaan? Pidän myös erittäin lapsellisena naisia, jotka käyttävät miehiä tässä hyväkseen. N48

Vierailija
68/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko muita mielipiteitä tai kommentteja? Kiinnostaa, mistä johtuu.

Olet ns. ei-vakavasti otettava. Samaan aikaan nuoremmat vaivihkaa vilkuilevat niitä toivomiaan tyyppejä. Se on pelin henki.

Vierailija
69/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen on kyllä nuori. Ei nuorisoa, mutta nuori kuitenkin. Mutta asiaan, olen itse kiinnostunut sinun ikäisestä miehestä, koska hän on tosi mukava ja komea. Mitä sinä muuten haet tällä aloituksella? Pitääkö kehua vai mitä ihmettä?

Vierailija
70/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehkä usko tuohon. Jos sinä vain luulet, haluat uskotella itsellesi heidän kiinnostuksen. Jotkut voivat olla välittömiä nuoria ja vaan keskustelevat, veivät muuta. 

Sinä puhut kiinnostumisesta. AP puhuu pitämisestä. Eri asioita. Nuoret naiset voivat hyvinkin pitää vanhemmasta miehestä, koska heidän ei tarvitse miettiä romanttista ulottuvuutta. Ainoastaan ihmistä. He voivat jutella, istua kahvilla tai vaikka halata ilman, että miehen kädet hamuilevat väärästä kohtaa tai että kumpikaan alkaisi ajatella liikoja suhteesta. Turvallinen suhde. Koska kuitenkin suurin osa vanhemmista miehistä käyttäytyy noin.

Vierailija
71/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset hakee turvaa ja vakautta.+30 vuotias mies on ihanteellinen mutta naiset on niin katkeria koska miehet ottaa alle 20 vuotiaat ensi sijaisesti. Siksi naiset on vallanneet oikeuslaitokset ja luoneet päättömiä lakeja. kohta suoja-ikärajakin on 30.

N22

M55 taidat pikemminkin olla.

Vierailija
72/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ihan mene munkaan ymmärrykseen, että miten pystyy vuoden ajan pitämään yllä suhdetta eikä ole mitään tunteita ja toinen on vain pano. Mies kuitenkin kutsui mut heidän yhteiseen kotiin ja siellä oli seksiä eri paikoissa, myös heidän vuoteessaan. No ei voi mitään. Yksi kivulias kokemus taas tämän elämän varrella. Ei auta kuin jatkaa kohti uusia pettymyksiä.

Toivon, että onni kohtaa sua eikä pettymykset! -ap

Mua on elämä muutenkin potkinut päähän monta kertaa, että en enää edes jaksa uskoa, että mulle kuuluu minkäänlainen onni. Aina ku asiat menee hyvin niin tulee jotakin paskaa esim. sairauden muodossa.

Vierailija
73/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap toki trollaa, sillä 49-vuotias mies on yleisesti ottaen aivan liian vanha 15-20-vuotialle. Mutta kolmekymppisenä mutta ikäistäni nuoremmalta näyttävänä voin sanoa, että naisia ikähaarukassa 18-22 kyllä riittää. Joskus huomaan nuorempien myös katselevan, mutta nämä ovat jo liian nuoria. Naiset yleensä kaipaavat ikäistään kypsempää seuraa. Niin se menee, kuten biologia ohjelmoi.

Jaa, itse olen kolmeakymppiä lähestyvä nainen ja viimeisin treffitarjous tuli 18v nuorelta mieheltä. :D Sinänsä piristävää, kun onhan nuoret miehet paremman näköisiä ihan jo biologian sanelemana. Onhan se ilo silmälle komea nuorimies. 

No hyi hitto. On mullekin tullut seksitarjouksia 20-vuotiailta, mutta en todellakaan huoli. Ihan lapsia mun näkökulmasta kun ikää 45v. En olisi myöskään 30-vuotiaana huolinut mitään 18v poikaa. 

Vierailija
74/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pappa heräsi päiväuniltaan. 

Mulla on 42-vuotias miespuolinen ystävä ja koko ajan kun oon hänet tuntenut, niin hänellä on ystävinä ja kumppaneina ollut juurikin suunnilleen tuon verran nuorempia naisia. Itse oon vaan 5 vuotta nuorempi.

Hän on todella ystävällinen ja kohtelias, kunnioittaa ja kohtelee ihmisiä hyvin, osaa neuvoa jos on ongelmia ja omaa erikoisen sarkastisen huumorintajun. Miksi ihmeessä nuoremmat naiset ei hänestä tykkäis?

Tosin oon ihmetellyt miten ne kaverit ei ikinä ole ikäisiään tai vanhempia, kerääkö hän kuitenkin tätä haaremia jotenkin alitajuisesti.

Jos mies kohtelee vaan nuorempia naisia kuvaamallasi tavalla ja omanikäiset naiset ovat hänelle ns. näkymättömiä? 

Tai vanhemmat naiset eivät arvosta noita ominaisuuksia mitä hänellä on. Tai sitten he eivät ruuhkavuosiltaan ehdi keskittyä mihinkään.

Vierailija
75/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 naiset kiinnostuu nuoremmista.

Vierailija
76/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua tätä, enkä tajunnut nuorenakaan. Itse en ole ikinä pitänyt siitä, että minulle ostetaan juomia tai tarjotaan lounaita. Edelleenkin tulee vaivautunut olo, vaikka kyseessä olisi työkaveri tai muuten tuttu. Alan heti miettiä, että mistä on kyse. Pitääkö minunkin tarjota vaikka itse en halua uutta juomaa? Pitäisikö minun maksaa kuitenkin puolet? Olenko nyt ikuisessa kiitollisuuden velassa? Eikai mies luule, että juomalla drinkin tarvitsee jutella, muusta puhumattakaan? Pidän myös erittäin lapsellisena naisia, jotka käyttävät miehiä tässä hyväkseen. N48

Huomaat kyllä jos toisella on jotain taka-ajatuksia. Monesti niitä tarjotaan ihan vain koska halutaan. Ilman taka-ajatusta. Olen minäkin tarjonnut naisille juomia sekä lounaita ainoana taka-ajatuksena sama kuin miehillekin tarjotessa. Toinen on mukava joten tarjoan ihan sen vuoksi.

Vierailija
77/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistit ikäsi taas väärin Pirjo 45 v.

Vierailija
78/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäis olevan palstan mammat vaan katkeria kun eräälle herrasmiehelle on vientiä. Fiksut saati empaattiset viestit loistavat poissaolollaan.

Vierailija
79/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieltävät sinut turvalliseksi isähahmoksi. Eivät näe sinua seksuaalisena olentona. 

Näin.

Näinkö se on? Aika jännä. -ap

Mitä jännää tai outoa siinä on? Nuoret naiset eivät isänsä ikäluokkaa olevia ajattele seksin kannalta.

Vierailija
80/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäis olevan palstan mammat vaan katkeria kun eräälle herrasmiehelle on vientiä. Fiksut saati empaattiset viestit loistavat poissaolollaan.

Et näköjään lukenut ihan jokaista viestiä..