Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuoremmat naiset pitävät minusta?

Vierailija
28.09.2024 |

Mistä johtuu, että nykyään vain 15-20v  nuoremmat naiset pitävät minusta? Viimeisen 5 vuoden aikana ainoastaan yksi ollut oman ikäinen, muut nuorempia. Mikä tähän syynä? Tosin minun ikäisiäni naisia ei juuri baarissa tapaa ja/tai eivät lähesty yhtä helposti. -m49

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he palavat himosta saada vanhaa kokenutta kyr pääsi märkinä sykkiviin vit tuihinsa ja että spermaat heidät tiineiksi samalla kun jättimäinen dildo värisee sinun anaalissasi tuottaen sinulle maksimaalisen nautinnon.

Taidat olla asian ytimessä..

ap.

Vierailija
22/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet ymmärtänyt asian väärin, koska meitä nuoria naisia kiinnostaa oman ikäiset miehet. 

N 28v

Ei se ihan noin vaikuta olevan oman kokemukseni perusteella. -ap

Muilla voi olla ihan omat kokemuksensa.

Ei se johdu ainakaan ymmärtävästä luonteestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska he palavat himosta saada vanhaa kokenutta kyr pääsi märkinä sykkiviin vit tuihinsa ja että spermaat heidät tiineiksi samalla kun jättimäinen dildo värisee sinun anaalissasi tuottaen sinulle maksimaalisen nautinnon.

Ei ollut oikein asiallinen kommentti tämä. -ap

Vierailija
24/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla asian ytimessä..

ap.

Tässä joku teeskenteli minua. -ap

Vierailija
25/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään AP ne kassaneidit ei ole sinusta kiinnostuneita. Tekevät vaan työtään siellä kaupassa / baarissa.

Vierailija
26/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se sun mumman vasu on?

Vierailija
27/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet ymmärtänyt asian väärin, koska meitä nuoria naisia kiinnostaa oman ikäiset miehet. 

N 28v

Ei se ihan noin vaikuta olevan oman kokemukseni perusteella. -ap

Muilla voi olla ihan omat kokemuksensa.

Ei se johdu ainakaan ymmärtävästä luonteestasi.

Niin se voi olla. Kiitos palautteesta. -ap

Vierailija
28/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko nämä sinusta kiinnostuneet naiset on veloittaneet sitten lopulta näistä palveluistaan?

Vierailija
29/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä? Vai etkö uskalla, kun pelottaa.

Vierailija
30/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan johtuu tuosta että liikut paikoissa joissa et tapaa ikäisiäsi. En silti ihan usko tuota että 20 vuotta nuoremmat naiset olisivat sillä tavalla kiinnostuneita välttämättä. Itse ainakin ajattelen vain että pitää olla kohtelias ja mukava vanhemmille ihmisille. Joskus olen sortunut myös "kiusaamaan" vanhempia miehiä, mutta lopettanut sen kun tajunnut he ottavatkin sen tosissaan. Olen kiinnostunut ikäisistäni ja hieman vanhemmista miehistä, mutta en yli 10 v. vanhemmista.

Vierailija
31/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitä voi olla lukuisia. Me 40-50 v emme käy baareissa. Silloin harvoi  kun menemme, niin pidämme hauskaa kavereiden kanssa. Emme edes oleta, että baarista löytyy meille sopivaa seuraa. Et täytä syystä tai toisesta meidän toiveita ulkonäön tai henkisen kypsyyden suhteen. Löydämme itse nuorempaa suoraa. Emme etsi parisuhdetta tms.

Kiitos kommentista. Niin se voi olla. Mistä sitten teitä löytäisi? -ap

Minut löytää töistä, kaupasta, kävelyltä ja harrastuksista. Olisi kiva tavata joku selvänä ja luontevasti. Itse etsin suunnilleen samanikäistä. Tai ei voi edes sanoa, että etsin. Sopiva tulee vastaan, jos tulee. Myönnän kyllä, että minunlaisen naisen löytäminen ja tutustuminen on todella hankalaa. Mutta ei kaikki toki tälläista haluakaan. Onnea etsintään, mitä ikinä se onkaan.

Vierailija
32/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se sun mumman vasu on?

En ymmärrä näitä sanoja. Mitä vasu tässä tarkoittaa? -ap

Vierailija
33/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtava kulli ja se valtava kestävyys per sessio. Monta kertaa päivässä haluat tuottaa tytölle  multiorgasmeja. Itsekäs et ole. Haluat vain antaa. Olet harvinaisuus.

Vierailija
34/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko nämä sinusta kiinnostuneet naiset on veloittaneet sitten lopulta näistä palveluistaan?

Voisitko keskustella asiallisesti. -ap

Vierailija
35/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelevat, että olet turvallinen, koska sinussa ei ole enää mitään seksuaalista. Näin ainakin itse ajattelin nuorena keski-ikäisistä miehistä. 

Vierailija
36/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan johtuu tuosta että liikut paikoissa joissa et tapaa ikäisiäsi. En silti ihan usko tuota että 20 vuotta nuoremmat naiset olisivat sillä tavalla kiinnostuneita välttämättä. Itse ainakin ajattelen vain että pitää olla kohtelias ja mukava vanhemmille ihmisille. Joskus olen sortunut myös "kiusaamaan" vanhempia miehiä, mutta lopettanut sen kun tajunnut he ottavatkin sen tosissaan. Olen kiinnostunut ikäisistäni ja hieman vanhemmista miehistä, mutta en yli 10 v. vanhemmista.

Tässä puhutaan nyt selvästä kiinnostuksesta ja tapailusta / deittailusta. -ap

Vierailija
37/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieltävät sinut turvalliseksi isähahmoksi. Eivät näe sinua seksuaalisena olentona. 

Näin.

Vierailija
38/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään AP ne kassaneidit ei ole sinusta kiinnostuneita. Tekevät vaan työtään siellä kaupassa / baarissa.

Itiksessä.

Vierailija
39/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitä voi olla lukuisia. Me 40-50 v emme käy baareissa. Silloin harvoi  kun menemme, niin pidämme hauskaa kavereiden kanssa. Emme edes oleta, että baarista löytyy meille sopivaa seuraa. Et täytä syystä tai toisesta meidän toiveita ulkonäön tai henkisen kypsyyden suhteen. Löydämme itse nuorempaa suoraa. Emme etsi parisuhdetta tms.

Kiitos kommentista. Niin se voi olla. Mistä sitten teitä löytäisi? -ap

Minut löytää töistä, kaupasta, kävelyltä ja harrastuksista. Olisi kiva tavata joku selvänä ja luontevasti. Itse etsin suunnilleen samanikäistä. Tai ei voi edes sanoa, että etsin. Sopiva tulee vastaan, jos tulee. Myönnän kyllä, että minunlaisen naisen löytäminen ja tutustuminen on todella hankalaa. Mutta ei kaikki toki tälläista haluakaan. Onnea etsintään, mitä ikinä se onkaan.

Kiitos kommentista! Sehän riittäisi, kun yhden löytäisi. Muilla ei ole väliä. Näin ajattelen. -ap

Vierailija
40/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieltävät sinut turvalliseksi isähahmoksi. Eivät näe sinua seksuaalisena olentona. 

Näin.

Näinkö se on? Aika jännä. -ap