Miksi nuoremmat naiset pitävät minusta?
Mistä johtuu, että nykyään vain 15-20v nuoremmat naiset pitävät minusta? Viimeisen 5 vuoden aikana ainoastaan yksi ollut oman ikäinen, muut nuorempia. Mikä tähän syynä? Tosin minun ikäisiäni naisia ei juuri baarissa tapaa ja/tai eivät lähesty yhtä helposti. -m49
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet ymmärtänyt asian väärin, koska meitä nuoria naisia kiinnostaa oman ikäiset miehet.
N 28v
Ei se ihan noin vaikuta olevan oman kokemukseni perusteella. -ap
Muilla voi olla ihan omat kokemuksensa.
Ei se johdu ainakaan ymmärtävästä luonteestasi.
Vierailija kirjoitti:
Koska he palavat himosta saada vanhaa kokenutta kyr pääsi märkinä sykkiviin vit tuihinsa ja että spermaat heidät tiineiksi samalla kun jättimäinen dildo värisee sinun anaalissasi tuottaen sinulle maksimaalisen nautinnon.
Ei ollut oikein asiallinen kommentti tämä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska he palavat himosta saada vanhaa kokenutta kyr pääsi märkinä sykkiviin vit tuihinsa ja että spermaat heidät tiineiksi samalla kun jättimäinen dildo värisee sinun anaalissasi tuottaen sinulle maksimaalisen nautinnon.
Taidat olla asian ytimessä..
ap.
Tässä joku teeskenteli minua. -ap
Edelleenkään AP ne kassaneidit ei ole sinusta kiinnostuneita. Tekevät vaan työtään siellä kaupassa / baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet ymmärtänyt asian väärin, koska meitä nuoria naisia kiinnostaa oman ikäiset miehet.
N 28v
Ei se ihan noin vaikuta olevan oman kokemukseni perusteella. -ap
Muilla voi olla ihan omat kokemuksensa.
Ei se johdu ainakaan ymmärtävästä luonteestasi.
Niin se voi olla. Kiitos palautteesta. -ap
Paljonko nämä sinusta kiinnostuneet naiset on veloittaneet sitten lopulta näistä palveluistaan?
Kysy niiltä? Vai etkö uskalla, kun pelottaa.
Varmaan johtuu tuosta että liikut paikoissa joissa et tapaa ikäisiäsi. En silti ihan usko tuota että 20 vuotta nuoremmat naiset olisivat sillä tavalla kiinnostuneita välttämättä. Itse ainakin ajattelen vain että pitää olla kohtelias ja mukava vanhemmille ihmisille. Joskus olen sortunut myös "kiusaamaan" vanhempia miehiä, mutta lopettanut sen kun tajunnut he ottavatkin sen tosissaan. Olen kiinnostunut ikäisistäni ja hieman vanhemmista miehistä, mutta en yli 10 v. vanhemmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä voi olla lukuisia. Me 40-50 v emme käy baareissa. Silloin harvoi kun menemme, niin pidämme hauskaa kavereiden kanssa. Emme edes oleta, että baarista löytyy meille sopivaa seuraa. Et täytä syystä tai toisesta meidän toiveita ulkonäön tai henkisen kypsyyden suhteen. Löydämme itse nuorempaa suoraa. Emme etsi parisuhdetta tms.
Kiitos kommentista. Niin se voi olla. Mistä sitten teitä löytäisi? -ap
Minut löytää töistä, kaupasta, kävelyltä ja harrastuksista. Olisi kiva tavata joku selvänä ja luontevasti. Itse etsin suunnilleen samanikäistä. Tai ei voi edes sanoa, että etsin. Sopiva tulee vastaan, jos tulee. Myönnän kyllä, että minunlaisen naisen löytäminen ja tutustuminen on todella hankalaa. Mutta ei kaikki toki tälläista haluakaan. Onnea etsintään, mitä ikinä se onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä se sun mumman vasu on?
En ymmärrä näitä sanoja. Mitä vasu tässä tarkoittaa? -ap
Valtava kulli ja se valtava kestävyys per sessio. Monta kertaa päivässä haluat tuottaa tytölle multiorgasmeja. Itsekäs et ole. Haluat vain antaa. Olet harvinaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko nämä sinusta kiinnostuneet naiset on veloittaneet sitten lopulta näistä palveluistaan?
Voisitko keskustella asiallisesti. -ap
Ajattelevat, että olet turvallinen, koska sinussa ei ole enää mitään seksuaalista. Näin ainakin itse ajattelin nuorena keski-ikäisistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan johtuu tuosta että liikut paikoissa joissa et tapaa ikäisiäsi. En silti ihan usko tuota että 20 vuotta nuoremmat naiset olisivat sillä tavalla kiinnostuneita välttämättä. Itse ainakin ajattelen vain että pitää olla kohtelias ja mukava vanhemmille ihmisille. Joskus olen sortunut myös "kiusaamaan" vanhempia miehiä, mutta lopettanut sen kun tajunnut he ottavatkin sen tosissaan. Olen kiinnostunut ikäisistäni ja hieman vanhemmista miehistä, mutta en yli 10 v. vanhemmista.
Tässä puhutaan nyt selvästä kiinnostuksesta ja tapailusta / deittailusta. -ap
Mieltävät sinut turvalliseksi isähahmoksi. Eivät näe sinua seksuaalisena olentona.
Näin.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään AP ne kassaneidit ei ole sinusta kiinnostuneita. Tekevät vaan työtään siellä kaupassa / baarissa.
Itiksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä voi olla lukuisia. Me 40-50 v emme käy baareissa. Silloin harvoi kun menemme, niin pidämme hauskaa kavereiden kanssa. Emme edes oleta, että baarista löytyy meille sopivaa seuraa. Et täytä syystä tai toisesta meidän toiveita ulkonäön tai henkisen kypsyyden suhteen. Löydämme itse nuorempaa suoraa. Emme etsi parisuhdetta tms.
Kiitos kommentista. Niin se voi olla. Mistä sitten teitä löytäisi? -ap
Minut löytää töistä, kaupasta, kävelyltä ja harrastuksista. Olisi kiva tavata joku selvänä ja luontevasti. Itse etsin suunnilleen samanikäistä. Tai ei voi edes sanoa, että etsin. Sopiva tulee vastaan, jos tulee. Myönnän kyllä, että minunlaisen naisen löytäminen ja tutustuminen on todella hankalaa. Mutta ei kaikki toki tälläista haluakaan. Onnea etsintään, mitä ikinä se onkaan.
Kiitos kommentista! Sehän riittäisi, kun yhden löytäisi. Muilla ei ole väliä. Näin ajattelen. -ap
Vierailija kirjoitti:
Mieltävät sinut turvalliseksi isähahmoksi. Eivät näe sinua seksuaalisena olentona.
Näin.
Näinkö se on? Aika jännä. -ap
Taidat olla asian ytimessä..
ap.