Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nuoremmat naiset pitävät minusta?

Vierailija
28.09.2024 |

Mistä johtuu, että nykyään vain 15-20v  nuoremmat naiset pitävät minusta? Viimeisen 5 vuoden aikana ainoastaan yksi ollut oman ikäinen, muut nuorempia. Mikä tähän syynä? Tosin minun ikäisiäni naisia ei juuri baarissa tapaa ja/tai eivät lähesty yhtä helposti. -m49

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pappa heräsi päiväuniltaan. 

Vierailija
2/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko keskustella asiallisesti. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ikäisesi vaimo on? Missä lapsesi ovat? 

Vierailija
4/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko muita mielipiteitä tai kommentteja? Kiinnostaa, mistä johtuu.

Vierailija
5/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hakee turvaa ja vakautta.+30 vuotias mies on ihanteellinen mutta naiset on niin katkeria koska miehet ottaa alle 20 vuotiaat ensi sijaisesti. Siksi naiset on vallanneet oikeuslaitokset ja luoneet päättömiä lakeja. kohta suoja-ikärajakin on 30.

N22

Vierailija
6/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun hän oli nuori niin naiset juoksi häntä vanhempien miesten perässä. Nyt ne juoksee hänen perässä.

Vierailija
7/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla lukuisia. Me 40-50 v emme käy baareissa. Silloin harvoi  kun menemme, niin pidämme hauskaa kavereiden kanssa. Emme edes oleta, että baarista löytyy meille sopivaa seuraa. Et täytä syystä tai toisesta meidän toiveita ulkonäön tai henkisen kypsyyden suhteen. Löydämme itse nuorempaa suoraa. Emme etsi parisuhdetta tms.

Vierailija
8/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on vaikeaa puhua kipeistä yhteiskunnan epäkohdista siksi he hyökkää henkilökohtaisuuksilla.

Vierailija
9/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mielellään kerro yksityisasioita tuntemattomille julkisesti. -ap

Vierailija
10/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä sen voisi tietää? Emmehän me sinua tunne. Eikä niitä naisia. 

Vierailija
11/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman ilmiön enkä edes pukeudu kokovalkoisiin.

M42

Vierailija
12/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä usko tuohon. Jos sinä vain luulet, haluat uskotella itsellesi heidän kiinnostuksen. Jotkut voivat olla välittömiä nuoria ja vaan keskustelevat, veivät muuta. 

Vierailija
13/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syitä voi olla lukuisia. Me 40-50 v emme käy baareissa. Silloin harvoi  kun menemme, niin pidämme hauskaa kavereiden kanssa. Emme edes oleta, että baarista löytyy meille sopivaa seuraa. Et täytä syystä tai toisesta meidän toiveita ulkonäön tai henkisen kypsyyden suhteen. Löydämme itse nuorempaa suoraa. Emme etsi parisuhdetta tms.

Kiitos kommentista. Niin se voi olla. Mistä sitten teitä löytäisi? -ap

Vierailija
14/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet ymmärtänyt asian väärin, koska meitä nuoria naisia kiinnostaa oman ikäiset miehet. 

N 28v

Vierailija
15/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehkä usko tuohon. Jos sinä vain luulet, haluat uskotella itsellesi heidän kiinnostuksen. Jotkut voivat olla välittömiä nuoria ja vaan keskustelevat, veivät muuta. 

Eihän kolmekymppinen ole nuori. -ap

Vierailija
16/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he palavat himosta saada vanhaa kokenutta kyr pääsi märkinä sykkiviin vit tuihinsa ja että spermaat heidät tiineiksi samalla kun jättimäinen dildo värisee sinun anaalissasi tuottaen sinulle maksimaalisen nautinnon.

Vierailija
17/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 42-vuotias miespuolinen ystävä ja koko ajan kun oon hänet tuntenut, niin hänellä on ystävinä ja kumppaneina ollut juurikin suunnilleen tuon verran nuorempia naisia. Itse oon vaan 5 vuotta nuorempi.

Hän on todella ystävällinen ja kohtelias, kunnioittaa ja kohtelee ihmisiä hyvin, osaa neuvoa jos on ongelmia ja omaa erikoisen sarkastisen huumorintajun. Miksi ihmeessä nuoremmat naiset ei hänestä tykkäis?

Tosin oon ihmetellyt miten ne kaverit ei ikinä ole ikäisiään tai vanhempia, kerääkö hän kuitenkin tätä haaremia jotenkin alitajuisesti.

Vierailija
18/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet ymmärtänyt asian väärin, koska meitä nuoria naisia kiinnostaa oman ikäiset miehet. 

N 28v

Miksi te naiset valehtelette aina itsellennekin?

Vierailija
19/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 28v

Ei se ihan noin vaikuta olevan oman kokemukseni perusteella. -ap

Vierailija
20/112 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toki trollaa, sillä 49-vuotias mies on yleisesti ottaen aivan liian vanha 15-20-vuotialle. Mutta kolmekymppisenä mutta ikäistäni nuoremmalta näyttävänä voin sanoa, että naisia ikähaarukassa 18-22 kyllä riittää. Joskus huomaan nuorempien myös katselevan, mutta nämä ovat jo liian nuoria. Naiset yleensä kaipaavat ikäistään kypsempää seuraa. Niin se menee, kuten biologia ohjelmoi.