Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis ei helvetti, mulle ei myönnetä luottokorttia!?

Vierailija
27.09.2024 |

Olen keski-ikäinen, vakituisessa työssä, täysin velaton, mulla on velaton asunto ja auto ja tileillä n. 25 000 €. 

Ikinä ei ole ollut mitään ongelmia maksujen kanssa, mulla ei ole koskaan ollut maksuhäiriömerkintöjä tms.

Hain luottokorttia 1000 € luotolla, enkä saanut sitä 😂 Kysyin asiakaspalvelijalta joka hakemuksen puhelimitse manuaalisesti teki, että mikä oli hylkäyksen syy, mutteivät kuulemma näe sitä. Syyt voivat hänen mukaansa olla maksuhäiriömerkinnät (mutta niitä mulla siis ei ole eikä ole koskaan ollutkaan), tai sitten liian alhaiset tulot, tai katsotaan etteivät varat riitä tuleviin maksuihin. (?)

No se se sitten varmaan on, palkkatyöstäni bruttotuloni ovat 1600 €/kk ja muut tuloni 200 €/kk.

Tuntuu tosi epäreilulta, mulla on kavereita jotka saaneet korttinsa aikoinaan esim. opiskelijana, jolloin heillä ei ole ollut mitään tuloja opintotukea lukuunottamatta... Ja nyt keski-ikäinen raha-asiansa aina moitteettomasti hoitanut ei saa korttia. Great.

No, mennään sitten debitillä kuten tähänkin asti. Ainoa johon olisin korttia tarvinut on se, että hotellihuoneet matkustaessa olisin voinut kätevämmin varata netin kautta. Debit-kortilla netin kautta varaaminen ei onnistu.

Ps. Terkkuja tutuille, jos satutte lukeen, muutamille tätä jo manasin kasvotustenkin  

Kommentit (203)

Vierailija
201/203 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut minäkään luottokorttia, koska olen työtön. Tilillä 8000€, asunto maksettu. 

Vierailija
202/203 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen tätä suomalaisten pelkoa luottokorttia kohtaan. Mä maksan kaiken jopa ruokaostokset luottokortilla. 

Minäkin maksan kaiken. Tavaroille ilmainen tuoteturva sisältyy korttiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/203 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on onnistunut varata hotelli joko Bookingin kautta tai hotellin omilta sivuilta, kotimaasta ja Euroopan eri maista debit-kortilla. En saa credit-korttia eläkeläisenä mutta haluan silti matkustaa ja näin se onnistuu. Olen myös yhteen hotelliin lähettänyt etukäteen viestin kun sivuilla luki, että tarkistavat credit cardin sisäänkirjautumisen yhteydessä ja sieltä vastattiin, että debit-korttikin käy. Ja niin myös kävi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi