Mies julkaisi Tiktokissa naisvihamielisiä videoita
Työnantaja joutui palautetulvan kohteeksi. Kukas teistä palstainkkeleistä on tämänkin typeryyden takana?
Kommentit (287)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua että naiset saa rytätä miehiä missä tahansa muodossa ja missä tahansa mediassa ilman mitään seurauksia.
Mies tekee samaa naisista (vielä selkeesti shokkiarvo-trollina) niin sen elämä pitää tuhota, erottaa töistään ja mustamaalata ja kauhistella. Sitten kirjottaa vielä lehteen juttuja kuinka järkyttävä sika ja huono ihminen.
Mikä tuplastandardi?
No laita tähän joku vastaava, missä on sukupuoliroolit toisinpäin. Että nainen on jakanu nettiin videoita, tyyliin "on oikein hakata miehiä, koska... ovat siihen itse syyllisiä"... Voidaan sitte yhdessä lynkata se biatch.
Kirjaimellisesti puolet tiktokista on tota kamaa. Avaa silmäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua että naiset saa rytätä miehiä missä tahansa muodossa ja missä tahansa mediassa ilman mitään seurauksia.
Mies tekee samaa naisista (vielä selkeesti shokkiarvo-trollina) niin sen elämä pitää tuhota, erottaa töistään ja mustamaalata ja kauhistella. Sitten kirjottaa vielä lehteen juttuja kuinka järkyttävä sika ja huono ihminen.
Mikä tuplastandardi?
No laita tähän joku vastaava, missä on sukupuoliroolit toisinpäin. Että nainen on jakanu nettiin videoita, tyyliin "on oikein hakata miehiä, koska... ovat siihen itse syyllisiä"... Voidaan sitte yhdessä lynkata se biatch.
En oo missään TikTokissa :D. Tuu säki pois sieltä ni maailma näyttää heti paremmalta paikalta.
Mutta tuomitsen kyllä yhtälailla miesten sortamisen. Mun elämässä on rakkaita miehiä, enkä heille mitään pahaa toivo ja puolustan heitä kyllä tarvittaessa. Hui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuplastandardi?
Ja tää et niitä on TikTokissa tarkottaa sitä, että me täällä hyväksytään niiden naisten toiminta?
Taitaa haluta Suomen tateksi. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuplastandardi?
Kerropa vielä millä alustalla naiset on ilakoineet julkisesti omalla naamallaan siltä, kun joku mies on tullut r**skatuksi? Sillä on nimittäin pikkasen väliä että MITÄ sä puhut, eikä sillä loukkaantuuko siitä joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuplastandardi?
Sulla on looginen päättely hukassa. "Naiset paheksuivat miehen naisvihamiehilisiä julkaisuja = naiset hyväksyvät naisten miesvihamieliset julkaisut. ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuplastandardi?
Niin no luulis olevan helppoa sitten löytää joku esimerkki. Anna palaa.
Jos joku akka julkasis miesvihamielisiä videoita niin se valittas vaan vihreiden naisten puheenjohtajaks
Tiktok video ei ole mieleen, niin pitää soittaa työnantajalle. Kertoo jotain valittajan agendasta. Itse ei voi painaa blokkauspainiketta tai raportoida suoraan tiktokille painikkeesta, jos sisältö on oikeasti laitonta?
Ehkä ei kannata katsoa tiktokia, koska vastaan voi tulla videoita, jotka eivät miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Videolla nuorehko mies kertoo naisten aiheuttaneen raiskaamisen ja puhuu naisten omista tyhmistä valinnoista"
Tuo ei ole naisvihamielinen, vaan realistinen kommentti, toki ei kata aivan kaikkia tapauksia. IS lehtiartikkeli puolestaan on kiihotusta mieskuntaa vastaan, miesvihaa.
Eli jos jäät rattijuopon ajaman auton alle, syy on sinun? Kuinka tyhmiä miehiä tässä maassa onkaan...
Kuinka tyhmä olet itse, jos vertaat ihan erilaisia asioita? Nainen voi vaikuttaa paljonkin siihen että minkälaiseen tilanteeseen itsensä järjestää miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku akka julkasis miesvihamielisiä videoita niin se valittas vaan vihreiden naisten puheenjohtajaks
Ja tää fakta perustuu...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typeristä oksettavista kuvottavisista likaisista seksitautisista halveksuttavista H U O R I S T A eli kauniimmin sanottuna nuorista naisista pitääkin kirjoittaa rumasti koska ne ovat sisäisesti rumia otuksia jotka elävät rumaa elämää.
Tarvittaisiin suomeen incel kerho jonka kanssa voitaisiin järjestää leirejä, joissa puhutaan h u o r i s t a ja inceliydestä, retkeillään ja telttaillaan, harjoitellaan vaikka kamppailua ja suunnitellaan ja levitetään incel propagandaa nettiin. Feministih u o r i a vastaan täytyy saada kunnon vastaliike
Poju on jäänyt ilman naista, sitä se teettää kun olet oksettava mielenvikainen paska.
Tai on kaappihomo siksi vihaa naisia.
Otin tästä ja URL osoitteesta ruudun kaappauksen. Laitoin se
Sepä hauskaa, kun kommentti ei edes tainnut koskea tiktokkaajaa vaan tätä tervehenkisen leirielämän ystävää.
Aika monta raiskausta olisi jäänyt tekemättä jo ihan sillä, että alkoholi ei olisi ollut kuvassa mukana. Joko uhrilla tai tekijällä tai yleensä molemmilla.
Ei kukaan hyökkää tuolla tapaa tyttöjä kohtaan, jos on puhtaat jauhot pussissa.
Varmaan on joku syyte tulossa ja saattaapa olla aiheesta.
Tämmöinen vihan levittäminen on erittäin vaarallista tytöille ja naisille. Maailma raaistuu ja minä ainakin haluaisin, että tytöt ja pojat saisivat elää nuoruutensa turvallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Videolla nuorehko mies kertoo naisten aiheuttaneen raiskaamisen ja puhuu naisten omista tyhmistä valinnoista"
Tuo ei ole naisvihamielinen, vaan realistinen kommentti, toki ei kata aivan kaikkia tapauksia. IS lehtiartikkeli puolestaan on kiihotusta mieskuntaa vastaan, miesvihaa.
Eli jos jäät rattijuopon ajaman auton alle, syy on sinun? Kuinka tyhmiä miehiä tässä maassa onkaan...
Kuinka tyhmä olet itse, jos vertaat ihan erilaisia asioita? Nainen voi vaikuttaa paljonkin siihen että minkälaiseen tilanteeseen itsensä järjestää miesten kanssa.
Mukamas tasa-arvoisessa maassa (ja oikeastaan kaikkialla muuallakin) naisen pitää voida kävellä missä vaan, milloin vaan, miten vaan pukeutuneena, puhua vastakkaisen sukupuolen kanssa, ja toimia täysivaltaisen aikuisen ihmisen tavoin. Se ei ole mikään miesten yksinoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä turvallisuusalan ihminen kyseessä. Sairas tyyppi.
Nimenomaan. Taas yksi esimerkki siitä, että turvallisuusalalle hakeutuu tasapainottomia, rasistisia, mosogyynisiä, vihanhallintaongelmallisa jne. tyyppejä. Siis tähdennän, että EI kaikki tietenkään, mutta jotenkin tuo ala vetää myös kyseenalaista ainesta sisäänsä.
Minä ihmettelen, että tämä tyyppi saa palata työhönä. Jutusta saa käsityksen, että ei ole tällä hetkellä töissä, mutta palaa. Ja käydään keskustelut... Itse työnanatajana katsoisin, että sen lisäksi että henkilö on aiheuttanut firmalle ja koko alalle räikeää mainehaittaa, sotii hänen käytöksensä turvallisuustyön ideaa, niinpä irtisanoisin hänet. Turva-alan henkilön ei pidä lietsoa turvattomuutta.
Mä kanssa jouduin sanoin meidän sihteerin. Näin sen kuv
Siis täh! Kai nyt nainenkin saa etsiä itselleen parisuhdetta! Toivottavasti jäät kiinni laittomasta irtisanomisesta. Aivan sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna tulla vinkkejä sitten. Vaikka ranskalaisilla viivoilla. Haluan nyt kuulla miehen näkemyksen, miten naiset suojelee itteään raiskaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan hyökkää tuolla tapaa tyttöjä kohtaan, jos on puhtaat jauhot pussissa.
Varmaan on joku syyte tulossa ja saattaapa olla aiheesta.
Tämmöinen vihan levittäminen on erittäin vaarallista tytöille ja naisille. Maailma raaistuu ja minä ainakin haluaisin, että tytöt ja pojat saisivat elää nuoruutensa turvallisesti.
Erittäin totta. R*iskaajia sympatiseeraavien videoiden levittäminen nuorisolle pitäisi olla rikoslaissa rangaistava teko. Tuollaisen sonnan levittämisellä kun on vähän kauaskantoisempia vaikutuksia, eikä se ole vain jonkun pikkuveetin "läppää", kuten joku yrittää väittää. Teoilla on seurauksensa, ja hyvä että jätkä joutuu edes jonkun seurauksen tästä kärsimään.
Mutta joo, aika pölvästi saa olla että tekee tuollaista materiaalia omalla pärställään. Voi olla että on turva-alan työssään turhautunut jossain kohti siihen että miten monta tilannetta olisi voitu estää fiksummilla valinnoilla ja toimintatavoilla.
Ja on ihan turha sanoa että miesten pitää opetella olemaan r*iskaamatta. Kyse ei ole tiedon puutteesta tai opettelusta, vaan siitä että pieni osa miespopulaatiosta tulee aina olemaan luonnevikaisia, sosiopaatteja, psykopaatteja tai muita vastaavia jotka eivät yksinkertaisesti välitä. Siksi naisia yritetään neuvoa, ei siksi että syyllistettäisiin uhria.