Mies julkaisi Tiktokissa naisvihamielisiä videoita
Työnantaja joutui palautetulvan kohteeksi. Kukas teistä palstainkkeleistä on tämänkin typeryyden takana?
Kommentit (287)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin just sen tyypin viimeisen videon. On nyt tehnyt rikosilmoituksen, kun joku nainen oli levitellyt tiktokossa hänen henkilötietojaan!! Aivan järkyttävää, että tuollaista tehdään. Tuo on vakava rikos, vaikka olisikin mielipide asioista eri mieltä. Toivottavasti saa rangaistuksen.
No hitto kerro nyt sit jo kuka se on ku mulle se ei täältä vieläkää selvinnyt. Eikä yrityksenkään nimi. :D
Ps. En pidä yritystä millään tavalla vastuullisena tässä.
Hänet on jo poistettu k.o. yrityksen nettisivuilta. Rdditistä ja ylikseltä löytyy.
Mä en ainakaan ole tonne kirjottanu koskaan mitään että taitaa olla ukot ihan itte levitellyt. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi poijaat mennä työpaikka alta, kun suoltaa sontaa naisista. Ei kannattaisi sitä Taatelia fanittaa ihan noin kovasti :D
Tässä mielenkiintoinen tilanne eli millaiset mahdollisuudet työnantajalla on antaa työntekijälle potkut, jos työntekijä vapaa-ajallaan hölmöilee?
Jos yrityksellä on todistettavasti näyttää, että työntekijän vapaa-ajan tekemisest vaikuttaa negatiiviseti niin hyvin. Ja tässä tapauksessahan on todistettavasti, koska on tullut sen verran sähköpostia ja yhteydenottoja.
Minä saan sinun työnantajallesi tulemaan tunnissa sata sähköpostia eri osoitteista (vaikka olisikin itse lähettäjä) ja ennen sitä julkaistua tiktok videon, jossa olet suoltanut ti
En ole juristi, eikä deepfake tarvitse koodausta. Sata sähköpostia ei ole myöskään dossausta. Eikä kuulu tapoihini tehdä huijaustarkoituksessa deepfakea, sillä siitä kyllä voi saada seurauksia.
Et myöskään ilmeisesti ymmärtänyt sanomaani asiaa, joten yritän vääntää rautalangasta: Internetissä olevat videot voivat olla epäaitoja eikä niissä oleva henkilö ole välttämättä se, jonka luulet sen olevan. Sen vuoksi on vaarallista ja väärin levittää mahdollisesti valheellista tietoa tai yksityiselämää koskevaa tietoa internetissä ilman henkilön omaa suostumusta.
Ehkä sinun pitää käydä lukemassa Lulu Ranteen mielipiteitä blogista. Ai niin, mutta siellä blogissahan onkin vain hänen kuvansa ja tietonsa, mutta blogitekstit ovatkin aivan jonkun toisen kirjoittamia. Ymmärrätkö? Internetissä kaikki ei ole sitä, miltä näyttää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi poijaat mennä työpaikka alta, kun suoltaa sontaa naisista. Ei kannattaisi sitä Taatelia fanittaa ihan noin kovasti :D
Tässä mielenkiintoinen tilanne eli millaiset mahdollisuudet työnantajalla on antaa työntekijälle potkut, jos työntekijä vapaa-ajallaan hölmöilee?
Jos yrityksellä on todistettavasti näyttää, että työntekijän vapaa-ajan tekemisest vaikuttaa negatiiviseti niin hyvin. Ja tässä tapauksessahan on todistettavasti, koska on tullut sen verran sähköpostia ja yhteydenottoja.
Minä saan sinun työnantajallesi tulemaan tunnissa sata sähköpostia eri osoitteista (vaikka olisikin itse lähettäjä) ja ennen sitä julkaistua tiktok videon, jossa olet suoltanut ti
Päin vastoin! Pidän aloituksessa olevaa linkkiä ja juttua täytenä roskana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh! Jos ei halua lynkata ihmistä oikeusjärjestelmän ohi vaan kunnioittaa sanan vapautta ja periaatetta "syytön kunnes toisin todistetaan", niin on sinun mielestäsi r#iskari! Missä maailmassa sä oikein elät? Kuulutko johonkin kulttiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan sinun työnantajallesi tulemaan tunnissa sata sähköpostia eri osoitteista (vaikka olisikin itse lähettäjä) ja ennen sit
Ymmärrän kyllä, täällä vaan ei kukaan ole jakanut henkilötietoja.
Vierailija kirjoitti:
No minulle lähetti kikkelikuvia ja -videoita lastenoikeusjärjestön toiminnanjohtaja. Osa oli kuvattu miehen kotona kun hänellä oli lapsiviikko.
Kysyikö lupaa ennen lähettämistä? Nykyään pitää kysyä lupa, jopa tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulle lähetti kikkelikuvia ja -videoita lastenoikeusjärjestön toiminnanjohtaja. Osa oli kuvattu miehen kotona kun hänellä oli lapsiviikko.
Ei todellakaan kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vaarallista keskustelua, eli halutaan että on vain yksi totuus ja jos olet erimieltä sinut saa tai jopa pitää maalittaa?
Tyhmä saa olla.
Oikeusvaltiossa tuomiota jakaa vain ja ainostaa oikeuslaitos. Ei yksittäiset ihmiset tai ihmisryhmät. Nämä tälläiset maalittajat ovat todella ala-arvoisia ja paljon isompi ongelma demokratioalle ja vapaalle valtiolle kun itse ymmärtävät.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan sinun työnantajallesi tulemaan tunnissa sata sähköpostia eri osoitteista (vaikka olisikin itse lähettäjä) ja ennen sit
No mutta sittenhän mitään vahinkoakaan ei ole tapahtunut. Jotkut piti sisältöä asiattomana ja ilmoittivat siitä, oli se sitten aitoa tai ei.
(Ja joku yritys irtisanoi mielikuvitustyöntekijän?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kysynyt.
En minä tuosta työnantajalle ilmoittaisi, kun en keksi miten liittyy häneen. Jos kokee olevan häirintää, niin rikosilmoitus ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Videolla nuorehko mies kertoo naisten aiheuttaneen raiskaamisen ja puhuu naisten omista tyhmistä valinnoista"
Tuo ei ole naisvihamielinen, vaan realistinen kommentti, toki ei kata aivan kaikkia tapauksia. IS lehtiartikkeli puolestaan on kiihotusta mieskuntaa vastaan, miesvihaa.
Eli jos jäät rattijuopon ajaman auton alle, syy on sinun? Kuinka tyhmiä miehiä tässä maassa onkaan...
JOo, ja sitten samat urpot itkevät täällä, kun eivät kelpaa naisille. NO vtu miksiköhän eivät?!
"Miksi naiset ei lähde mun mukaan baarista?"
"On ihan naisen oma syy, että tulee raiskatuksi kun ei yhtään katso kenen mukaan lähtee."
Täytyy sanoa että kaikenlaista kahelia sitä netissä liikkuu ja etenkin tiktok, insta ja deittipalveluissa.
Ja usein omalla naamalla.
Monet hyvät naurut saanut kun jutellu näistä naisten kanssa, varmaan niitä kilttimiehiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nainen on pihtari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kysynyt.
En minä tuosta työnantajalle ilmoittaisi, kun en keksi miten liittyy häneen. Jos kokee olevan häirintää, niin rikosilmoitus ehdottomasti.
En ole jaksanut siitä tehdä. Ehkä myöhemmin.
Aloin nyt katsoa tuon tyypin videoita. Repeilen ihan kympillä. Siis ei nyt kukaan oikeesti ajattele noin. Jätkä vetää videoita ihan läpällä järkyttääkseen ja ärsyttääkseen mammoja :D
Varmaan samantyylistä tsoukkia vetää työpaikan taukohuoneessa, joten tuskin tuli yllätyksenä työnantajalle. Epäilen, että yhteystiedot poistettu yrityksen sivuilta varmaan tuon henkilön yksityisyyden suojelemiseksi, ei sen vuoksi, että saisi potkut tai edes varoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Äärimmäinen vihapuhe sananvapauden väärinkäyttöä
Kansainvälisillä sopimuksilla on haluttu turvata ihmisarvo rajaamalla esimerkiksi äärimmäinen vihapuhe ja syrjintä sananvapauden ulkopuolelle, jolloin sitä voidaan rajoittaa esimerkiksi säätämällä kiihottaminen kansanryhmää vastaan rikokseksi. Kansainvälisissä ihmisoikeussopimuksissa ja monien valtioiden perustuslaeissa on myös oikeuden väärinkäytön kielto, jonka mukaan oikeutta ei saa käyttää toisten oikeuksien tyhjäksi tekemiseen.
Tämän ajattelun mukaan äärimmäinen vihapuhe on sananvapauden väärinkäyttöä, koska se loukkaa ihmisarvoa ja voi johtaa jopa hengen ja terveyden vaarantumiseen. "
https://www.aka.fi/tietysti/kysy-tieteesta/mita-on-sananvapaus/
Onkohan toi latauslomalla ollut, semmosta settiä noi videot
Hassua että naiset saa rytätä miehiä missä tahansa muodossa ja missä tahansa mediassa ilman mitään seurauksia.
Mies tekee samaa naisista (vielä selkeesti shokkiarvo-trollina) niin sen elämä pitää tuhota, erottaa töistään ja mustamaalata ja kauhistella. Sitten kirjottaa vielä lehteen juttuja kuinka järkyttävä sika ja huono ihminen.
Mikä tuplastandardi?
Vierailija kirjoitti:
Aloin nyt katsoa tuon tyypin videoita. Repeilen ihan kympillä. Siis ei nyt kukaan oikeesti ajattele noin. Jätkä vetää videoita ihan läpällä järkyttääkseen ja ärsyttääkseen mammoja :D
Varmaan samantyylistä tsoukkia vetää työpaikan taukohuoneessa, joten tuskin tuli yllätyksenä työnantajalle. Epäilen, että yhteystiedot poistettu yrityksen sivuilta varmaan tuon henkilön yksityisyyden suojelemiseksi, ei sen vuoksi, että saisi potkut tai edes varoitusta.
Musta huumori on toki hauskaa, mutta sen kanssa kannattaa noudattaa äärimmäistä varovaisuutta..
Vaarallista keskustelua, eli halutaan että on vain yksi totuus ja jos olet erimieltä sinut saa tai jopa pitää maalittaa?
Tyhmä saa olla.
Oikeusvaltiossa tuomiota jakaa vain ja ainostaa oikeuslaitos. Ei yksittäiset ihmiset tai ihmisryhmät. Nämä tälläiset maalittajat ovat todella ala-arvoisia ja paljon isompi ongelma demokratioalle ja vapaalle valtiolle kun itse ymmärtävät.