Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies julkaisi Tiktokissa naisvihamielisiä videoita

Vierailija
25.09.2024 |

Työnantaja joutui palautetulvan kohteeksi. Kukas teistä palstainkkeleistä on tämänkin typeryyden takana?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010716988.html

Kommentit (287)

Vierailija
101/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Potkut tälläiselle ihmiselle, ei ole normaalia tuollainen käytös. Vihamielinen käytös on jo irtisanomisen peruste.

eli siviilissä tehdyt asiat saavat vaikuttaa työpaikkaan?

Jos sairaanhoitaja juo itsensä viikonloppuna humalaan, se on irtisanomisen peruste?

Tottakai. Työntekijät ovat osa yrityksen imagoa. Joten heidän tekeminen myös työpaikan ulkopuolella voi vaikuttaa yrityksen imagoon.

Kait työnantaja silloin maksaa palkkaa myös vapaa-ajan?

Ei tietenkään. Työntekijän maine on työntekijän vastuulla, myös työpaikan ulkopuolella. Työntekijän maine vaikuttaa hänen työpaikkaansa. Näinollen työnantaja voi antaa potkut työnt

Ai noin vaan potkut? Ilman mitään varoitusta?

Vierailija
102/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pomo voi periaatteessa antaa varoituksen, koska työntekijä on toimillaan vahingoittunut yrityksen mainetta, mutta tavallaan sekin pitäisi pystyä suoraan näyttämään toteen.

Tämän takia mielestäni on täysin Junttila että nykyään työpaikat haluaa työntekijöiden kuvat ja nimet omille sivuille nettiin. Itse olen täysin tätä vastaan! Tällänen riski siinä nyt sitten on...

Ja se on nimenomaan työnantajan riski, ja myös työntekijän turvallisuus riski myös. Joku hullu vielä tulee vielä vainoomaan tms. 

Piirros kuvat ja keksityt palvelu nimet. Tätä itse kannatan. 

Jokaisella on erikseen työ minä ja vapaa minä. 

Jokaisella on oikeus olla vapaalla mitä vain ja vaikka kuinka idiootti ja kuspää. Suomessa ainakin luulisin että on vielä sananvapaus.

Toki onhan se surullista että kaikki voi näin pahoin, myös minä ja tiedän että m

Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että ihmisille pitäisi yleensä antaa toinen mahdollisuus jos hölmöilevät. Voivat osoittaa pystyvänsä muuttumaan. Ja joku yksi lapasestakaan lähtenyt illanvietto ei vielä minusta ole mikään irtisanomisperuste, jos ei ole tullut kourittua ketään tai muuta erityhmää. 

Mutta on olemassa myös asioita  joissa homma on niin, että kun luottamus on mennyt, se on mennyt. Silloin pitää kerätä ittensä ja jatkaa sillä mitä on jäljellä ja oppia läksynsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi poijaat mennä työpaikka alta, kun suoltaa sontaa naisista. Ei kannattaisi sitä Taatelia fanittaa ihan noin kovasti :D

Tässä mielenkiintoinen tilanne eli millaiset mahdollisuudet työnantajalla on antaa työntekijälle potkut, jos työntekijä vapaa-ajallaan hölmöilee? 

Jos yrityksellä on todistettavasti näyttää, että työntekijän vapaa-ajan tekemisest vaikuttaa negatiiviseti niin hyvin. Ja tässä tapauksessahan on todistettavasti, koska on tullut sen verran sähköpostia ja yhteydenottoja.

Minä saan sinun työnantajallesi tulemaan tunnissa sata sähköpostia eri osoitteista (vaikka olisikin itse lähettäjä) ja ennen sitä julkaistua tiktok videon, jossa olet suoltanut ties mitä paskaa vaikket olisi sanonut sanaakaan. Nykyään on niin helppo tehdä deepfakea. Riittää että saan susta videolta tai itse kuvattua jotain asiallista kamaa hetken.

Onko nyt tutkittu, onko nuo videot edes aitoja, hänen itsensä tekemiä ja julkaisemia? Jos ei, ja silti käydään tämän tasoista keskustelua, se on hälyyttävä esimerkki ihmisten kykenemättömyydestä lähdekritiikkiin ja oikeusjärjestelmän ohittamisesta. Kuinka moni onkaan jo syyllistynyt silloin valheellisen tiedon levittämiseen.

Vierailija
104/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Mun mielestä kaikki miehet, jotka ajattelevat noin voisivat laittaa samankaltaisia videoita nettiin omalla naamallaan. Sieltä voisi sitten jokainen nainen aina käydä katsomassa, että onko oma treffikumppanin naama siellä.

Ei voi kyllä laittaa kun tulee liikaa kysyntää. Kun on kiltti mies, niin ei tule kukaan väkisin tyrkyttämöän itseään.

Vierailija
105/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi poijaat mennä työpaikka alta, kun suoltaa sontaa naisista. Ei kannattaisi sitä Taatelia fanittaa ihan noin kovasti :D

Tässä mielenkiintoinen tilanne eli millaiset mahdollisuudet työnantajalla on antaa työntekijälle potkut, jos työntekijä vapaa-ajallaan hölmöilee? 

Jos yrityksellä on todistettavasti näyttää, että työntekijän vapaa-ajan tekemisest vaikuttaa negatiiviseti niin hyvin. Ja tässä tapauksessahan on todistettavasti, koska on tullut sen verran sähköpostia ja yhteydenottoja.

Minä saan sinun työnantajallesi tulemaan tunnissa sata sähköpostia eri osoitteista (vaikka olisikin itse lähettäjä) ja ennen sitä julkaistua tiktok videon, jossa olet suoltanut ties mitä paskaa vaikket olisi sanonut sanaakaan. Nyk

DoS hyökkäykset ovat myös laittomia, toivottavasti olet taitava koodari juristiksi.

Vierailija
106/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan sinun työnantajallesi tulemaan tunnissa sata sähköpostia eri osoitteista (vaikka olisikin itse lähettäjä) ja ennen sitä julkaistua tiktok videon, jossa olet suoltanut ties mitä paskaa vaikket olisi sanonut sanaakaan. Nyk

Kun sen voi todella nopeasti käydä tarkistamassa onko joku lähettänyt feikkisähköpostia vai onko kyseessä oikea tapahtuma :)

Luulet olevasi fiksu, mutta et kuitenkaan tässä yhteydessä.

Vierailija
107/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kumminkin myös jakelet roskalehtien uutisia totuuksina? Taidat olla ihan samassa veneessä lähdekriittisyyden osalta. :)

Vierailija
108/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typeristä oksettavista kuvottavisista likaisista seksitautisista halveksuttavista H U O R I S T A eli kauniimmin sanottuna nuorista naisista pitääkin kirjoittaa rumasti koska ne ovat sisäisesti rumia otuksia jotka elävät rumaa elämää.

Tarvittaisiin suomeen incel kerho jonka kanssa voitaisiin järjestää leirejä, joissa puhutaan h u o r i s t a ja inceliydestä, retkeillään ja telttaillaan, harjoitellaan vaikka kamppailua ja suunnitellaan ja levitetään incel propagandaa nettiin. Feministih u o r i a vastaan täytyy saada kunnon vastaliike

Poju on jäänyt ilman naista, sitä se teettää kun olet oksettava mielenvikainen paska. 

Tai on kaappihomo siksi vihaa naisia.

Otin tästä ja URL osoitteesta ruudun kaappauksen. Laitoin se

Voit saman tien laittaa liitteeksi kaikki omat kirjoituksesi naisista. Kirjoitustyylisi on melko tunnistettava.

Vierailija
109/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhoava sankari on edennyt jälleen. Nyt hän on tehnyt rikosilmoituksen naisesta, jonka videolla kuulemma näkyy miehen henkilökohtaisia tietoja. No, jos omalla naamallaan on tehnyt useita naisia halventavia videoita, niin kuinka tyhmä pitää olla, jos ei tajua, että jossain vaiheessa joku oi vetää herneet nenään.

Parasta on se, että nuoret miehet tiktokissa pitävät tätä ihan luuserina. Hyvä, nuoret miehet!

Vierailija
110/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin just sen tyypin viimeisen videon. On nyt tehnyt rikosilmoituksen, kun joku nainen oli levitellyt tiktokossa hänen henkilötietojaan!! Aivan järkyttävää, että tuollaista tehdään. Tuo on vakava rikos, vaikka olisikin mielipide asioista eri mieltä. Toivottavasti saa rangaistuksen.

Vierailija
111/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhoava sankari on edennyt jälleen. Nyt hän on tehnyt rikosilmoituksen naisesta, jonka videolla kuulemma näkyy miehen henkilökohtaisia tietoja. No, jos omalla naamallaan on tehnyt useita naisia halventavia videoita, niin kuinka tyhmä pitää olla, jos ei tajua, että jossain vaiheessa joku oi vetää herneet nenään.

Parasta on se, että nuoret miehet tiktokissa pitävät tätä ihan luuserina. Hyvä, nuoret miehet!

On eri asia sanoa "naiset on tyhmiä", "miehet on tyhmiä" tai "koirat on tyhmiä". Joo, joku voi vetää herneen nenään..

Sitten taas henkilötietojen levittäminen on vakava rikos. Mietipä vaikka Vastaamo-tapausta..

Vierailija
112/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi helvetissä yhtään kukaan jaksaisi alkaa deepfeikata jonkun nevahööd-tyypin naamaa ja aiheuttaa hänelle potkut jostain nevahööd-firmasta? Ja toinen kysymys. Miksi puolustelet kyseistä hyypiötä? Miksi tämä on sinulle oikein sydämen asia? Olisiko vaikka niin, että sinulla on samanlainen ra*skarin aatemaailma, ja nyt yrität kääntää keskustelua toiseen suuntaan, kuten teillä persoonallisuushäiriöisillä kaasuvalottajilla on tapana?

Vierailija
113/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin just sen tyypin viimeisen videon. On nyt tehnyt rikosilmoituksen, kun joku nainen oli levitellyt tiktokossa hänen henkilötietojaan!! Aivan järkyttävää, että tuollaista tehdään. Tuo on vakava rikos, vaikka olisikin mielipide asioista eri mieltä. Toivottavasti saa rangaistuksen.

Mitä henkilötietoja? Itse asiassa jo sun julkisesti esitettävä naama on ns. henkilötieto, josta sinut voi tunnistaa. Kyseinen tyyppi esittelee ihan itse itseään siellä. 

Vierailija
114/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On eri asia sanoa "naiset on tyhmiä", "miehet on tyhmiä" tai "koirat on tyhmiä". Joo, joku voi vetää herneen nenään..

Sitten taas henkilötietojen levittäminen on vakava rikos. Mietipä vaikka Vastaamo-tapausta..

No, sitähän me emme tiedä, mitä tietoja tuo nainen on levitellyt.

Vierailija
115/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hitto kerro nyt sit jo kuka se on ku mulle se ei täältä vieläkää selvinnyt. Eikä yrityksenkään nimi. :D

Ps. En pidä yritystä millään tavalla vastuullisena tässä.

Vierailija
116/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa typeriä pelejä, voita typeriä palkintoja. 

Vierailija
117/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hitto kerro nyt sit jo kuka se on ku mulle se ei täältä vieläkää selvinnyt. Eikä yrityksenkään nimi. :D

Ps. En pidä yritystä millään tavalla vastuullisena tässä.

Hänet on jo poistettu k.o. yrityksen nettisivuilta. Rdditistä ja ylikseltä löytyy.

Vierailija
118/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sitähän me emme tiedä, mitä tietoja tuo nainen on levitellyt.

Ei ne tiedot kauhean laajalle ole levinneet, jos kukaan ei tiedä mitä ne on :D

Vierailija
119/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle lähetti kikkelikuvia ja -videoita lastenoikeusjärjestön toiminnanjohtaja. Osa oli kuvattu miehen kotona kun hänellä oli lapsiviikko.

Vierailija
120/287 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Videolla nuorehko mies kertoo naisten aiheuttaneen raiskaamisen ja puhuu naisten omista tyhmistä valinnoista"

Tuo ei ole naisvihamielinen, vaan realistinen kommentti, toki ei kata aivan kaikkia tapauksia. IS lehtiartikkeli puolestaan on kiihotusta mieskuntaa vastaan, miesvihaa.

Eli jos jäät rattijuopon ajaman auton alle, syy on sinun? Kuinka tyhmiä miehiä tässä maassa onkaan...

JOo, ja sitten samat urpot itkevät täällä, kun eivät kelpaa naisille. NO vtu miksiköhän eivät?!