Mies julkaisi Tiktokissa naisvihamielisiä videoita
Työnantaja joutui palautetulvan kohteeksi. Kukas teistä palstainkkeleistä on tämänkin typeryyden takana?
Kommentit (287)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potkut tälläiselle ihmiselle, ei ole normaalia tuollainen käytös. Vihamielinen käytös on jo irtisanomisen peruste.
eli siviilissä tehdyt asiat saavat vaikuttaa työpaikkaan?
Jos sairaanhoitaja juo itsensä viikonloppuna humalaan, se on irtisanomisen peruste?
Tottakai. Työntekijät ovat osa yrityksen imagoa. Joten heidän tekeminen myös työpaikan ulkopuolella voi vaikuttaa yrityksen imagoon.
Kait työnantaja silloin maksaa palkkaa myös vapaa-ajan?
Ei tietenkään.
Työntekijän maine on työntekijän vastuulla, myös työpaikan ulkopuolella. Työntekijän maine vaikuttaa hänen työpaikkaansa.
Näinollen työnantaja voi antaa potkut työntkeijälle, joka aiheuttaa pahaa mainetta yrityskessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potkut tälläiselle ihmiselle, ei ole normaalia tuollainen käytös. Vihamielinen käytös on jo irtisanomisen peruste.
Tuttuni on siivooja. Hänellä oli eilen epäsiistiä kun kävin kylässä. Soita no hänen esimiehelle en, ettei vapaa-ajan perusteella ole soveltuva töihin?
Entäpä kun a-klinikan sairaanhoitajan näin kesällä terassilla. Iomoitanko hänen esihenkilölle, ettei voi toimia päihteiden käyttäjien kanssa?
Entä kun raksamiehen kotona on hylly, jota ei ole saanut korjattua? IT alan heppu lataa piraatteja? Kokki tekee pahaa ruokaa tiktokissa? Parturi feilaa kotitekoisen kampauksen tiktokissa? Kaikille no vain ilmoitus työnantajalle ja potkut?
Taitaa olla nykyaikaa: kun feminis ti on vihamielinen, saa ylennyksen. Jos mies esittää eriävän mielipiteen, saa potkut.
Onpas toooosi tooosi lapsellista kommentointia ja vertailemista. Hohhoijaa sinuakin rassukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Se voi poijaat mennä työpaikka alta, kun suoltaa sontaa naisista. Ei kannattaisi sitä Taatelia fanittaa ihan noin kovasti :D
Tässä mielenkiintoinen tilanne eli millaiset mahdollisuudet työnantajalla on antaa työntekijälle potkut, jos työntekijä vapaa-ajallaan hölmöilee?
Vierailija kirjoitti:
Me miehet turhaudumme kun naiset ei anna riittävästi seksiä ja monet naiset nirsoilee. Miehen pitäisi olla se rikas komistus että se saisi vähintään keskitasoisen naisen.
Ja sitte kuvittelette et tollainen ulostulo somessa jotenkin auttaa asiaa?
Ps. Ei ole naisen velvollisuus olla miehen seksileluna
Vierailija kirjoitti:
Me miehet turhaudumme kun naiset ei anna riittävästi seksiä ja monet naiset nirsoilee. Miehen pitäisi olla se rikas komistus että se saisi vähintään keskitasoisen naisen.
Onneksi miehilläkin on kädet, jotka toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Se voi poijaat mennä työpaikka alta, kun suoltaa sontaa naisista. Ei kannattaisi sitä Taatelia fanittaa ihan noin kovasti :D
Tässä mielenkiintoinen tilanne eli millaiset mahdollisuudet työnantajalla on antaa työntekijälle potkut, jos työntekijä vapaa-ajallaan hölmöilee?
Jos yrityksellä on todistettavasti näyttää, että työntekijän vapaa-ajan tekemisest vaikuttaa negatiiviseti niin hyvin.
Ja tässä tapauksessahan on todistettavasti, koska on tullut sen verran sähköpostia ja yhteydenottoja.
Tosipaikan tullen näille miehille ei edes kelpaa nainen, on kuulema liian lihava, ruma, liian lyhyet hiukset, ruma naama, liikaa meikkiä/liian vähän meikkiä, liian huo ramainen, liikaa tatuointeja, väärän väriset hiukset jne jne.
Kovat on puheet, mutta tosipaikan tullen ei edes kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä oikein vaivaa? Ei kaikki naisetkaan saa sitä rikasta miestä, mutta ei me silti nousta parrikadeille, että meillä on oikeus hyvätuloiseen mieheen! Antakaa mulle hyvätuloinen mies tai #%@%%!%!% ootte h***ja kaikki.
Vielä utopistisempi toive olis uskollinen mies.
Tiktokissa ei ole muita kuin 12-20-vuotiaita tyttöjä ja naislapsia sekä wokettajia, ei sinne voi mitään asiaa laittaa.
Mun mielestä kaikki miehet, jotka ajattelevat noin voisivat laittaa samankaltaisia videoita nettiin omalla naamallaan.
Sieltä voisi sitten jokainen nainen aina käydä katsomassa, että onko oma treffikumppanin naama siellä.
Oikeasti siellä ruudun takana härskejä ja vihamielisiä kirjoittaa joko todella ujo ja kokematon nuori mies posket punottaen tai kaappihomomies, joka pelkää menettåvänsä työnsä homouden takia. Kovat on puheet, mutta tosipaikan tullen joko naiset ei kelpaa ollenkaan tai edes ole juuri kyseisestä naisesta tippaakaan kiinnostunut.
Siis tolla miehellä ei kyllä oo ulkonäöstä kiinni. Palaan epäilemään seksuaalistasuuntautumista, herättää varmaan turhautumista, kun ei pysty itelleen myöntämään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ite annatte? Ootte innoissanne täyttämässä naisen tarpeita?
Vierailija kirjoitti:
Siis tolla miehellä ei kyllä oo ulkonäöstä kiinni. Palaan epäilemään seksuaalistasuuntautumista, herättää varmaan turhautumista, kun ei pysty itelleen myöntämään.
Persoonallisuushäiriö siinä on kyse. Aika vakava sellainen, ettei kykene empatiaan ja kokee naisia kohtaan tuollaista vihaa.
Todennäköisesti tulevaisuudessa tulemme näkemään hänen nimensä jossain rikosjutussa.
Vierailija kirjoitti:
Pomo voi periaatteessa antaa varoituksen, koska työntekijä on toimillaan vahingoittunut yrityksen mainetta, mutta tavallaan sekin pitäisi pystyä suoraan näyttämään toteen.
Tämän takia mielestäni on täysin Junttila että nykyään työpaikat haluaa työntekijöiden kuvat ja nimet omille sivuille nettiin. Itse olen täysin tätä vastaan! Tällänen riski siinä nyt sitten on...
Ja se on nimenomaan työnantajan riski, ja myös työntekijän turvallisuus riski myös. Joku hullu vielä tulee vielä vainoomaan tms.
Piirros kuvat ja keksityt palvelu nimet. Tätä itse kannatan.
Jokaisella on erikseen työ minä ja vapaa minä.
Jokaisella on oikeus olla vapaalla mitä vain ja vaikka kuinka idiootti ja kuspää. Suomessa ainakin luulisin että on vielä sananvapaus.
Toki onhan se surullista että kaikki voi näin pahoin, myös minä ja tiedän että myös mä välillä harkitsemattomasti suollan liian
Minusta on kauheaa, että porukka yrittää saada potkut jollekin tällaisena vaikeana taloudellisena aikana.
Minä olen töissä seurakunnassa ja kerran vapaapäivänäni kävin kaverin kanssa karaokessa ja join lasin viiniä. En riehunut, en huutanut enkä tapellut. Lauloinkin hyvin. Sen jälkeen joku tyyppi maalitti minun työnantajaani 2 vuotta soitellen kirkkoherralle, että heidän työntekijänsä on juoppo ja alkoholisti ja sille pitää saada potkut. Ja kun kirkkoherra ei sitä tehnyt niin lähetteli viestiä seurakuntaneuvoston puheenjohtajalle, selvitteli kirkkoherran esimiestä jne. Nyt en enää ole töissä siellä, niin voin vapaa-aikanani käydä missä vaan.
Vierailija kirjoitti: Mun mielestä kaikki miehet, jotka ajattelevat noin voisivat laittaa samankaltaisia videoita nettiin omalla naamallaan. Sieltä voisi sitten jokainen nainen aina käydä katsomassa, että onko oma treffikumppanin naama siellä.
On muuten kyllä hyvä idea. Kannatan.
Monia miehiä kiihottaa seksuaalisesti hu,o ra sanan hokeminen. He eivät siis oikeasti tarkoita, että vihaavat naisia vaan pikemminkin siellä ruu dun takana tum,, put ta vat kä , teen samalla kun hokevat huo.. ra sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli siviilissä tehdyt asiat saavat vaikuttaa työpaikkaan?
Jos sairaanhoitaja juo itsensä viikonloppuna humalaan, se on irtisanomisen peruste?
Ei ole sama asia. Samankaltainen asia vois olla, jos hoitsu julkaisis somessa materiaalia, missä huutelis että alkoholistit ei ansaitse saada hoitoa ja saisivat kuolla oma vika.
No mutta noinhan ne lähes kaikki narkkiosastojen hoitsut sanoo vapaa ajallaan. Minäpä ensi kerran baarissa salaa nauhoitan ja lähetän työnantajalle.
Nauhoita vaan toisten keskusteluja salaa, se on laitonta. Ja kävele vielä it
Ei ole laitonta, jos olen yksi keskustelun osapuolista. Opettelee lakia.
Ethän sä edes miehenä ole iskenyt kyseistä naista. Ei varmaan edes kelpaa kyseisen näköinen nainen sinulle, on varmaan liian ylipainoinen ja ruma sinulle?