Miksi naiset ei edes viitsi panostaa deittiprofiileihin?
Kuvat on huonoja, monesti on kuvia missä ei näy koko kehoa eli näkyy vain kasvot. Naisille myös tuntuu deittiprofiilit olevan sama asia kuin cv, siellä ei kerrota mitään parisuhteeseen tai yhdessä oloon liittyvää vaan ainoastaan pinnallisia asioita.
Panostakaa profiileihin.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia jota suominainen pystyy profiilissaan kertomaan on että matkustelu ja viinin lipittäminen kiinnostaa. Ja mielellään miehen rahoilla.
Mistä löytyiski nainen joka ei sanois "tykkään matkustella"? Ei tartte siis ees inhota matkustelua vaan että EI kerro matkustelu haluistaan profiilissaan.
Mulla menee kaikki profiilit hylkyyn ton matkustelun takia, muuta harva pääsee siitä huolimatta jatkoon jos muuten vaikuttaa järkevältä.
Olen biseksuaali nainen ja sen vuoksi Tinderissä nähnyt naistenkin profiileita, ja aika monella siellä ei mitään mainintaa ollut viineistä ja matkustelusta. Joten taidatte hiukan liioitella, jos väitätte, että kaikilla olisi nuo. Eipä ollut itsellänikään, mutta sen sijaan aika monella miehellä näitä oli. Ei tuo ole kuin yksi osa keskiluokkaista elämäntyyliä, ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia jota suominainen pystyy profiilissaan kertomaan on että matkustelu ja viinin lipittäminen kiinnostaa. Ja mielellään miehen rahoilla.
Mistä löytyiski nainen joka ei sanois "tykkään matkustella"? Ei tartte siis ees inhota matkustelua vaan että EI kerro matkustelu haluistaan profiilissaan.
Mulla menee kaikki profiilit hylkyyn ton matkustelun takia, muuta harva pääsee siitä huolimatta jatkoon jos muuten vaikuttaa järkevältä.
Olen biseksuaali nainen ja sen vuoksi Tinderissä nähnyt naistenkin profiileita, ja aika monella siellä ei mitään mainintaa ollut viineistä ja matkustelusta. Joten taidatte hiukan liioitella, jos väitätte, että kaikilla olisi nuo. Eipä ollut itsellänikään, mutta sen sijaan aika monella miehellä näitä oli. Ei tuo ole kuin yksi osa keskiluokkaista elämäntyyli
Itse keskiluokkaisena en halua matkustella juuri sen takia kun joudun töiden takia kärsimään reissaamisesta. Kun olen vapaalla en mene mihinkään mihin en voi kulkea kävellen, pyörällä tai omalla autolla alle tunnissa. Koita siinä tinderöidä kun "kaikilla" naisilla tarve saada reissukaveri.
Vierailija kirjoitti:
Itse keskiluokkaisena en halua matkustella juuri sen takia kun joudun töiden takia kärsimään reissaamisesta. Kun olen vapaalla en mene mihinkään mihin en voi kulkea kävellen, pyörällä tai omalla autolla alle tunnissa. Koita siinä tinderöidä kun "kaikilla" naisilla tarve saada reissukaveri.
Niin no aika moni nyt tykkää matkustelusta, ja kaikki eivät ole työnsä puolesta siihen leipiintyneitä. Mutta eikös ihmisiä kuitenkin ole aika paljon? Onko nyt suuri ongelma, jos osa menee vasemmalle matkustelun takia?
Ihan mielenkiinnosta - kuinka jyrkkä tuo asettamasi tunnin aikaraja on? Mietin vaan, että kaikenlainen ehdottomuuskin voi olla ongelma. Jos löydät kivan naisen, joka haluaisi joskus käydä kanssasi vanhalla kotipaikkakunnallaan näyttääkseen maisemat, joissa on kasvanut, niin joustaako periaatteesi, jos sinne onkin matkaa vaikka kaksi tuntia? Tai jos sen ihanan naisen kanssa saatte lapsia, niin voitko mennä perheen kanssa toisella paikkakunnalla sijaitsevaan mummolaan tai huvipuistoon, vai onko se sinulle aina tarkkaa, että tuntia pitempää matkaa et tee? Tokihan SAA myös olla tiukasti kotipaikkakunnalla, ja ehkä joku kaltaisesi voi myös löytyä. Mietin vaan itse, että elämä on usein aika hankalaa, jos luo siihen kovin tiukkoja raameja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no aika moni nyt tykkää matkustelusta, ja kaikki eivät ole työnsä puolesta siihen leipiintyneitä. Mutta eikös ihmisiä kuitenkin ole aika paljon? Onko nyt suuri ongelma, jos osa menee vasemmalle matkustelun takia?
Ihan mielenkiinnosta - kuinka jyrkkä tuo asettamasi tunnin aikaraja on? Mietin vaan, että kaikenlainen ehdottomuuskin voi olla ongelma. Jos löydät kivan naisen, joka haluaisi joskus käydä kanssasi vanhalla kotipaikkakunnallaan näyttääkseen maisemat, joissa on kasvanut, niin joustaako periaatteesi, jos sinne onkin matkaa vaikka kaksi tuntia? Tai jos se
Tokiha se joustaa jos on ruuhkaa tai jotain mutta entisessä avioliitossa meni järki joka viikonloppuiseen mökillä käymiseen. Sinne kesti aina melkein 3 tuntia ajaa. Lapsetkaan ei halunnu sinne mennä mutta mamma aina pakotti kaikki muut siihen mitä hän halus.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tottuneet siihen, että pääsevät vapaasti valitsemaan. Heidän ei tarvitse panostaa ilmoitukseen, kun saavat silti 100+ viestiä. Valitsevat sitten joukosta sen vähiten huonon, jos valitsevat. Kautta historian miehen on pitänyt tehdä vaikutus naiseen, ei toisinpäin.
Kannattaa liittyä Instagramissa Tinder on paska peli-ketjuun, ja käydä siellä lukemassa,mitä paskaa naiset siellä saavat niskaansa miehiltä. Noista 100+ viestistä suurin osa on paskaa-pillunmankujia yms. Sitä törkyä kun naisena joudut ottaman vastaan siellä,niin menee maku miehiin totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa kuvattomalla ja tekstittömällä profiililla tilattua miehen tinderistä tosta vain niin miksi nähdä vaivaa
Kyllä. Saat mulkun miehen joka haluaa kerta pillua. Semmoisella ei tee mitään. Aaa, ihanaa-not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tottuneet siihen, että pääsevät vapaasti valitsemaan. Heidän ei tarvitse panostaa ilmoitukseen, kun saavat silti 100+ viestiä. Valitsevat sitten joukosta sen vähiten huonon, jos valitsevat. Kautta historian miehen on pitänyt tehdä vaikutus naiseen, ei toisinpäin.
Kannattaa liittyä Instagramissa Tinder on paska peli-ketjuun, ja käydä siellä lukemassa,mitä paskaa naiset siellä saavat niskaansa miehiltä. Noista 100+ viestistä suurin osa on paskaa-pillunmankujia yms. Sitä törkyä kun naisena joudut ottaman vastaan siellä,niin menee maku miehiin totaalisesti.
Joo tiiän tuon tapauksen kun kalevassa hehkuttavat.
Kivaaha se on että naiset sitten tuomitsee sut pillunmankujaksi edes lukematta profiilia koska "samalaisia ne kaikki on"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirry seuraavaan.
Kuka järkevä käyttää deittihakuja?
Epätoivoisten foorumit. Kierrätyskeskustouhua se on.
Rakkaus ei tule etsimällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen biseksuaali nainen ja sen vuoksi Tinderissä nähnyt naistenkin profiileita, ja aika monella siellä ei mitään mainintaa ollut viineistä ja matkustelusta. Joten taidatte hiukan liioitella, jos väitätte, että kaikilla olisi nuo. Eipä ollut itsellänikään, mutta sen sijaan aika monella miehellä näitä oli. Ei
Koska sulla ei ole rahaa matkustaa.
Älykkäät naiset jotka haluavat sen laadukkaamman miehen jolla on valinnanvaraa naisista, ymmärtää panostaa profiiliinsa. Kuvaava teksti sekä selkeät kroppa ja kasvokuvat on heillä tietysti olemassa.
Laadukas mies jolla on valinnanvaraa naisista pistää vasuriin helposti kroppakuvattomat ja tekstittömät profiilit ja älykkäät naiset ymmärtävät tämän.
Vierailija kirjoitti:
Kuka järkevä käyttää deittihakuja?
Epätoivoisten foorumit. Kierrätyskeskustouhua se on.
Rakkaus ei tule etsimällä.
Miksi ei tulisi? Ei se rakkaus niinkään tule, että istuu kotona passiivisena odottamassa. Deittihaku on yksi tapa kohdata ihmisiä, ja jos oikea tyyppi osuu kohdalle, niin kyllä silloin rakkaus voi tulla nimenomaan etsimällä. Aika monella aikuisella on takanaan jotain suhteita jo ennestään, joten ei tuo sen enempää kierrätystouhua ole kuin mikään muunkaanlainen deittailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta - kuinka jyrkkä tuo asettamasi tunnin aikaraja on? Mietin vaan, että kaikenlainen ehdottomuuskin voi olla ongelma. Jos löydät kivan naisen, joka haluaisi joskus käydä kanssasi vanhalla kotipaikkakunnallaan näyttääkseen maisemat, joissa on kasvanut, niin joustaako periaatteesi, jo
Kannattaa tietenkin etsiä sellainen kumppani, jonka kanssa osuu yksiin toiveet yhteiselle vapaa-ajanvietolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tiiän tuon tapauksen kun kalevassa hehkuttavat.
Kivaaha se on että naiset sitten tuomitsee sut pillunmankujaksi edes lukematta profiilia koska "samalaisia ne kaikki on"
Ihan niin ei tuolla tilillä sanota, vaan ylläpitäjällä on myös positiivisia tinderkokemuksia. Mutta uhriudu ihmeessä rauhassa, en halua häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen biseksuaali nainen ja sen vuoksi Tinderissä nähnyt naistenkin profiileita, ja aika monella siellä ei mitään mainintaa ollut viineistä ja matkustelusta. Joten taidatte hiukan liioitella, jos väitätte, että kaikilla olisi nuo. Eipä ollut itsellänikään, mutta sen sijaan aika monella miehellä näitä oli. Ei
Lumihiutaleella on aina vähän vaikeampaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen biseksuaali nainen ja sen vuoksi Tinderissä nähnyt naistenkin profiileita, ja aika monella siellä ei mitään mainintaa ollut viineistä ja matkustelusta. Joten taidatte hiukan liioitella, jos väitätte, että kaikilla olisi nuo. Eipä ollut itsellänikään, mut
Lumihiutaleella on aina vähän vaikeampaa :)
On se niin ihanaa olla massaihminen joka seuraa trendejä ja matkustelee ollakseen yksilöllinen ja kiinnostava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina ole ollut noin. Aikoinaan vähän saman tyyppiset ihmiset ottivat toisiinsa yhteyttä, ja siitä se parisuhde aika pian alkoi. Nyt kaikki paikat täynnä kuvattomia ja tekstittömiä väijyjiä, jotka ovat varattuja, ja etsivät jotain ihme pelastusta, jotta uskaltaisivat erota. Näitä on paljon naisissakin. Kaikki on mennyt jotenkin ihan piloille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina ole ollut noin. Aikoinaan vähän saman tyyppiset ihmiset ottivat toisiinsa yhteyttä, ja siitä se parisuhde aika pian alkoi. Nyt kaikki paikat täynnä kuvattomia ja tekstittömiä väijyjiä, jotka ovat varattuja, ja etsi
Ite oon "kuvattomana" tinderissä koska siellä on liikaa tuttuja. En oo varattu millään lailla mutta en tykkäisi jos työkaveri tai naapurin emäntä mut bongais ettimässä seksiseuraa.
Enää en ole deittimarkinoilla, mutta mulla oli aina profiilissa monta eri kuvaa: kasvot, koko kroppa, tilannekuvia jne. Lisäksi oli tekstiä, jossa kerroin vähän mitä olen ja mitä haen (en siis listannut mitä miehen pitää olla).
Olin mielestäni poikkeus profiilien osalta kun seurasin miesten profiileita. 90% tyhjiä, ehkä muutama hymiö. Kun vastaan tuli profiili, jossa oli pitkä erinomainen teksti, tykkäsin siitä heti ja päädyttiinkin yhteen, 2 v takana.