Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei edes viitsi panostaa deittiprofiileihin?

Vierailija
25.09.2024 |

Kuvat on huonoja, monesti on kuvia missä ei näy koko kehoa eli näkyy vain kasvot. Naisille myös tuntuu  deittiprofiilit olevan sama asia kuin cv, siellä ei kerrota mitään parisuhteeseen tai yhdessä oloon liittyvää vaan ainoastaan pinnallisia asioita.

Panostakaa profiileihin.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi panostaa, kun mikä tahansa uistin kelpaa? Ei siinä tarvita kallista Rapalaa missä koukullinen pellin pala ajaa saman asian.

Vierailija
2/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tottuneet siihen, että pääsevät vapaasti valitsemaan. Heidän ei tarvitse panostaa ilmoitukseen, kun saavat silti 100+ viestiä. Valitsevat sitten joukosta sen vähiten huonon, jos valitsevat. Kautta historian miehen on pitänyt tehdä vaikutus naiseen, ei toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihminen, enkä mikään profiili. Minut näkee, kun tulee katsomaan. Mielellään mahdollisimman vähän omia kuvia nettiin.

Vierailija
4/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisättynä vielä se että ihan jokaista kuvaa on muokattu eikä todellakaan kerro minkälainen taakka tulee mukana (mielenterveys ongelmat, lapset ja ne useat eksät jotka tulee lasten mukana jotka on kaikki tehty eri miehille)

Vierailija
5/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saa kuvattomalla ja tekstittömällä profiililla tilattua miehen tinderistä tosta vain niin miksi nähdä vaivaa

Vierailija
6/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihminen, enkä mikään profiili. Minut näkee, kun tulee katsomaan. Mielellään mahdollisimman vähän omia kuvia nettiin.

Mutta miten arvostelet miesten profiilit? Onko mieskin ihminen eikä mikään profiili eli et kiinnitä huomiota miehen kuviin,koulutustasoon,pituuteen tai työhön..?

Vierailija
7/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että miehillä on paljon valikoimaa, niin paljon, että ei edes viitsi keskustella mitään ja kysyä.

Mitäköhän nämä parisuhdeasiat ovat, joita ap kaipaa? Näissähän monesti on nausilla maininta, että etsiikö loppuelämän kumppania vai hauskanpitoa, haluaako lapsia vai ei. Mitä pitäisi lukea? Seksitoiveetko vai mitä?

Vierailija
8/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisättynä vielä se että ihan jokaista kuvaa on muokattu eikä todellakaan kerro minkälainen taakka tulee mukana (mielenterveys ongelmat, lapset ja ne useat eksät jotka tulee lasten mukana jotka on kaikki tehty eri miehille)

Kertoo  että olet liian myöhään liikenteessä. Missä sinä olit 20-25-vuotiaana, kun perheitä alettiin perustamaan? Turha valittaa, jos et osaa kirjoittaa profiilisi, että etsit lapsetonta naista tai et osaa käyttää hakutoimintoja. Kertoo myös omista mielenterveyden ongelmistasi, että olet noin kyyninen.

Vierailija
9/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo  että olet liian myöhään liikenteessä. Missä sinä olit 20-25-vuotiaana, kun perheitä alettiin perustamaan? Turha valittaa, jos et osaa kirjoittaa profiilisi, että etsit lapsetonta naista tai et osaa käyttää hakutoimintoja. Kertoo myös omista mielenterveyden ongelmistasi, että olet noin kyyninen.

Lapset tehdään aikaisintaan 30 vuotiaana, suomessa äidiksi tullaan keskimäärin 31 vuotiaana. 20-25 vuotiaana opiskellaan.

Vierailija
10/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet tekevät nettideittailusta näennäisesti liian helppoa. Hyvien miesten houkuttelu vaatisi vähän vaivaa mutta nainen saa 0-panostuksella 100 yhteydenottoa jotka ei kelpaa. -> Kaikki miehet paskoja, mistä löytää hyvän miehen niin ettei tarvitse yrittää yhtään.

Vierailija
11/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kasvokuva mutta profiilissa kerroin lihavuudesta. Kerroin myös että haluan parisuhteen.

Vierailija
12/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoillakin kuvilla saa hetkessä tuhansia tykkäyksiä, joten miksi panostaa?

Vierailija
13/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisille puskee muutenkin miehiä ovista ja ikkunoista, joten miksi panostaa.

Vierailija
14/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä juuri ja juuri ihminen aivotoiminnan suhteen.

Vierailija
15/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ollut muokattua kuvaa. En ole typerä.

Sain yhden lapsen avioliitossa. Lapsi on nyt aikuinen. Ex asuu kaukana.

Vierailija
16/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lisää bikinikuvia niin mies näkee onko nainen lihava vai ei.

Vierailija
17/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo lisää bikinikuvia niin mies näkee onko nainen lihava vai ei.

Miehet voivat laittaa kuvan uimahousuissa.

Vierailija
18/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat tottuneet siihen, että pääsevät vapaasti valitsemaan. Heidän ei tarvitse panostaa ilmoitukseen, kun saavat silti 100+ viestiä. Valitsevat sitten joukosta sen vähiten huonon, jos valitsevat. Kautta historian miehen on pitänyt tehdä vaikutus naiseen, ei toisinpäin.

Ja kun vielä miehet sovelluksissa eivät valitse ollenkaan. 

Olen nainen, ja etsin Tinderissä naista, mikä luki todella selvästi profiilissani. Valintana oli näytä minulle naisia -asetus. 

Silti Tinder näytti profiiliani miehille, ja sain miehiltä supertykkäyksiä 🙄

Mitä järkeä tuhlata maksullisia supertykkäyksiä lepakkoon, joka kategorisesti ei halua miestä? Voitte arvata kaksi kertaa, näytänkö superhoikalta hunajapupulta, eli en tiedä katsoivatko kuviakaan. Kokovartalokuvia kyllä oli. 

Vierailija
19/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi panostaa, kun mikä tahansa uistin kelpaa? Ei siinä tarvita kallista Rapalaa missä koukullinen pellin pala ajaa saman asian.

Eilenhän oli uutinen, että mies oli saanut haaviinsa vonkaleen pelkkää dildoa heiluttamalla, joten miksei naisillekin kalastus onnistuisi jopa pelkällä siimalla.

Vierailija
20/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla oli kasvo- ja vartalokuva sekä mielestäni hyvä esittelyteksti jossa kerroin itsestäni ja mitä etsin. Kävin varmaan kymmenet ensitreffit muutaman kuukauden sisään, ja aviomies löytyi silti tosimaailmasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi