Viiskymppinen saa lonkan heti, 80 v ei koskaan
Ei edes Danny vaikka varmaan pystyidi yksityiselle.
Kommentit (31)
No tuleehan autoillekkin aika jolloin niitä ei enää kannata huoltaa vaan pistää paaliin.
Vaan kun ei saa. Mulla siinä ongelma kun toinen lonkka on terve niin ei kiirettä leikkaukseen. Aamulla meinaa kuset tulla housuun kun ei pääse sängystä liikkeelle. Olen 56v.
Oikeinhan tuo on. Pitää olla hoidossakin joku järki ikäjakauman mukaan.
Itse olen viisikymppinenen, enkä pääse keinonivelleikkaukseen ylipainon takia. Sanovat, että pitäisi painaa korkeintaan 75 kiloa, että voi leikata. Painan yli 100 kg. En ole pyynnöstä saanut edes lihavuuteen lääkehoitoa, ja omat dieetit johtaa vain jojoiluun.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen viisikymppinenen, enkä pääse keinonivelleikkaukseen ylipainon takia. Sanovat, että pitäisi painaa korkeintaan 75 kiloa, että voi leikata. Painan yli 100 kg. En ole pyynnöstä saanut edes lihavuuteen lääkehoitoa, ja omat dieetit johtaa vain jojoiluun.
Pysyvä elämäntapamuutos on ainoa keino saada pysyviä tuloksia aikaan. Unohda siis dieetit.
Vierailija kirjoitti:
Kaverilla oli polviongelmat eivät leikanneet kun 50kg ylipainoa. Kävi laihdutus leikkauksen ja paino putosi 45kg. Ei enää tarvinnutkaan leikkausta, loppui vaivat.
Kuusikymppisen sukulaisnaisen lonkat leikattiin hiljattain. Työvuosia on vielä muutamia.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi tuossa olevan hyvä motivaattori laihduttamiseen.
Ps. Liikunnan merkitys ei ole erityisen suuri ja kaloriteoria ei toimi
Se viisikymppinen on työelämässä ja tuo rahaa yhteiskunnalle, 80-vuotias on taakka jokaiselle työssäkäyvälle
Vierailija kirjoitti:
Tää on oma vika. Punnitset mitä syöt, laitat ne sovellukseen ja syöt vähemmän kaloreita kuin kulutat. Niin helppoa se on. Auttaa myös niveliin.
Vierailija kirjoitti:
Se viisikymppinen on työelämässä ja tuo rahaa yhteiskunnalle, 80-vuotias on taakka jokaiselle työssäkäyvälle
Samaa rahaa se 80 maksaa veroina
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei se auta sitä niveltä leikata, kun sen päällä on senkin jälkeen ihan liikaa painoa. Nyt on korkea aika tehdä elämänmuutos. Dieeteillä ei laihdu kuin korkeintaan hetkellisesti.
Nivelkuluma ei parane laihduttamalla eikä edes vhh tai keto. Rasitus niveleeseen keventyy mutta rustot eivät kasva.
Tänään luin langanlaihasta alle 50-vuotiaasta naisesta joka on menossa lonkkaleikkaukkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Kerropa miten olen sinulle taakka. Olen 80. Epäilen että maksan jopa veroja enemmän kuin sinä joka työaikaan joudat kirjoittamaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi tuossa olevan hyvä motivaattori laihduttamiseen.
Liikunnalla on iso merkitys ruokavalion ohella.
Äitini sai uuden lonkan 97 - vuotiaana. Kaksi viikkoa leikkauksen jälkeen kotiutus kävellen omin jaloin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Luulisi tuossa olevan hyvä motivaattori laihduttamiseen.
Liikunnalla on iso merkitys ruokavalion ohella.
Ruokavalio on paljon tärkeämpi.
Niin sen kuuluu ollakin.