Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei edes viitsi panostaa deittiprofiileihin?

Vierailija
25.09.2024 |

Kuvat on huonoja, monesti on kuvia missä ei näy koko kehoa eli näkyy vain kasvot. Naisille myös tuntuu  deittiprofiilit olevan sama asia kuin cv, siellä ei kerrota mitään parisuhteeseen tai yhdessä oloon liittyvää vaan ainoastaan pinnallisia asioita.

Panostakaa profiileihin.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihminen, enkä mikään profiili. Minut näkee, kun tulee katsomaan. Mielellään mahdollisimman vähän omia kuvia nettiin.

Mutta miten arvostelet miesten profiilit? Onko mieskin ihminen eikä mikään profiili eli et kiinnitä huomiota miehen kuviin,koulutustasoon,pituuteen tai työhön..?

Naisia kiinnostaa eniten miehen käytös ja luonne. Kaikki muu on toisarvoista. Tietenkin on etu, ettei miehellä ole taustalla vakavaa  päihteidenkäyttöä tai tuomiota väkivaltarikoksista.

Vierailija
22/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi panostaa, kun miehet eivät niitä lue? Korkeintaan katsovat kuvat ja yrittävät varmistua siitä, ettei nainen ole iso. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisättynä vielä se että ihan jokaista kuvaa on muokattu eikä todellakaan kerro minkälainen taakka tulee mukana (mielenterveys ongelmat, lapset ja ne useat eksät jotka tulee lasten mukana jotka on kaikki tehty eri miehille)

Kertoo  että olet liian myöhään liikenteessä. Missä sinä olit 20-25-vuotiaana, kun perheitä alettiin perustamaan? Turha valittaa, jos et osaa kirjoittaa profiilisi, että etsit lapsetonta naista tai et osaa käyttää hakutoimintoja. Kertoo myös omista mielenterveyden ongelmistasi, että olet noin kyyninen.

Ainakaan minä en näe asioita tekstistä mitä ei sanottu niin kuin sinä näät. En missään vaiheessa sanallakaan sanonut että en ole perhettä perustanut enkä missään vaiheessa sanonut että eron jälkeen en olisi profiilia kirjoittanut. Tuommoisen syytteiden jälkeen kun saat perustella että mistä sait noin väärän ja virheellisen kuvan minusta kun mitään tuommoista en sanonut mistä minua syytät tai ainakin kerro minullekin missä näin minun noin sanovan?

Vierailija
24/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmaiset on helppo spotata kun kuva lähes väritön ja otettu alaviistosta läheltä naamaa, ilmeenä tonnin seteli. Toinen mikä pistää silmään on tämä filttereiden käyttö. Sieltä tuleekin treffeille ihan eri näköinen nainen kun kuvissa.

Vierailija
25/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisättynä vielä se että ihan jokaista kuvaa on muokattu eikä todellakaan kerro minkälainen taakka tulee mukana (mielenterveys ongelmat, lapset ja ne useat eksät jotka tulee lasten mukana jotka on kaikki tehty eri miehille)

Kertoo  että olet liian myöhään liikenteessä. Missä sinä olit 20-25-vuotiaana, kun perheitä alettiin perustamaan? Turha valittaa, jos et osaa kirjoittaa profiilisi, että etsit lapsetonta naista tai et osaa käyttää hakutoimintoja. Kertoo myös omista mielenterveyden ongelmistasi, että olet noin kyyninen.

Ainakaan minä en näe asioita tekstistä mitä ei sanottu niin kuin sinä näät. En missään vaiheessa sanallakaan sanonut että en ole perhettä perustanut enkä missään vaiheessa sanonut että eron jälkeen en olisi profiilia kirjoittanut. Tuommoisen syytteiden jälkeen kun saat per

Oletko siis kaksinaismoralistinen, omat lapset ja exät löytyy ja silti naisella ei saa olla? Se on kyllä vieläkin pahempi, kuin olla vain myöhässä. 

Vierailija
26/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisille puskee muutenkin miehiä ovista ja ikkunoista, joten miksi panostaa.

Eipä heitä ole näkynyt kahteenkymmeneen vuoteen. On ollut hiljaista. Kurkistin äsken varmuuden vuoksi ovesta rappukäytävään, jos oven taakse olisi ilmestynyt joku.

Vierailija
27/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihminen, enkä mikään profiili. Minut näkee, kun tulee katsomaan. Mielellään mahdollisimman vähän omia kuvia nettiin.

Nih! Kyllä asia on jämpti näin. Mutta miesten profiileita saa haukkua ja kritisoida, tai itseasiassa pitääkin

Vierailija
28/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten arvostelet miesten profiilit? Onko mieskin ihminen eikä mikään profiili eli et kiinnitä huomiota miehen kuviin,koulutustasoon,pituuteen tai työhön..?

Naisia kiinnostaa eniten miehen käytös ja luonne. Kaikki muu on toisarvoista. Tietenkin on etu, ettei miehellä ole taustalla vakavaa  päihteidenkäyttöä tai tuomiota väkivaltarikoksista.

Naisia kiinnostaa eniten miehen taloustilanne ja status. Sitten tulee ulkonäkö ja pituus. 

Jos nuo asiat on naisen mielestä hyvät niin sitten nainen kiinnittää huomiota miehen käytökseen ja luonteeseen.

Jos mies on hyvätuloinen,pitkä ja status kunnossa niin nainen kuin nainen lankeaa häneen vaikka hän olisi sekopää.

Vierailija
29/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo lisää bikinikuvia niin mies näkee onko nainen lihava vai ei.

Miehet voivat laittaa kuvan uimahousuissa.

Harvemmin käytän puhelinta uimahoususillaan. Samat kuvat ne silti on mutta jos sanot että uimahoususillaan kuvien laittaminen toimii niin kokeilen.

Vierailija
30/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tämän "tason" miehiä siis.

Vierailija
31/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pehmeää trikoota olevat verkkarit käyvät myös.

Vierailija
32/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisille puskee muutenkin miehiä ovista ja ikkunoista, joten miksi panostaa.

Eipä heitä ole näkynyt kahteenkymmeneen vuoteen. On ollut hiljaista. Kurkistin äsken varmuuden vuoksi ovesta rappukäytävään, jos oven taakse olisi ilmestynyt joku.

Mutta et voi väittää että naiselle vaikeampi saada seuraa. Miehet tekevät sen aloitteen lähes aina. Nyt en puhu mistään susirumasta vain ihan tavallisestakin naisesta

Vierailija
33/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan minä en näe asioita tekstistä mitä ei sanottu niin kuin sinä näät. En missään vaiheessa sanallakaan sanonut että en ole perhettä perustanut enkä missään vaiheessa sanonut että eron jälkeen en olisi profiilia kirjoittanut. Tuommoisen syytteiden jälkeen kun saat per

Eli sinulla saa olla eksiä ja lapsia, mutta naisella ei? 

Raikasta. 

Vierailija
34/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käy. Pelkät alushousut päällä käy.

Vierailija
35/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä näköinen neiti mahdat olla?

Vierailija
36/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nytki vain bokserit jalassa. Ei näy naisia livenä eikä tinderissä. Missä vika?

Vierailija
37/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nytki vain bokserit jalassa. Ei näy naisia livenä eikä tinderissä. Missä vika?

Vastailet trollille, siinä vika. 

Vierailija
38/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ne katson mutta oikeasti ne eivät saisi estää tapaamista. Poikkeuksena jos ulkonäkö on suorastaan ruma, niin sitten ei tavata koskaan.

Vierailija
39/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi panostaa, kun mikä tahansa uistin kelpaa? Ei siinä tarvita kallista Rapalaa missä koukullinen pellin pala ajaa saman asian.

Tää on hauska harha naisilla.

Juu tuolla tavalla saatte miehen, mutta ette hyvää.

Ja sitten te itkette että missäs ne kaikki hyvät miehet on... elävät onnellisesti omaa elämäänsä koska eivät nähneet mitään lisäarvoa naisissa.

Vierailija
40/93 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi panostaa, kun mikä tahansa uistin kelpaa? Ei siinä tarvita kallista Rapalaa missä koukullinen pellin pala ajaa saman asian.

Tää on hauska harha naisilla.

Juu tuolla tavalla saatte miehen, mutta ette hyvää.

Ja sitten te itkette että missäs ne kaikki hyvät miehet on... elävät onnellisesti omaa elämäänsä koska eivät nähneet mitään lisäarvoa naisissa.

Milloin te palstaụlít luovutte harhastanne, että sovelluksissa olisi jotenkin merkittävä määrä naisia? Siellä on naisista häviävän pieni vähemmistö, ja suurin osa on siellä hyvin vähän aikaa, koska käyttö on niin sietämätöntä. 

Sen sijaan jokaisen ikäluokan kaikki naiset ovat mukana tosielämässä. Kokeilkaa tekin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi