Nainen miksi et halua miestä joka on tavallinen?
Miksi miehen pitää olla komea, statusmies, hyvätuloinen tai jännä? Koetko että tavalliset miehet on liian tylsiä ja köyhiä?
Kannattaisi joskus antaa edes mahdollisuus tavismiehelle koska monet meistä taviksista on timantteja.
Kommentit (128)
Katsopa joskus kaupassa ympärillesi - kyllä siellä lastenvaunuja työntää ihan muit kuin statusmiehet. Itelläkin on puolisona tavis duunari, ja niin on kyllä melko lailla kaikilla tutuillakin.
Yksinäisyytesi on sinun eikä naisten vika
Turpaan pitäis nykäistä ap:tä, ehkä se resetois piirit kohilleen
Koska haluan miehen, joka on mulle spesiaali. Ymmärrän, jos joku mies haluaa vaan "jonkun naisen" ihan sama millainen se on.
En halua miestä ja kun ympärilleen katselee niin kenelläkään ei ole statusmiestä. Tuolla on leikkikentällä isiä lasten kanssa ja aika möhömahaisia, yksi on jopa hampaaton, se millä taitaa olla jo 10 mukulaa ja siis yksikään niistä ei ole statusmies.
Tältä palstalta taas tänäkin aamuna varmistui moneen otteeseen, että miehet eivät halua olla isiä omille lapsilleen ja joukolla vielä puolustelevat asiaa. Mieluummin otan hyvän geenit lapselle, kun isä hylkää niin on edes hyvä ulkonäkö. Enemmän ketuttaa olla isätön JA ruma luuseri.
No hei, minä voin rikkoa tuota sun outoa ajatuskuplaasi.
Minulla on ihan tavismies, tällä hetkellä työtön kun irtisanottiin, etsii töitä. On rauhallinen, hiljainen, iskävartalon omaava, pitkät hiukset ja komea parta. Mutta arvaa mikä asia viehätti minussa ensin? Persoona ja älykkyys.
Otin aikanaan sellaisen tavallisen köyhän ilkeän miehen mutta ei se kannattanut, hänestä tuli hyvin ilkeä tunnekylmä mies ja vei kaiken mikä irti lähti. Onpahan saanut hoivaa ja huolenpitoa niin nyt hän pärjää yksin. En ota kyllä enää minkäänlaista tarvitsevaa miestä, onneksi pärjään yksinkin. Täytyisi olla täydellinen ihana komea mies mutta eipä edes somea selaamalla löydy Suomesta. Enkä muuta mihinkään kyllä, Suomi on hyvä maa asua ja elää.
Eilispäivän tavallinen on tämänpäivän erikoisuus joka kiinnostaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tältä palstalta taas tänäkin aamuna varmistui moneen otteeseen, että miehet eivät halua olla isiä omille lapsilleen ja joukolla vielä puolustelevat asiaa. Mieluummin otan hyvän geenit lapselle, kun isä hylkää niin on edes hyvä ulkonäkö. Enemmän ketuttaa olla isätön JA ruma luuseri.
Hyvännäköiset ihmiset saa helpommin töitä ja etenee elämässä korkeampiin virkoihin joten oikeastaan ruman miehen kanssa yhtyminen jolla ei ole älliäkään on viharikos lastaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköiset ihmiset saa helpommin töitä ja etenee elämässä korkeampiin virkoihin joten oikeastaan ruman miehen kanssa yhtyminen jolla ei ole älliäkään on viharikos lastaan kohtaan.
Täsmälleen. Älyn saa onneksi minulta kun periytyy vahvemmin äidin puolelta, niin ei miehen tarvitse olla kuin komea, ja lapsi pärjää varmasti.
Kuulin töissä 160 cm ja 80 kg tavis naisen kriteerit miehelle. Se sanoi että miehen pitää olla vähintään 180 cm ja pitää olla omakotitalo. Miehen pitää kuulemma tykätä matkustelusta ainakin ja miehen pitää olla miehekäs.
Koska minä ansaitsen parempaa. Minä olen uniikki nainen. Minä haluan vähintään rikkaan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin töissä 160 cm ja 80 kg tavis naisen kriteerit miehelle. Se sanoi että miehen pitää olla vähintään 180 cm ja pitää olla omakotitalo. Miehen pitää kuulemma tykätä matkustelusta ainakin ja miehen pitää olla miehekäs.
No kyllähän tuossa nyt on minimikriteerit. En minäkään mitään luusereita katselisi.
Minä olen parempi mitä tavallinen nainen on, joten luonnollista etten hyväksy tavallista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen keskiverto mies kyllä on 180 cm pitkä ja tavallisen keskiverron miehen mediaanipalkka on 3500e, millä saa omakotitalon ostettua jos on yhtään älliä päässä.
Ihan tavallisen miehenhän tuokin nainen halusi. Ei taida olla palstamiehillä mitään käsitystä, millainen on tavallinen suomalaismies.
Mä en halua tavallista miestä, koska oon ite ihan outo. Haluan siis oudon miehen.
Miehen tuloista, statuksesta ym. normaalista taas välitä tippaakaan.
Nimenomaan haluaisin aivan tavallisen,kaikin puolin kunnollisen miehen! Ei tarvitse olla rikas eikä komea,kunhan hänen kanssaan olisi helppoa ja turvallista elää!
Miksi sä et ole jo parin metrin syvyydessä?