Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen miksi et halua miestä joka on tavallinen?

Vierailija
25.09.2024 |

Miksi miehen pitää olla komea, statusmies, hyvätuloinen tai jännä? Koetko että tavalliset miehet on liian tylsiä ja köyhiä? 

Kannattaisi joskus antaa edes mahdollisuus tavismiehelle koska monet meistä taviksista on timantteja.

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa vaikka olenkin hoikempi mitä normaali suomalainen nainen ja ihan hyvän näköinen. Miehen pitää olla kätevä käsistään koska rakastan sisustaa ja toteuttaa erilaisia ideoita.

🤭

Ei näköjään saa kirjoittaa että on hoikka! Voi elämä.

Vierailija
82/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaispunkeroakoilla on kovat luulot itsestään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on komea, luotettava ja älykäs mies, miksi vaihtaisin huonompaan?

Vierailija
84/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Itse sain 200 naista Helsingin aikana, maalla sen verran heikko taso, ettei kiinnosta ollenkaan punkerot

Vierailija
85/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun sinä et halua tavallista naista.

Vierailija
86/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa vaikka olenkin hoikempi mitä normaali suomalainen nainen ja ihan hyvän näköinen. Miehen pitää olla kätevä käsistään koska rakastan sisustaa ja toteuttaa erilaisia ideoita.

Miksi miehen pitää olla kätevä käsistään jos se sisustus on sinun harrastuksesi?

Vierailija
87/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tavallinen tarkoittaa äärimmäisen tylsää miestä. Eikö se tavis suomimies ole suurinpiirtein joku max amk teknisen alan tyyppi, joka ei osaa puhua taiteesta tai vaikka historiasta mitään, ei halua matkustella ja eikä kykene tarjoamaan mitään once in a lifetime juttuja. Elämä tuollaisen miehen kanssa on kui n kaurapuuroa ja haanta piimää joka elämän päivä.

Vierailija
88/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee nyt uittu töihin siitä!

Tai edes paskalle 

Vierailija
89/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitää olla kätevä käsistään jos se sisustus on sinun harrastuksesi?

Miehet perinteisesti toteuttaa käytännönasioita. Mä voin ilomielin hoitaa sitten isomman osan kotitöistä. 

Vierailija
90/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta pitähän parisuhteen olla hyvä tiimi jo ihan perheen perustamisenkin kannalta.

Vierailija
91/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis miehissä on timantteja ja hienhajuisia.

Vierailija
92/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta pitähän parisuhteen olla hyvä tiimi jo ihan perheen perustamisenkin kannalta.

Ok, en osannut ajatella noin koska en halua perhettä. 

Vierailija
93/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, en osannut ajatella noin koska en halua perhettä. 

Perhe-elämä on juuri sitä tavallista ja tylsää mistä ap puhuu. Me jotka haluamme vain parisuhteen ilman lapsia emme taida haluta niitä tavismiehiä. 

Vierailija
94/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tarvitsisi tietää mitä on se "tavallisuus", minkä pitäsi hurmata ja mahdollistaa se, että saisi mahdollsiuduen parisuhteeseen- Väitän näet, että se mikä yhdelle hyvinkin "tavallista" saattaa olla jollekulle täysin "tavatonta."

Toiseksi väitän, että aika moni meistä haluaa kumppanitaan jotain erityistä. Tai en ainakaan itse ole ollut valmis ja haluaks edes yrittämään olla parisuhteessa kenen tahansa naisen kanssa.

Kolmannesi sen sijaan, että kovastii tivaa tosilta, että miksi vaativat ja haluavat suhteeseen, mitä nyt sitten kukin toivookin tai vaatikin, niin kannattais pieni hetki pohtia, että mitä itse voisi tarjota ja mahdollistaa parisuhteelle, jotta itse saattaisi tehdä siitä molemmille paremman vaihtoehdon kuin sinkkuna olo..

Uskovainen mies

Vierailija
95/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää rakentaa ja tehdä ja koota huonekaluja naiselle

Vierailija
96/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Itse sain 200 naista Helsingin aikana, maalla sen verran heikko taso, ettei kiinnosta ollenkaan punkerot

Oletpas ahkerasti h.uorannut. Ei aviomiesmatskua! 

Vierailija
97/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja TAAS maalaispunkeroita HARMITTAA!

Vierailija
98/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä? 🤔

Vierailija
99/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla vasta kovat luulot onkin kun luulet olevasi "maalaispunkeroa" parempi 

Vierailija
100/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, eli taas kävi ilmi,mitä nämä "tavalliset naiset" palstamiesten mielestä ovat= nuoria ja kauniita naisia. Ja ne oikeat tavalliset on maalaispunkeroita.

Onneksi miehet Suomessa ei ole tavallisia ja lihavia....EIKUN MIEHISTÄ 72% ON YLIPAINOISIA, JA SUURIN OSA ASUU MUUALLA KUIN HELSINGISSÄ= STADI