Nainen miksi et halua miestä joka on tavallinen?
Miksi miehen pitää olla komea, statusmies, hyvätuloinen tai jännä? Koetko että tavalliset miehet on liian tylsiä ja köyhiä?
Kannattaisi joskus antaa edes mahdollisuus tavismiehelle koska monet meistä taviksista on timantteja.
Kommentit (128)
Mikä on tavallinen mies? Minä haluan miehen jonka kanssa minulla on hyvä henkinen ja fyysinen yhteys.
Tavallinen mies on yleensä tylsää seuraa sängyssä.
Tsernobilin ydinvoimala-alueelta voi löytyä normaalista poikkeavia kuten kolme päisiä ja nelikätisiä duunareita. Status on aivan omaa luokkaansa.
En usko että olen itsekään tavallinen nainen joten minulle ei sovi ihan tavallinen mies.jos tavallisuus on siis sitä tylsää työtä, sisustamista ja perhe-elämää.
No mikä kenellekin on tavallinen. Minusta oma mieheni on ihan tavallinen: keskimittainen, komea mutta vähän ylipainoinen, hyvätuloinen projektipäällikkö, pukeutuu siististi ja pitää huolta hygieniasta. Jollekin nuo saattaisivat olla statusasioita, mutta itse olen korkeammin koulutettu ja palkkakin on isompi, joten en koe niillä olevan mitään merkitystä sen kannalta. Päin vastoin, olen hommannut oman statukseni ihan itse ja ilman miestä. Miehen kanssa olen siksi, että meillä on kivaa yhdessä.
Jos tavallisella miehellä on varaa kustantaa minun haluama elintaso, niin miksei tavallinen kävisi. Harvalla miehellä on varaa hemmotella mua kun mulla on niille vähän kallis maku.
Sori, mutta ei tosiaan kiinnosta tavikset. Ei kyllä kiinnosta mitkään superkomeat statusmiehetkään tai jännämiehetkään.
Haluan samanhenkisen, itselleni sopivan kumppanin.
Tavallinen mies sopii tavalliselle naiselle tavalliseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
No mikä kenellekin on tavallinen. Minusta oma mieheni on ihan tavallinen: keskimittainen, komea mutta vähän ylipainoinen, hyvätuloinen projektipäällikkö, pukeutuu siististi ja pitää huolta hygieniasta. Jollekin nuo saattaisivat olla statusasioita, mutta itse olen korkeammin koulutettu ja palkkakin on isompi, joten en koe niillä olevan mitään merkitystä sen kannalta. Päin vastoin, olen hommannut oman statukseni ihan itse ja ilman miestä. Miehen kanssa olen siksi, että meillä on kivaa yhdessä.
Vielä jatkona tähän: ap kuulostaa sen tason marisijalta, jonka kanssa ei ainakaan olisi hauskaa jakaa elämäänsä. Suosittelen keskittymään elämässä johonkin muuhun kuin oman navan kaiveluun, uhriutumiseen ja muiden kadehtimiseen, niin naisiakin alkaa kiinnostaa seurasi ihan eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
No koska te olette niin pllunpuutteessa että ihan kuvottaa.
Sehän pitäisi olla hyvä asia että mies haluaa sinua. N42
Minulle kelpaisi tylsä, tavallisennäköinen, köyhä, jopa työtön mies - mutta hekään eivät kelpuuta vastaavanlaista naista.
Kelpaa vaikka olenkin hoikempi mitä normaali suomalainen nainen ja ihan hyvän näköinen. Miehen pitää olla kätevä käsistään koska rakastan sisustaa ja toteuttaa erilaisia ideoita.
Mitä sä selität? Mulla on tavallinen autojaan roplaava rekkamies puolisona. Parinvalintaan vaikutti yhteisten vakaumusten+harrastusten+muiden samankaltaisuuksien lisäksi se, miten mies piti yksiönsä siistinä tapailuvaiheessa. Siivosi säännöllisesti, ei omista "äläpä akka komenna" asennetta vaan kohtelee minua tasa-arvoisena aikuisena. Osaa puhua erimielisyydet asiallisesti läpi eikä heittäydy defensseihin, huutamaan tai mykkäkouluun.
Kaiken lisäksi hänellä on ollut huono onni naisrintamalla (vain yksi suhde ennen minua) eikä ole kasvoistaan mikään laatikkoleukainen avaruuskirurgi, mutta mulle ihan hyvännäköinen. Kelpasi puolisoksi.
Annoin sulle ilmaisia vinkkejä tässä, ei kestä kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa vaikka olenkin hoikempi mitä normaali suomalainen nainen ja ihan hyvän näköinen. Miehen pitää olla kätevä käsistään koska rakastan sisustaa ja toteuttaa erilaisia ideoita.
🤭
En mä tartte elämääni yhtään minkäänlaista miestä.
Ja tavallisuutta mun elämässä on jo riittämiin, en tartte lisää, ainakaan jonkun haisevan miehen muodossa. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies sopii tavalliselle naiselle tavalliseen elämään.
Boring!
Ai miksi? Ei hirveästi kiinnosta joku padelia pelaava ja Suomipop-festareilla käyvä hyppyritukka, joita on 13 tusinassa.
Mitä sen kanssa tekis? Ajais Avensiksella Prismaan ostamaan jauhelihaa tiistai-iltana?
Tavallinen mies voi olla myös normaalipainoinen. Ei haise pahalle. Parta on ajettu.