Nainen miksi et halua miestä joka on tavallinen?
Miksi miehen pitää olla komea, statusmies, hyvätuloinen tai jännä? Koetko että tavalliset miehet on liian tylsiä ja köyhiä?
Kannattaisi joskus antaa edes mahdollisuus tavismiehelle koska monet meistä taviksista on timantteja.
Kommentit (128)
Miksi tyytyisin tavalliseen enkä ottaisi täydellistä?
Ehkä me ymmärretään tavallinen eri tavalla. Mulle tavallisuus liittyy tapaan elää ja olla. Käy töissä, harrastaa, hoitaa lapsia ja kotia, tapaa ystäviä ja sukulaisia, joskus matkustaa kun siihen on tilaisuus jne. Olen itse tuikitavallinen ja mieheni on myös. Molemmat ollaan kuitenkin hyvännäköisiä ja hyvätuloisia joten ehkä me ei sun mielestä oltaisi tavallisia sitten kuitenkaan.
Kukaan ei koskaan rakastu toiseen juuri siksi että toinen on niin tavallinen. Vaan siitä huolimatta että toinen on tavallinen mutta hänessä on silti asioita jotka tekevät hänestä juuri minulle spesiaalin.
Vierailija kirjoitti:
Koska joku tavallinen voi olla juuri sinulle täydellinen.
"Koetko että tavalliset miehet on liian tylsiä ja köyhiä?"
No osa on ja osa ei ole. Riippuu ihan siitä millainen se mies on sen tavallisuuden takana.
Esim. oma mieheni on tosi fiksu, empaattinen, lapsirakas ja romanttinen. Niissä on aika paljon syitä rakastaa häntä vaikka hän onkin lopulta varsin tavallinen.
Hah just eilen työkaveri näytti kuvaa uudesta muijastaan ja oli hyvännäköinen kinkku. Me ollaan duunarihommissa amispohjalta ja kyseinen kaveri ei mikään alfa ole vaan hyvin hyvin perinteinen suomalainen mies jolle viinakset maistuu joka viikonloppu. Eli kyl sitä näköjään tavallinenkin mies naisen voi saada mut vaikeaa se varmasti on verrattuna aikaan ennen somea
Voivoi kun yhdestä tavallisesta miehestä paljastui jännämies. Oli susi lampaan vaatteissa.
Millä tavalla hyvätuloinen ja komea mies ei olisi tavallinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se mies on minulle täydellinen, silloin se mies ei ole tavallinen.
" Eli kyl sitä näköjään tavallinenkin mies naisen voi saada mut vaikeaa se varmasti on verrattuna aikaan ennen somea"
En tiedä mistä on tullut käsitys että ennen miehille olisi ollut tarjolla naisia ovista ja ikkunoista?
Olen itse elänyt nuoruuteni 80- ja 90-luvuilla (siis ennen somea) ja ihan yhtä lailla silloin komeat ja rikkaat saivat helposti naisia ja ujot tavikset jäivät ilman. Joka aikana se on uskallettava miehen laittaa itsensä likoon ja vain yritettävä pettymyksistä huolimatta jos haluaa jotain saada. Se ei ole muuttunut mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se mies on minulle täydellinen, silloin se mies ei ole tavallinen.
Niin sinulle ei ole. Jollekin muulle taas on ihan tavallinen eikä hän ymmärrä mitä siinä miehessä näet.
Haluan. Suuri helpotus oli ymmärtää että lähes kaikki meistä ovat tavallisia tallukoita vaikka muuta haluavat mielellään kuvitella.
Minulla onkin tavallisista miehistä lempein nykyään.
Jännä-aspektista en osaa sanoa mitään, mutta minulle parisuhde ei koskaan ollut mikään pakollinen asia elämässä saavuttaa. En oikein keksinyt mitään syytä tyytyä tai unohtaa kriteerini, kun viihdyin varsin hyvin sinkkuna. Löytyi unelmien mies, ja parisuhteemme on jotain sellaista minkä vuoksi kannattaa tehdä töitä. Jos tyytyy, ei tee mieli sitoutua.
Ettehän te miehetkään tyydy johonkin vaan haluatte "tasoa"
Luettelemasi ominaisuudet on niitä joita miehet toisissa miehissä arvostaa, ei niitä mitä naiset arvostavat. Tule siis vaan sieltä kaapista reippaasti.
Tavallista ihmistä en oo tavannu milloinkaan.
Nykyään ei enää tarvi tyytyä tavalliseen kun parempaakin saa helposti. Siihen tavalliseen saatetaan ehkä pitkin hampain tyytyä silloin kun sitä parempaa ei saa.
Kun mulla on jo ihan tavallinen mies, yhtä tavallinen kuin mitä itsekin olen. En kaipaa mitään jännää.
Next!
Olen erilainen itsekin. Kummajainen. Siks.