Nainen miksi et halua miestä joka on tavallinen?
Miksi miehen pitää olla komea, statusmies, hyvätuloinen tai jännä? Koetko että tavalliset miehet on liian tylsiä ja köyhiä?
Kannattaisi joskus antaa edes mahdollisuus tavismiehelle koska monet meistä taviksista on timantteja.
Kommentit (128)
Tavalliset miehet eivät halua minua. Minua lähestyvät vain jännittävät rentut, luonnollisesti koska he lähestyvät kaikkia naisia, ja siksi päädyn lopulta joskus myös suhteeseen heidän kanssaan. Vaikka jännitys ja renttuelämä todellakin on vihoviimeinen asia jota elämääni kaipaan.
Usein ne tavallisetkin miehet ovat nirsoja ja haluavat tasokkaan naisen
Vierailija kirjoitti:
No koska te olette niin pllunpuutteessa että ihan kuvottaa.
Just tää. Jos näitä pallomahoja päästää liian lähelle, niin alkaa se loputon lääppiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen mies: keski-ikäinen, pallomaha, sänkinaama. Haisee pahalle. Ei kiitos!
Tavallinen mies voi olla myös normaalipainoinen. Ei haise pahalle. Parta on ajettu.
Harmi vaan, että näitä tavallisia miehiä on max 28% miehistä. Loput 72% on ylipainoisia.
Kerran annoin tavismiehelle mahdollisuuden mutta lopputulos oli että mieheni petti minua ja tuli raskaaksi.
N 45
Tavismies pettää heti kun mahku siihen tulee, kuten ex kihlattuni, lyhyenläntä insinööri. Jatkossakin pitäydyn komeissa miehissä, yksi tavishairahdus riittää.
Ai että, maalaispunkeroiden ainoa harrastus on vauvapalsta ja helppo saada elämä sijoiltaan pienillä provoilla