Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen miksi et halua miestä joka on tavallinen?

Vierailija
25.09.2024 |

Miksi miehen pitää olla komea, statusmies, hyvätuloinen tai jännä? Koetko että tavalliset miehet on liian tylsiä ja köyhiä? 

Kannattaisi joskus antaa edes mahdollisuus tavismiehelle koska monet meistä taviksista on timantteja.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, maalaispunkeroiden ainoa harrastus on vauvapalsta ja helppo saada elämä sijoiltaan pienillä provoilla

Vierailija
122/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset miehet eivät halua minua. Minua lähestyvät vain jännittävät rentut, luonnollisesti koska he lähestyvät kaikkia naisia, ja siksi päädyn lopulta joskus myös suhteeseen heidän kanssaan. Vaikka jännitys ja renttuelämä todellakin on vihoviimeinen asia jota elämääni kaipaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
123/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ne tavallisetkin miehet ovat nirsoja ja haluavat tasokkaan naisen 

Vierailija
124/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppppista

Vierailija
125/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska te olette niin pllunpuutteessa että ihan kuvottaa.

Just tää. Jos näitä pallomahoja päästää liian lähelle, niin alkaa se loputon lääppiminen.

Vierailija
126/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies: keski-ikäinen, pallomaha, sänkinaama. Haisee pahalle. Ei kiitos!

Tavallinen mies voi olla myös normaalipainoinen. Ei haise pahalle. Parta on ajettu.

Harmi vaan, että näitä tavallisia miehiä on max 28% miehistä. Loput 72% on ylipainoisia.

Vierailija
127/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran annoin tavismiehelle mahdollisuuden mutta lopputulos oli että mieheni petti minua ja tuli raskaaksi.

N 45

Vierailija
128/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismies pettää heti kun mahku siihen tulee, kuten ex kihlattuni, lyhyenläntä insinööri. Jatkossakin pitäydyn komeissa miehissä, yksi tavishairahdus riittää.