Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen miksi et halua miestä joka on tavallinen?

Vierailija
25.09.2024 |

Miksi miehen pitää olla komea, statusmies, hyvätuloinen tai jännä? Koetko että tavalliset miehet on liian tylsiä ja köyhiä? 

Kannattaisi joskus antaa edes mahdollisuus tavismiehelle koska monet meistä taviksista on timantteja.

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et ole jo parin metrin syvyydessä?

Vierailija
2/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nyt uittu töihin siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa joskus kaupassa ympärillesi - kyllä siellä lastenvaunuja työntää ihan muit kuin statusmiehet. Itelläkin on puolisona tavis duunari, ja niin on kyllä melko lailla kaikilla tutuillakin.

Vierailija
4/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyytesi on sinun eikä naisten vika 

Vierailija
5/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpaan pitäis nykäistä ap:tä, ehkä se resetois piirit kohilleen

Vierailija
6/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan miehen, joka on mulle spesiaali. Ymmärrän, jos joku mies haluaa vaan "jonkun naisen" ihan sama millainen se on.

Vierailija
7/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä ja kun ympärilleen katselee niin kenelläkään ei ole statusmiestä. Tuolla on leikkikentällä isiä lasten kanssa ja aika möhömahaisia, yksi on jopa hampaaton, se millä taitaa olla jo 10 mukulaa ja siis yksikään niistä ei ole statusmies.

Vierailija
8/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta taas tänäkin aamuna varmistui moneen otteeseen, että miehet eivät halua olla isiä omille lapsilleen ja joukolla vielä puolustelevat asiaa. Mieluummin otan hyvän geenit lapselle, kun isä hylkää niin on edes hyvä ulkonäkö. Enemmän ketuttaa olla isätön JA ruma luuseri. 

Vierailija
9/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, minä voin rikkoa tuota sun outoa ajatuskuplaasi.

Minulla on ihan tavismies, tällä hetkellä työtön kun irtisanottiin, etsii töitä. On rauhallinen, hiljainen, iskävartalon omaava, pitkät hiukset ja komea parta. Mutta arvaa mikä asia viehätti minussa ensin? Persoona ja älykkyys.

Vierailija
10/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin aikanaan sellaisen tavallisen köyhän ilkeän miehen mutta ei se kannattanut, hänestä tuli hyvin ilkeä tunnekylmä mies ja vei kaiken mikä irti lähti. Onpahan saanut hoivaa ja huolenpitoa niin nyt hän pärjää yksin. En ota kyllä enää minkäänlaista tarvitsevaa miestä, onneksi pärjään yksinkin. Täytyisi olla täydellinen ihana komea mies mutta eipä edes somea selaamalla löydy Suomesta. Enkä muuta mihinkään kyllä, Suomi on hyvä maa asua ja elää.

Vierailija
11/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilispäivän tavallinen on tämänpäivän erikoisuus joka kiinnostaa naisia.

Vierailija
12/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta taas tänäkin aamuna varmistui moneen otteeseen, että miehet eivät halua olla isiä omille lapsilleen ja joukolla vielä puolustelevat asiaa. Mieluummin otan hyvän geenit lapselle, kun isä hylkää niin on edes hyvä ulkonäkö. Enemmän ketuttaa olla isätön JA ruma luuseri. 

Hyvännäköiset ihmiset saa helpommin töitä ja etenee elämässä korkeampiin virkoihin joten oikeastaan ruman miehen kanssa yhtyminen jolla ei ole älliäkään on viharikos lastaan kohtaan.

Vierailija
13/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköiset ihmiset saa helpommin töitä ja etenee elämässä korkeampiin virkoihin joten oikeastaan ruman miehen kanssa yhtyminen jolla ei ole älliäkään on viharikos lastaan kohtaan.

Täsmälleen. Älyn saa onneksi minulta kun periytyy vahvemmin äidin puolelta, niin ei miehen tarvitse olla kuin komea, ja lapsi pärjää varmasti. 

Vierailija
14/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin töissä 160 cm ja 80 kg tavis naisen kriteerit miehelle. Se sanoi että miehen pitää olla vähintään 180 cm ja pitää olla omakotitalo. Miehen pitää kuulemma tykätä matkustelusta ainakin  ja miehen pitää olla miehekäs.

Vierailija
15/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä ansaitsen parempaa. Minä olen uniikki nainen. Minä haluan vähintään rikkaan miehen.

Vierailija
16/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin töissä 160 cm ja 80 kg tavis naisen kriteerit miehelle. Se sanoi että miehen pitää olla vähintään 180 cm ja pitää olla omakotitalo. Miehen pitää kuulemma tykätä matkustelusta ainakin  ja miehen pitää olla miehekäs.

No kyllähän tuossa nyt on minimikriteerit. En minäkään mitään luusereita katselisi.

Vierailija
17/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen parempi mitä tavallinen nainen on, joten luonnollista etten hyväksy tavallista miestä.

Vierailija
18/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen keskiverto mies kyllä on 180 cm pitkä ja tavallisen keskiverron miehen mediaanipalkka on 3500e, millä saa omakotitalon ostettua jos on yhtään älliä päässä.

Ihan tavallisen miehenhän tuokin nainen halusi. Ei taida olla palstamiehillä mitään käsitystä, millainen on tavallinen suomalaismies. 

Vierailija
19/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua tavallista miestä, koska oon ite ihan outo. Haluan siis oudon miehen. 

Miehen tuloista, statuksesta ym. normaalista taas välitä tippaakaan. 

Vierailija
20/128 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan haluaisin aivan tavallisen,kaikin puolin kunnollisen miehen! Ei tarvitse olla rikas eikä komea,kunhan hänen kanssaan olisi helppoa ja turvallista elää!