Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: naiset haluavat nyt salilta lihaksia. Haluatko sinä?

Vierailija
25.09.2024 |

Oletko siis vanhan polven salillakävijä, joka haluaa olla virtaviivainen, vai nykypolven, joka haluaa näkyvää lihasta?

Minä olen 90-lukulainen. Eli hoikka ja hyväkuntoinen on minun käsitykseni hyvästä kropasta.

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta katottuna peppu on hyppyri, mutta suoraan edestä tai takaa oon suora pötkö.

Ja kyllä, olen panostanut nimenomaan loitontajiin yms isojen liikkeiden lisäksi, jotta saisin nimenomaan sivuille kaarta.

:D

Vierailija
102/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 vuotta käynyt tavoitteellisesti salilla, enkä ole sieltä liian isoja lihaksia vieläkään löytänyt. Hassua miten osalle tässäkin ketjussa tulee jo jostain kotitöistä näkyvää lihasmassaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Aloin käymään salilla 14-vuotiaana nimenomaan voiman ja lihasten takia. Se ei ollut 90-luvulla, mutta kuitenkin vielä aikana kun piti olla vain hoikka. 

Vierailija
104/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 10 vuotta käynyt tavoitteellisesti salilla, enkä ole sieltä liian isoja lihaksia vieläkään löytänyt. Hassua miten osalle tässäkin ketjussa tulee jo jostain kotitöistä näkyvää lihasmassaa.

No mulle tulee tosi helposti. On varmaan liikaa testoa...

N32.

Vierailija
105/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kauneusihanteeni on hoikka ja sopusuhtaisen näköinen vartalo niin naisilla kuin miehilläkin. En henkilökohtaisesti pidä hirveän isoista lihaksista, mutta kuka tykkää mistäkin :).

Vierailija
106/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kauneusihanteeni on hoikka ja sopusuhtaisen näköinen vartalo niin naisilla kuin miehilläkin. En henkilökohtaisesti pidä hirveän isoista lihaksista, mutta kuka tykkää mistäkin :).

Puhtailla jauhoilla ei kovin helposti saa niin isoja lihaksia, että mä en tykkäis. En tiedä missä kenelläki menee raja.

Vierailija
107/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei tuu kotitöistä isoja lihaksia mut salilla mulla kasvaa tosi helposti. :D

Vierailija
108/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaksia tietysti, miksi siellä muuten käydään? 

Pidetään yllä toimintakykyä, vaikkapa jonkun neurologisen sairauden takia. Silloin ei ole painot pääasia. Nyt viisastuit.

Vierailija
109/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidetään yllä toimintakykyä, vaikkapa jonkun neurologisen sairauden takia. Silloin ei ole painot pääasia. Nyt viisastuit.

No lihaksista ja hermotuksesta se tossaki on kyse. Mäki käyn siks et on rikkinäisiä niveliä ja välilevyn pullistuma, pitää tukilihakset olla vahvat...

Vierailija
110/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Sain aikanaan töissä  hyvät lihakset ja se riitti minulle. Aktiivisena tanssijana  saan sopusuhtaiset  lihakset pysymään 

Vierailija
111/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottamassa belfieitä IG stooriin tietysti.

Vierailija
112/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy. Sain aikanaan töissä  hyvät lihakset ja se riitti minulle. Aktiivisena tanssijana  saan sopusuhtaiset  lihakset pysymään 

Kuten tuossa jutussa sanottiin, jos vaihdevuosia lähestyvä nainen (saati sen ohittanut, oletan) haluaa ylläpitää luiden ja lihasten terveyttä, painojen pitää tuntua. Eli niitä pitää olla enemmän kuin pelkkä kehonpaino. Varsinkin alakropan lihakset ja luut ovat sen verran isot, että vaaditaan jo jonkin verran painoa/vastusta. Tanssi on hyvää aerobista ja kehonhallintaa, se varmasti myös kiinteyttää. 

Vierailija
113/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn salilla, jotta pysyisin kunnossa ja niska-hartiavaivat loitolla. Ei tarvi pitää kuin muutama päivä taukoa niin taas ne vaivaa... 

Tottakai haluan myös peppua pyöreämmäksi, valitettavasti geenit ei oo mun puolella (kantikas lantio). 

Mun lihakset kasvaa todella helposti, ei siis oikeesti tarvi paljon rehkiä, en kyllä itse pidä sitä hirveen positiivisena piirteenä.. Olisin mielummin linnunluinen, mutta minkäs teet..

Pyöreän pepun saat geenetistäsi huolimatta jos osaat treenata peppua oikein + syödä oikein.

Usko pois, olen kyllä kääntänyt kiven ja kannon enkä ole keksinyt tekosyitä. Tiedän, ettei se tule ilmaiseksi. Mutta olen kyllä huomannut, että toisten pylly o

Jotain muotoa voi tulla, jos treenat pakaroita runsaasti. Samoin hartioiden leveys voi luoda vaikutelmaa tiimalasista. 

Vierailija
114/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kuntosalilla pari kertaa viikossa pitääkseni lihaskuntoa ja kurveja kohdillaan, en halua selkeästi näkyviä lihaksia. Kävelylenkin lisäksi. Näin keski-ikäisenä on tärkeää pysyä fyysisesti hyvässä kunnossa.

Vierailija
115/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn salilla, jotta pysyisin kunnossa ja niska-hartiavaivat loitolla. Ei tarvi pitää kuin muutama päivä taukoa niin taas ne vaivaa... 

Tottakai haluan myös peppua pyöreämmäksi, valitettavasti geenit ei oo mun puolella (kantikas lantio). 

Mun lihakset kasvaa todella helposti, ei siis oikeesti tarvi paljon rehkiä, en kyllä itse pidä sitä hirveen positiivisena piirteenä.. Olisin mielummin linnunluinen, mutta minkäs teet..

Pyöreän pepun saat geenetistäsi huolimatta jos osaat treenata peppua oikein + syödä oikein.

Usko pois, olen kyllä kääntänyt kiven ja kannon enkä ole keksinyt tekosyitä. Tiedän, ettei se tule ilmaiseksi

No jotain tottakai, mutta ei sitä kunnon persikkaa. :)

Hartiat on niin leveät luonnostaan että niitä en halua korostaa. Jää moni mieskin kakkoseksi. :D

Vierailija
116/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun anoppi ei uskaltanu syödä rahkaa kun pelkäs että siitä tulee isot lihakset. Ei siis harrastanu mitää liikuntaa (näki ku me syötiin sitä aina treenin jälkeen). :D

Vierailija
117/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lihaksista ja hermotuksesta se tossaki on kyse. Mäki käyn siks et on rikkinäisiä niveliä ja välilevyn pullistuma, pitää tukilihakset olla vahvat...

Paitsi pääasiallinen lihasten kasvattaminen ei liity toimintakyvyn ylläpitämiseen. Ainakaan itsellä.

Vierailija
118/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottamassa belfieitä IG stooriin tietysti.

Ai saa..na 😂. Näkisinpä itseni tekemässä tuota. Puhelin on kyllä kaapissa treenin ajan. 

Vierailija
119/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla parantamassa lihaskuntoa ja näkyvät lihakset on tietty kiva saavutus siihen lisäksi.

teen fyysistä työtä, ja selkä kestää töissä äärettömän paljon paremmin saliharrastuksen myötä. 

Vierailija
120/168 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi pääasiallinen lihasten kasvattaminen ei liity toimintakyvyn ylläpitämiseen. Ainakaan itsellä.

No joo olet oikeassa. Tässä kysyttiin nimenomaan syytä. Lihaksien kasvu voi olla vaan kiva extra. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi