HS: naiset haluavat nyt salilta lihaksia. Haluatko sinä?
Oletko siis vanhan polven salillakävijä, joka haluaa olla virtaviivainen, vai nykypolven, joka haluaa näkyvää lihasta?
Minä olen 90-lukulainen. Eli hoikka ja hyväkuntoinen on minun käsitykseni hyvästä kropasta.
Kommentit (168)
Mitä enemmän lihaksia kehossa, sitä enemmän voit syödä ja näin sitä enemmän voit ruokkia kehoasi.
Siksi todellakin haen salilta lihaksia.
En, haluan vaan vähän kiinteytyä ja hoikistua. Haluan miehen jolla on lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Käyn salilla, jotta pysyisin kunnossa ja niska-hartiavaivat loitolla. Ei tarvi pitää kuin muutama päivä taukoa niin taas ne vaivaa...
Tottakai haluan myös peppua pyöreämmäksi, valitettavasti geenit ei oo mun puolella (kantikas lantio).
Mun lihakset kasvaa todella helposti, ei siis oikeesti tarvi paljon rehkiä, en kyllä itse pidä sitä hirveen positiivisena piirteenä.. Olisin mielummin linnunluinen, mutta minkäs teet..
Pyöreän pepun saat geenetistäsi huolimatta jos osaat treenata peppua oikein + syödä oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn salilla, jotta pysyisin kunnossa ja niska-hartiavaivat loitolla. Ei tarvi pitää kuin muutama päivä taukoa niin taas ne vaivaa...
Tottakai haluan myös peppua pyöreämmäksi, valitettavasti geenit ei oo mun puolella (kantikas lantio).
Mun lihakset kasvaa todella helposti, ei siis oikeesti tarvi paljon rehkiä, en kyllä itse pidä sitä hirveen positiivisena piirteenä.. Olisin mielummin linnunluinen, mutta minkäs teet..
Pyöreän pepun saat geenetistäsi huolimatta jos osaat treenata peppua oikein + syödä oikein.
Kyllä mä treenaan pakaroita kovaa ja täsmällisesti. Peppu on sivusta katsottuna pyöreä, mutta koska lantio on korkea, neliön mallinen niin ei se peppukaan sillon pyöreältä näytä.. Se on geneettistä. Oon sellanen Y-vartaloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko pois, olen kyllä kääntänyt kiven ja kannon enkä ole keksinyt tekosyitä. Tiedän, ettei se tule ilmaiseksi. Mutta olen kyllä huomannut, että toisten pylly on pyöreä jo silloin, kun aloittavat treenaamisen. Sellainen ylösalaisin oleva sydän, mulla ei ole sellasta.
Vierailija kirjoitti:
Se, että nainen saisi isot erottuvat lihakset vaatii niin paljon työtä, että harvaa kiinnostaa.
Sitäpaitsi miksi pitäisi haluta? Sopusuhtaisuus on parempi vaihtoehto.
Anavaria pitää käytännössä olla kierrossa.
Hä? Tottakai salilla treenaan kovaa ja nousujohteisesti.
Mikä pointti siellä edes olisi käydä jos tekee vain kehonpainotyyppistä heiluttelua? Siihenhän ei niitä painoja tarvitse, joiden käyttämisestä salilla maksetaan.
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko pois, olen kyllä kääntänyt kiven ja kannon enkä ole keksinyt tekosyitä. Tiedän, ettei se tule ilmaiseksi. Mutta olen kyllä huomannut, että toisten pylly on pyöreä jo silloin, kun aloittavat treenaamisen. Sellainen ylösalaisin oleva sydän, mulla ei ole se
On sitten valetta väittää, että kaikki voivat saada sellaisen pyllyn, kunhan vaan tarpeeksi kovaa tekevät töitä. Pettymys tulee, kun tajuaa, ettei se ole saavutettavissa omalla luuston mallilla.
Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö kannattaisi yrittää olla paras versio itsestään. Mutta olen kyllästynyt tuohon, kun hoetaan, että kuka tahansa voi näyttää miltä tahansa kun vaan tarpeeksi tekee töitä. Vihjataan ettet olis vieläkään tehnyt tarpeeksi. Ei se niin mene. Luut ei pienene eikä lantio levene käskemällä eikä treenaamalla.
Sitten salille tulee joku 15-vuotias, jolla on juuri sellanen pyöreä pylly, vaikkei ole lihasta juuri missään.
Minä en onnistunut siinä 10 vuodessa.
Lihaksia saa tulla ja on tullutkin. Käyn salilla 1-2 krt viikossa, onnistuu jo tuollakin tahdilla kun pyrkii nousujohteisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Hä? Tottakai salilla treenaan kovaa ja nousujohteisesti.
Mikä pointti siellä edes olisi käydä jos tekee vain kehonpainotyyppistä heiluttelua? Siihenhän ei niitä painoja tarvitse, joiden käyttämisestä salilla maksetaan.
Nainen
Tätä olen just miettinyt, että onko ihan turhaa käydä salilla vaan kerran viikossa ja käyttää niitä painoja, joita jaksaa nostella. Joka toinen päivä en halua lähteä niin tylsään paikkaa ja miksi nostelisin painoja, joita jaksan nostaa vain kerran tai kaksi. Muuttuu se homma vielä ikävämmäksi.
Ei tylsempää urheilulajia ole kuin salilla käyminen ja oksettavampaa kun hikiset ihmiset käyttää samoja laitteita.
Kunhan ajatte viiksenne ennen treffejä!
Tylsät saliämmät ovat paitsi liian lihaksikkaita niin myös usein viiksekkäitä. Aivoja ei ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu jä vyötärönkin saa näkyviin sillä kun treenaa entisestään leveitä hartioita vielä leveämmiks!.... Joku voiski sitte kertoa, miten kapea, tasapaksu lantio saadaan kurvikkaaksi treenillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei yleensä ole edes mahdollista saada isoja lihaksia.
Eikä edes kaikille miehille.Geenit määrää paljon.
Tämä on totta. Käyn vuodesta toiseen salilla ja näen samoja miehiä, joissa en ainakaan omin silmin kykene näkemään muutosta. Sen takia huvittaa ajatus, että naisesta tulisi muka mömmöjä vetämättä Hulk, jos vain tarpeeksi treenaa. Ei se niin mene. Ne tunnetuimmat kehonrakentajamiehetkin ovat kaikki kemikaaleja täynnä, siis treeniin ja hyvien geenien lisäksi.
On tutkittu geenien vaikutusta,samalla treenillä pienet vähemmistöt kehittyvät joko nopeasti tai ei lainkaan.Suurin osa kehittyy kohtuullisesti tiettyyn pisteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko pois, olen kyllä kääntänyt kiven ja kannon enkä ole keksinyt tekosyitä. Tiedän, ettei se tule ilmaiseksi. Mutta olen kyllä huomannut, että toisten pylly on pyöreä jo silloin, kun aloittavat treenaamisen.
Mun vartalo on siis samantyyppinen kun Keshalla:
https://www.justjared.com/photo-gallery/4130099/kesha-brad-ashenfelter-…
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1366630/Kesha-hits-bum-no…
Ei tälläsesta kropasta tiimalasivartaloa salilla taiota. Laihduttaminenkaan ei auta, koska edelleen luusto pysyy samanmallisena. Sekin tie on kokeiltu jo...
Vierailija kirjoitti:
Ei tylsempää urheilulajia ole kuin salilla käyminen ja oksettavampaa kun hikiset ihmiset käyttää samoja laitteita.
Jalkapallohan se tylsin urheilulaji on.
Tuossa jutussa ei puhuttu niinkään lihasten kuin voiman haluamisesta. Keski-ikäiset naiset ovat ymmärtäneet, että lihasvoima on tärkeää kun ikää tulee. Olen itse niitä, jotka ajattelivat että pitkät kävelylenkit, uinti, pyöräily ja pihahommat riittää, mutta kun aloitin crossfitin, huomasin että lihasvoima onkin ihan eri juttu, ja nautin siitä tunteesta kun koko vartalossa on enemmän voimaa. Kaikki pakaralihastreenit ja jumpat ovat tuntuneet naurettavalta, mutta crossfit kehittää kokonaisvaltaisesti. Voimaa voi tietysti hankkia muutenkin, mutta tuo on ohjattuna ja säännöllisenä itseä motivoiva. N57
Sivusta katottuna peppu on hyppyri, mutta suoraan edestä tai takaa oon suora pötkö.
Ja kyllä, olen panostanut nimenomaan loitontajiin yms isojen liikkeiden lisäksi, jotta saisin nimenomaan sivuille kaarta mutta ei tässä ihmeitä ole saavutettu.
:D