Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset irvailevat keski-ikäisille tai sitä lähestyville miehille siitä että nämä haaveilevat vielä omasta perheestä?

Vierailija
22.09.2024 |

Tähän olen törmännyt tälläkin palstalla usein. Mikä siinä on tuomittavaa jos esim 40-50-vuotiaana miehenä vielä haaveilee omasta perheestä, jos sitä ei aikaisemmin ole onnistunut saamaan? Onko kyseessä joku naisten katkeruus olemassa olevasta biologiasta? Muuta selitystä on hieman vaikea keksiä.

Kommentit (756)

Vierailija
281/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että täällä on laitettu ihan oikeita faktoja pöytään miesten sperman laadun heikkenemisestä, mutta tietenkin palstan tyyliin vängätään vain vastaan. Se, että miehillä on mahdollisuus siittää vanhana lapsia, ei tarkoita että niin kannattaisi tehdä.

Niin ja hei - miehet vanhenevat jo solutasolla nopeammin kuin naiset. Tämä kaikki itku rupsahtamisesta kuuluisi kyllä ihan eri osoitteeseen :D

Jopa Sauli Niinistöstäkin oli juttua, että on promillen harvinaisuus. Siis tulla isäksi tuon ikäisenä. Ja nyt kaikki luulee olevansa kuin Sauli ( karismaattinen, saa nuoren naisen ja lapsia) vaikka on jo ikäihminen.

Luuletko oikeasti että Sauli töräytti vain spontaanisti romut torveen ja se oli siinä? Satavarmasti on ollut lääketiede apuna.

Niin he itse heti tuoreeltaan kertoivat. Sitä eivät kertoneet, onko omat sukusolut olleet käytössä.

Vierailija
282/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että täällä on laitettu ihan oikeita faktoja pöytään miesten sperman laadun heikkenemisestä, mutta tietenkin palstan tyyliin vängätään vain vastaan. Se, että miehillä on mahdollisuus siittää vanhana lapsia, ei tarkoita että niin kannattaisi tehdä.

Niin ja hei - miehet vanhenevat jo solutasolla nopeammin kuin naiset. Tämä kaikki itku rupsahtamisesta kuuluisi kyllä ihan eri osoitteeseen :D

Jopa Sauli Niinistöstäkin oli juttua, että on promillen harvinaisuus. Siis tulla isäksi tuon ikäisenä. Ja nyt kaikki luulee olevansa kuin Sauli ( karismaattinen, saa nuoren naisen ja lapsia) vaikka on jo ikäihminen.

Luuletko oikeasti että Sauli töräytti vain spontaanisti romut torveen ja se oli siinä? Satavarmasti on ollut lääke

Kiittelivät tuoreeltaan hedelmöityshoidot antaneita amnattilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenkin voi saada lapsia 40-50-vuotiaana ilman hedelmöityshoitoja. Ennen vanhaan saatiinkin.

Ero on siinä, että naisilla ei ole harhaluuloja ikuisesta nuoruudesta.

Vierailija
284/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhojen naisten katkeruutta ja pelkoahan se on. Heillä kun ei ole tuota mahdollisuutta enää, joten ovat katkeria miehille siitä. Ja pelkäävät, että ikäisensä miehet ottavat nuoremman naisen. 

Mahdollisuutta tehdä lapsia itseään 30 vuotta vanhemman miehen kanssa vai 😂

Olen 59, lapseni ovat aikuisia ja minulla on uusi itseäni nuorempi mies.

Miehet ei muuten ota naista, vaan se on nainen  joka ottaa miehen. Tajuat kun hetken pähkäilet.

Ei mulla ole mitään pelättävää, pieni mies!

Eiköhän tuon ikäisten naisten olisi jo viisaampi pysyä poissa netistä.

Hehe! Ärsyttääkö, kun mun ikäinen nainen harrastaa seksiä joka päivä ja itse et ole saanut sitä ikinä :D

Olipa lapsellinen kommentti tuon ikäiseltä.

Vierailija
285/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet, lihominen ja naaman lurpahtaminen aiheuttavat kärttyisyyttä ja katkeruutta. Ja ovat kateellisia, kun eivät itse enää voi saada lapsia, kun taas 50 v mies voi ottaa pari-kolmekymppisen muijan ja rusauttaa sen paksuksi.

Voi ottaa? Jonoksi asti tulijoita?

Se on jännä miten toisissa ketjuissa miehet valittaa miten naiset on nirsoja eikä tavallinen mies kelpaa kenellekään, mutta sitten toisaalta neli-viisikymppinen mies voi muka helposti vaihtaa nuorempaan naiseen ja alkaa tehdä lapsia. Mutta tässä on varmaan joku miesten logiikka mitä me naiset ei vaan ymmärretä. 

No ne on niitä ruikuttajamiehiä. Meillä muilla miehillä käy parempi flaksi.

Juu se on toki totta, ja siksi ne paremmat miehet perustaakin perheensä kolmekymppisenä. Yli nelikymppiseksi odottaa ne jotka ei löydä ketään ja ne jotka kuvittelee olevansa ikuisesti nuoria. 

Vierailija
286/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet, lihominen ja naaman lurpahtaminen aiheuttavat kärttyisyyttä ja katkeruutta. Ja ovat kateellisia, kun eivät itse enää voi saada lapsia, kun taas 50 v mies voi ottaa pari-kolmekymppisen muijan ja rusauttaa sen paksuksi.

Voi ottaa? Jonoksi asti tulijoita?

Se on jännä miten toisissa ketjuissa miehet valittaa miten naiset on nirsoja eikä tavallinen mies kelpaa kenellekään, mutta sitten toisaalta neli-viisikymppinen mies voi muka helposti vaihtaa nuorempaan naiseen ja alkaa tehdä lapsia. Mutta tässä on varmaan joku miesten logiikka mitä me naiset ei vaan ymmärretä. 

No ne on niitä ruikuttajamiehiä. Meillä muilla miehillä käy parempi flaksi.

Juu se on toki totta, ja siksi ne paremmat miehet perustaakin perheensä kolmekymppisenä. Yli nelikymppiseksi odottaa ne jotka ei löydä ketään ja ne jotka kuvittelee olevansa ikuisesti nuoria. 

Parempi mies perustaa uuden perheen viisikymppisenä uuden kolmekymppisen, viehättävän naisen kanssa ja rusauttaa sen paksuksi.

Vierailija
287/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parempi mies perustaa uuden perheen viisikymppisenä uuden kolmekymppisen, viehättävän naisen kanssa ja rusauttaa sen paksuksi."

Vaikka lapset ovat hieno juttu, täytyy olla tyhjää päässä, jos ryhtyy samaan ruljanssiin kaksi kertaa. Niin ihmeellistä ihmistä ei olekaan, että kannattaisi.

Vierailija
288/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka on saanut lapset jo aikuiseksi, ei aloita samaa urakkaa alusta. Hullua kuvitellakin tuollaista.

Vierailija
289/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Parempi mies perustaa uuden perheen viisikymppisenä uuden kolmekymppisen, viehättävän naisen kanssa ja rusauttaa sen paksuksi."

Vaikka lapset ovat hieno juttu, täytyy olla tyhjää päässä, jos ryhtyy samaan ruljanssiin kaksi kertaa. Niin ihmeellistä ihmistä ei olekaan, että kannattaisi.

Älä viitsi olla katkera. Anna viattomien ihmisten olla rauhassa.

Vierailija
290/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-50-v naisella on aikuiset tai isot lapset, jos niitä on halunnut ja saanut. Ja sellaisten kanssa tietää, ettei ole syytä kateuteen sellaista kohtaan, jolla on vielä koko työmaa edessä.

Mä pidän joidenkin kohdalla vähän surullisena, että kymmeniä vuosia on vaan hujahtanut ennen kuin on herätty perhehaaveisiin. Ei se nuoruus ole niin pitkä, muu maailma menee armotta menojaan.

Mikä tuo ainainen kuvitelma naisilla on, että mies herää asiaan vasta tyyliin yli nelikymppisenä? Minä en löytänyt kestävää suhdetta nuorempana johon olisin lapsia ollut valmis tekemään, vaikka niitä halusinkin. Sitten kun löysin hyvän naisen, niin hänellä on pco, ja ei olla saatu lapsia. Minä tiedän useita yli nelikymppisiä miehiä joilla on elämänhallinta ja asiat kunnossa, mutta eivät vain ole löytäneet pysyvää suhdetta.

Todennäköisesti moni heistä on seurustellut miehen kanssa, joka haluaa lapsia "sitten joskus".

291/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000008212540.html

Muistatteko, un 3 vuotta sitten Maajussille morsian -sarjassa oli 50v Matti, joka etsi naista, joka tekisi hänelle lapsen, kun hänellä ei ollut lapsia ennestään.

Kuka alle 40-vuotias nainen muka hakeutuisi hänen kumppanikseen ja alkaisi tehdä lapsia?

292/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinhan miehille tulee uudelleen vauvakuume 40-50-vuotiaana kun omat lapset ovat jo isoja.

Vierailija
293/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä tuo ainainen kuvitelma naisilla on, että mies herää asiaan vasta tyyliin yli nelikymppisenä? Minä en löytänyt kestävää suhdetta nuorempana johon olisin lapsia ollut valmis tekemään, vaikka niitä halusinkin. Sitten kun löysin hyvän naisen, niin hänellä on pco, ja ei olla saatu lapsia. Minä tiedän useita yli nelikymppisiä miehiä joilla on elämänhallinta ja asiat kunnossa, mutta eivät vain ole löytäneet pysyvää suhdetta."

Tutkittiinko sun sperman laatua nyt 40+ ikäisenä vai laitoitko automaattisesti naisen PCO:n piikkiin? Onhan mahdollista, että hän olisi voinut raskautua laadukkaammilla siittiöillä. :)

Vierailija
294/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenkin voi saada lapsia 40-50-vuotiaana ilman hedelmöityshoitoja. Ennen vanhaan saatiinkin.

Ero on siinä, että naisilla ei ole harhaluuloja ikuisesta nuoruudesta.

Joo tiedossa on, että jotkut pystyy raskautumaan vielä tuossakin iässä. Mutta koska se on epätodennäköistä, ei viitsi jättää perheen perustamista niin myöhäiseksi. 

Vierailija
295/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useinhan miehille tulee uudelleen vauvakuume 40-50-vuotiaana kun omat lapset ovat jo isoja.

No ei taatusti tule usein.

Vierailija
296/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Muistatteko, un 3 vuotta sitten Maajussille morsian -sarjassa oli 50v Matti, joka etsi naista, joka tekisi hänelle lapsen, kun hänellä ei ollut lapsia ennestään.

Kuka alle 40-vuotias nainen muka hakeutuisi hänen kumppanikseen ja alkaisi tehdä lapsia?

Täytyy sanoa, että en ole moista kuraa edes katsonut, enkä katselisi naista, joka katsoo. Lentäisi pellolle kuin leppäkeihäs. Ja nelikymppinen nainen on auttamatta liian vanha. Pitäisi olla kolmekymppinen.

Vierailija
297/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ainakin naurattaa vanhat miehet jotka kuvittelevat perustavansa perheen vielä yli 50 vuotiaana ja löytävänsä nuoren naisen äidiksi lapsilleen. Kun 55-80 vuotias mies ei kiinnosta edes n. 40-60 vuotiasta naista. Ellei mies ole joku superkiva, komea, varakas tms. Mutta vaatii kyllä jotain extraa. 

Olen 60 ja minulla on 43 vuotias naisystävä. Lapsia molemmilla toisista suhteista

Vierailija
298/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan kauheasti antaisi painoarvoa keski-ikäisten irvailijanaisten mielipiteille. Enkä usko, että perheen perustamisesta haaveilvat miehetkään antavat, koska eiväthän nuo ikäisensä naiset ole heille millään tavalla relevantteja. Jos vielä keski-ikäisenä nainen on irvailutasolla, niin eiköhän se kerro noista naisista jo ihan tarpeeksi.

Näinpä. Nämä keski-ikäiset irvailjanaiset nyt vain on jonkun keksintöä, en tunne tai tiedä yhtäkään joka irvailisi. Ja miksi irvailisimmekaan, ei ole relevantti meitä koskeva asia, plus irvailu on ihan vaan huonoa käytöstä. Mutta en ole kyllä edes lehdissä nähnyt tällaista.

Kaikkea hyvää kaikille yhdeltä keski-ikäiseltä äiti-ihmiseltä <3

Vierailija
299/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä tulee geenimutaatioita enemmän luonnollisesti, koska soluja pitää kopioida enemmän. Mutta miesten geenimutaatioiden määrä ei kasva kovin nopeasti iän myötä. Niitä tulee noin tuplatahtia keski-ikäisellä parikymppiseen verrattuna.

Mutta mutta, kun siinä ei ole kaikki mutaatiot. Esim. kromosomimutaatiot (trisomia, downin syndroomat yms.) tulee kaikki äidin puolelta, ja ne ovat yleisempiä. Niihin ikä vaikuttaa, parikymppisellä se on noin kymmenesosa nelikymppiseen verrattuna.

Todennäköisesti (iso) osa mutaatioista johtaa keskenmenoon. Joten keskenmeno voi olla myös varjelus.

Vierailija
300/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Epäilen, ettei Matti välttämättä oikeasti halunnut mitään lapsia. Varmasti osa miehistä sanoo noin, koska he haluaisi lapsentekoikäisen (=reilusti nuoremman) naisen ja olisivat siinä tapauksessa suostuvaisia isäksi.