Miksi naiset irvailevat keski-ikäisille tai sitä lähestyville miehille siitä että nämä haaveilevat vielä omasta perheestä?
Tähän olen törmännyt tälläkin palstalla usein. Mikä siinä on tuomittavaa jos esim 40-50-vuotiaana miehenä vielä haaveilee omasta perheestä, jos sitä ei aikaisemmin ole onnistunut saamaan? Onko kyseessä joku naisten katkeruus olemassa olevasta biologiasta? Muuta selitystä on hieman vaikea keksiä.
Kommentit (756)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koitappas nyt rauhoittua vähän. Vaikutat jotenkin nyreältä."
Vastaus nrolle 731: Onko tämä nyt mielestäsi fiksua keskustelua, mennä henkilökohtaisuuksin? Vai onko niin, että sinulta ei löydy asiapitoisia argumentteja itse asiaan?
Olipa lapsellinen kommentti.
Koitappas nyt rauhoittua vähän. Istu soffal hernepussi perseen kanssa nypläämään itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koitapas sinä välillä keksiä uusia kommentteja tai käydä vaikka ulkona. Mitä tässä ketjua selaillut, niin aika monta päivää vissiin olet hokenut tuota samaa rauhoittumista? Eikö käy jo tylsäksi?"
Vaikutat kärttyisältä ja katkeralta. Etkö ole tyytyväinen muuttuneeseen ulkonäköösi?
Olispa hauska nähdä sun ulkonäkö😃
Olen hoikka mutta melko lihaksikas, ja hyvännäköinen. Jopa parikymmentä vuotta nuoremmilta naisilta tulee huomiota.
Eli olet harhainen ja leikit barbeilla
Olipa lapsellinen kommentti.
Koitappas nyt vähän rauhoittua. Ota botoksia nassuun
Vierailija kirjoitti:
Perustin perheen 37v miehenä 23v naisen kanssa. Ei ollut kovin vaikeata.
Koitappas nyt vähän rauhoittua. Nuuski naapurin Turren peräaukkoa
Mammat on taas koko päivän väkyttäneet palstalla. On teillä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen edelleen yli 40 vuotiaita miehiä, joita tapailin nuorempana. Moni katkeroitunut, koska eivät hankkineet perhettä. Yksi soitti kerran kännissä ja kertoi katuvansa, ettei perustanut perhettä kanssani.
Itkin yhdenkin takia monta kuukautta, koska halusin sitoutua, mutta hän ei ollut valmis (vaikka meillä oli ikäeroa yli 10 vuotta.) Hän sanoi haluavansa lapsia sitten joskus. Kerroin hänelle jo alle 30 vuotiaana, että hänen aika alkaa jo ajaa ohitse. Nyt hän on yksinäinen poikamies ja minä hyvässä suhteessa.
En irvaile, mutta I told you so
Näin. Juuri nämä "lapsia sitten joskus" -tyypit ovat niitä miehiä, jotka ovat sössineet asiansa aivan itse. Näitä näkee paljon netissäkin selittämässä, kuinka heillä ei ole mikään kiire, koska mies kyllä voi siittää lapsen vanhempanakin, ikään kuin pelkkä siitoskyky takaisi heille perheen. Heistä kuulee, että jonakin päivänä he huomaavat, että nyt on "sitten vanhempana", eikä puolisoa ja lapsia enää saakaan noin vain.
Ei minua yhtään kiinnosta irvailla miehille, jotka eivät tuolla tavalla itse ilmaise asennevammaansa. Heistä ei tiedä, onko taustalla omia valintoja vai ovatko he olleet jo ajoissa yrittämässä mutta asiat eivät ole menneet nappiin. Eikä se myöskään kuulu kenellekään, elleivät he itse halua kertoa.
Onpa täällä katkerien vanhojen piikojen juttuja. Onko ahmed taas muurannut silmt kiinni kun nähdään vaan kaikissa miehissä rumuutta.
Vierailija kirjoitti:
Just tulin tänne. Olin töissä.
No on tullut sivuja eilisestä. Kakarat jauhaneet pazkaa koko päivän täällä.
Minusta on ihanaa, että me miehet voimme perustaa toisen tai kolmannen perheen noin 50v ikäisenä.
Valtaosa tutuista on jo perustanut toisen perheen noin 35 iässä ja nyt heillä olisi 20 vuotta myöhemmin kova into päästä yrittämään lasten tekoa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihanaa, että me miehet voimme perustaa toisen tai kolmannen perheen noin 50v ikäisenä.
Valtaosa tutuista on jo perustanut toisen perheen noin 35 iässä ja nyt heillä olisi 20 vuotta myöhemmin kova into päästä yrittämään lasten tekoa.
Siitä vaan. Ei kukaan estä. Mulle riittää nuorena tehdyt lapset. 😁
Mitä sä ajat oikein takaa? Miksi sä haluat saada palstan (nais)kommentoijat uskomaan, että mies voi ihan helposti tulla isäksi vielä +40-iässä, kun näin ei oikeasti ole? Selitätkö vähän tätä käytöstäsi?
Nuoret miehet lykkäävät isäksi ryhtymistä niin kauan, että monelta jää lapsi tekemättä ...
"Asia on nimittäin niin, että vain hyvin harva mies saa ensimmäisen lapsensa yli 40-vuotiaana ja vain erittäin harva yli 43-vuotiaana."
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä ajat oikein takaa? Miksi sä haluat saada palstan (nais)kommentoijat uskomaan, että mies voi ihan helposti tulla isäksi vielä +40-iässä, kun näin ei oikeasti ole? Selitätkö vähän tätä käytöstäsi?
Nuoret miehet lykkäävät isäksi ryhtymistä niin kauan, että monelta jää lapsi tekemättä ...
"Asia on nimittäin niin, että vain hyvin harva mies saa ensimmäisen lapsensa yli 40-vuotiaana ja vain erittäin harva yli 43-vuotiaana."
Tämä oli siis ap:lle.
Kyllä hävettäisi olla palstamamman lapsi.
"No on tullut sivuja eilisestä. Mammat jauhaneet pazkaa koko päivän täällä."
Surullista, ettei näillä muutakaan tekemistä ole. Nuorena tekivät pershedelmiä vätyksien ja jännisten kanssa, kakarat muuttivat pois kotoa jo 14-vuotiaina ja ukko kaljamahansa kera panee katkaravullaan naapurin 15 vuotta nuorempaa naista useamman kerran viikossa, niin päivät kuluvat katkeruutta sylkiessä.
Naisten vaihdevuosikatkeruus ja -nyreys nimenomaan liittyy tähän irvailuasiaan. Sehän on se syy irvailulle. Ymmärrätkö.