Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset irvailevat keski-ikäisille tai sitä lähestyville miehille siitä että nämä haaveilevat vielä omasta perheestä?

Vierailija
22.09.2024 |

Tähän olen törmännyt tälläkin palstalla usein. Mikä siinä on tuomittavaa jos esim 40-50-vuotiaana miehenä vielä haaveilee omasta perheestä, jos sitä ei aikaisemmin ole onnistunut saamaan? Onko kyseessä joku naisten katkeruus olemassa olevasta biologiasta? Muuta selitystä on hieman vaikea keksiä.

Kommentit (756)

Vierailija
241/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl meilpäin ei irvailla.

Vierailija
242/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus aloittajalle: Syitä on varmaan monia. Yksi on kyvyttömyys nähdä muuta kuin omanlainen tapa elää, jos vaikka on itse saanut lapsia parikymppisenä ja elämänkulku nähdään siitä käsin. Toinen syy voi olla määritellä miesten elämänkulkua samoista lähtökohdista kuin naisten, vaikka miehillä lisääntyminen on mahdollissta myöhempään kuin naisilla. Tähän ehkä naisilla liittyy kateutta miehen suuremmista mahdollisuuksista. Kolmanneksi syynä voi olla suurten ikäerojen paheksuminen, vaikka isojen ikäerojen suhteet voivat olla hyvin onnistuneita. Neljänneksi edelliseen liittyen uhkakuvien maalailu naisen huonosta tulevaisuudesta suurten ikäerojen suhteissa, vaikka elämä on aina arvaamatonta. Viidenneksi luulo siitä, että mirsten siittiöiden laatu romahtaisi miehen vanhetessa, vaikka tämä ei pidä paikkaansa. jne. 

Luettelit juuri kaikki asiat, joissa miehillä on harhaluuloja. Ei taida sinullakaan lapsia olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhojen naisten katkeruutta ja pelkoahan se on. Heillä kun ei ole tuota mahdollisuutta enää, joten ovat katkeria miehille siitä. Ja pelkäävät, että ikäisensä miehet ottavat nuoremman naisen. 

Mahdollisuutta tehdä lapsia itseään 30 vuotta vanhemman miehen kanssa vai 😂

Olen 59, lapseni ovat aikuisia ja minulla on uusi itseäni nuorempi mies.

Miehet ei muuten ota naista, vaan se on nainen  joka ottaa miehen. Tajuat kun hetken pähkäilet.

Ei mulla ole mitään pelättävää, pieni mies!

Eiköhän tuon ikäisten naisten olisi jo viisaampi pysyä poissa netistä.

Vierailija
244/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toki saat päättää olla rakastamatta ihan mitä lasta tahansa. Onneksi monet pystyvät rakastamaan ja ottamaan omaksi lapsekseen sellaisenkin, joka ei ole omaa lihaa ja verta."

Koeta päästä eroon tuosta kärttyisyydestä ja katkeruudesta. Voit aloittaa oman ketjun, jossa voit höpistä noita höpötyksiäsi.

Kuten joku jo sanoikin, projisoit vain omaa vihaasi muihin. Minä olen onnellinen ja kiitollinen ihminen, ja sitä samaa toivon sinullekin <3

ps. jos kyseessä on pelkästään provoilu, niin ei sekään täysin tervettä ole.

Vierailija
245/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen liittyy ääneen lausumaton oletus, että sama mies ei halunnut lapsia tai ei halunnut sitoutua parisuhteeseen nuorempana, kun oli vielä tilaisuus. Tosiaan, vanhana ei sitten mieskään enää saa ensimmäistä lasta kuin aivan ani harvoin. Siksi tuo kuulostaa samalta kuin jos viisikymppinen meinaa hakea lääkikseen ja ruveta kirurgiksi. Sori, juna meni jo.

Ainakin omassa kaveripiirissäni on useampi hyvätapainen, katseenkestävä akateeminen ja hyvätuloinen mies, jotka eivät ole kelvanneet parikymppisenä lainkaan (eivät ole tarpeeksi "jänniä") ja kolmikymppisenä heillä kuitenkin ammatillinen status jää juuri sen verran lääkärien tms. statusammattien alapuolelle, etteivät kelpaa omanikäisilleen amk- tai yliopistokoulutetuille naisille. Miehillä on ihan radikaali ero siinä, onko top 30 % vai top 10 %. Tuollainen top 30 % tyyppi voi ihan hyvin jäädä lapsettomaksi, jos hakee naist

Ei ne top 30% jää lapsettomiksi vaan se alin 30 %...

Vierailija
246/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy on aivan takuulla se, että naisten hedelmällisyys vähenee merkittävästi neljänkympin jälkeen ja jossain vaiheessa loppuu kokonaan. Mies voi siittää jälkikasvua vielä eläkeiässäkin.

Sekundasiittiöiden määrä kasvaa roimasti miehilläkin, kun ikää tulee lisää. Minä en ainakaan haluaisi isäksi miestä, jonka jälkeläinen on paljon suuremmalla todennäköisyydellä vammainen, jos vaihtoehtona on nuorempi mies. Näin raadollisesti. Naiset kyllä tietää biologisen kellonsa, miehet luulee että sperma on priimaa hautaan asti.

Vierailija
247/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se koomista kun nuo vanhat sedät halusivat elää vain jotain jatkettua nuoruutta, lennellä kukasta kukkaan eikä haluttu sitoutua silloin kun samanikäiset naiset olisivat olleet valmiita asettumaan paikoilleen. Kun olin tinderissä se oli täynnä väärällä iällä olevia miehiä jotka halusivat vielä perustaa perheen 40+ iässä. Miksei kiinnostanut aiemmin? Juna meni jo. 

Ja joo itse odotan esikoislasta pari vuotta nuoremman miehen kanssa. Miehelleni oli aivan selvää että ei ole aikaa jahkailla kun molemmilla meistä ikää 35+ ja perhe on molempien unelma. Joku 40+ mies olisi varmaan taas halunnut matkustella, viettää poikien viikonloppuja ja "katsellaan".

Teot puhuu enemmän kuin sanat. Jos nuo miehet olisivat oikeasti lapsia halunneet jo aiemmin, mikseivät tehneet mitään unelmiensa eteen? Miehet tarvitsisivat myös hedelmällisyysneuvontaa. Moni mies luulee että voi tuosta vaan siittää vaikka hautaan asti. 

Vierailija
248/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi syy on aivan takuulla se, että naisten hedelmällisyys vähenee merkittävästi neljänkympin jälkeen ja jossain vaiheessa loppuu kokonaan. Mies voi siittää jälkikasvua vielä eläkeiässäkin.

Voi teoriassa, jos on joku monarkki, hollywood-tähti tai miljardööri.

Tavallisen lapsettoman 55-65v miehen mahdollisuus saada joku 20-35v nainen perheen perustamista varten on liki nolla.

Itä-euroopasta löytyy vaikka kuinka hyvännäköisiä 3-kymppisiä naisia, jotka mielellään ottavat vanhemman miehen lännestä. Olen seurustellut 20 vuotta nuoremman venäläisen naisen kanssa, joka kaatui siihen, että hän halusi lapsia ja minä en (enää lisää). 

Nainen kaatui siihen?

Vierailija
249/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus aloittajalle: Syitä on varmaan monia. Yksi on kyvyttömyys nähdä muuta kuin omanlainen tapa elää, jos vaikka on itse saanut lapsia parikymppisenä ja elämänkulku nähdään siitä käsin. Toinen syy voi olla määritellä miesten elämänkulkua samoista lähtökohdista kuin naisten, vaikka miehillä lisääntyminen on mahdollissta myöhempään kuin naisilla. Tähän ehkä naisilla liittyy kateutta miehen suuremmista mahdollisuuksista. Kolmanneksi syynä voi olla suurten ikäerojen paheksuminen, vaikka isojen ikäerojen suhteet voivat olla hyvin onnistuneita. Neljänneksi edelliseen liittyen uhkakuvien maalailu naisen huonosta tulevaisuudesta suurten ikäerojen suhteissa, vaikka elämä on aina arvaamatonta. Viidenneksi luulo siitä, että mirsten siittiöiden laatu romahtaisi miehen vanhetessa, vaikka tämä ei pidä paikkaansa. jne. 

Luettelit juuri kaikki asiat, joissa miehillä on ha

Olen nainen, ei lapsia. Isäni oli n. 50v. kun synnyin. Älykäs, komea, rohkea, lempeä mies. 

Vierailija
250/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei!

On ainakin 14 julkkista, joista tuli ensimmäistä kertaa isiä 50 vuoden jälkeen.

Mm. James Earl Jones, 51

David Letterman, 56

Elton John, 63

Hugh Grant, 51

Steve Martin, 67

Jeff Goldblum, 62.

Varmasti tämä koskee myös ihmisiä, jotka eivät ole julkkiksia.

Ei todellakaan koske 🤣 Kuinka harhainen olet?

Siis minäkö harhainen? Mistä sinä tiedät, että ei todellakaan ole. Julkkikset ovat myös ihmisiä  kuitenkin. Tiesitkö? Mieti nyt vähä, eli koko maailman ihmisistä ei olisi ns. taviksia tulleet isiksi tai äideiksi tuossa iässä (keinoja, kun on) tai saaneet jopa perheenlisäystä? Mieti.

Vierailija
251/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toki saat päättää olla rakastamatta ihan mitä lasta tahansa. Onneksi monet pystyvät rakastamaan ja ottamaan omaksi lapsekseen sellaisenkin, joka ei ole omaa lihaa ja verta."

Koeta päästä eroon tuosta kärttyisyydestä ja katkeruudesta. Voit aloittaa oman ketjun, jossa voit höpistä noita höpötyksiäsi.

Kuten joku jo sanoikin, projisoit vain omaa vihaasi muihin. Minä olen onnellinen ja kiitollinen ihminen, ja sitä samaa toivon sinullekin <3

ps. jos kyseessä on pelkästään provoilu, niin ei sekään täysin tervettä ole.

Ja höpsis.

Vierailija
252/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhojen naisten katkeruutta ja pelkoahan se on. Heillä kun ei ole tuota mahdollisuutta enää, joten ovat katkeria miehille siitä. Ja pelkäävät, että ikäisensä miehet ottavat nuoremman naisen. 

Mahdollisuutta tehdä lapsia itseään 30 vuotta vanhemman miehen kanssa vai 😂

Olen 59, lapseni ovat aikuisia ja minulla on uusi itseäni nuorempi mies.

Miehet ei muuten ota naista, vaan se on nainen  joka ottaa miehen. Tajuat kun hetken pähkäilet.

Ei mulla ole mitään pelättävää, pieni mies!

Eiköhän tuon ikäisten naisten olisi jo viisaampi pysyä poissa netistä.

No pitäisihän sinunkin olla vielä koulussa tai iltapäiväkerhossa.

eri

Vierailija
253/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Mm. James Earl Jones, 51

David Letterman, 56

Elton John, 63

Hugh Grant, 51

Steve Martin, 67

Jeff Goldblum, 62.

Varmasti ei koske. Jos koskisi, ettehän te äijät vinkuisi täällä 😂

Noilla ukoilla on rahaa kustantaa hedelmöityshoito in vitro luovutusspermalla.

Näistä luetelluista ainakaan Elton John ei ole tullut isäksi heterosuhteesta vaan jollain muulla tavalla koska mielestäni kaksi miestä ei keskenään lisäänny. 

Erinomainen pointti  joka naurattaa :D

Niin, pitäähän sitä kaikesta näsäviisastella.

Naurakaa vaan :)

Vierailija
254/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-50-v naisella on aikuiset tai isot lapset, jos niitä on halunnut ja saanut. Ja sellaisten kanssa tietää, ettei ole syytä kateuteen sellaista kohtaan, jolla on vielä koko työmaa edessä.

Mä pidän joidenkin kohdalla vähän surullisena, että kymmeniä vuosia on vaan hujahtanut ennen kuin on herätty perhehaaveisiin. Ei se nuoruus ole niin pitkä, muu maailma menee armotta menojaan.

Mikä tuo ainainen kuvitelma naisilla on, että mies herää asiaan vasta tyyliin yli nelikymppisenä? Minä en löytänyt kestävää suhdetta nuorempana johon olisin lapsia ollut valmis tekemään, vaikka niitä halusinkin. Sitten kun löysin hyvän naisen, niin hänellä on pco, ja ei olla saatu lapsia. Minä tiedän useita yli nelikymppisiä miehiä joilla on elämänhallinta ja asiat kunnossa, mutta eivät vain ole löytäneet pysyvää suhdetta.

Se johtuu varmaan siitä, että "ehkä lapsia joskus" -miehiä on maailma täynnä.

Naisia huvittaa, että samat miehet, jotka eivät voineet päättää kun se oli naisen kannalta vielä mahdollista, päättävät sitten kun juna jo meni ja jäävät ns äimänkäkenä ihmettelemään.

Tietenkään ei jokainen tapaus ole tällainen. Mutta näitä on. Paljon.

Vierailija
255/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat nuoruudestani asti haukkuneet minua ällöttävästä ja pervisestä seksistäni. Kaippa on samanlaisia miehiä, jotka eivät ole myöskään saneet parisuhdetta ja lapsia.

Pervinen? Tarkoitiko Pyrviniä? Ymmärrän, et vaikea saadakin parisuhdetta kihomatopyllyllä.

Pyrvin 100 mg kalvopäällysteiset tabletit

pyrviiniembonaatti

Yleisiä ohjeita

Lue tämä pakkausseloste huolellisesti, ennen kuin aloitat tämän lääkkeen ottamisen, sillä se sisältää sinulle tärkeitä tietoja.

Ota tätä lääkettä juuri siten kuin tässä pakkausselosteessa kuvataan tai kuten lääkäri on määrännyt tai apteekkihenkilökunta on neuvonut.

6. Pakkauksen sisältö ja muuta tietoa

1. Mitä valmiste on ja mihin sitä käytetään

Pyrvin on

Joopajoo. En kirjoittanut automaattisensorin takia ihan oikeata muotoa, koska silloin lentää suoraan roskikseen.

Vierailija
256/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja ne keski-ikäiset miehet on vielä pyöreämpiä ja huonokuntoisempia kuin nuoret miehet, ja vielä vähemmän "instagram-matskua". Kyllä se vaan on epätodennäköistä löytää paljon nuorempi nainen, ellei ole joku Danny tms vaikutusvaltainen ja karismaattinen mies. "

Itselläni on sikspäkki ja erittäin hyvä kunto. Sitä vastoin tosi monet kolmekymppisetkin naiset ovat nykyään tukevassa kunnossa.

Miehissä on enemmän ylipainoisia,kuin naisissa Suomessa. Miehistä 72% on ylipainoisia, naisista 63%. Miehissä on enemmän ylipainoisia joka ikäryhmässä.

On se kumma juttu siis, että te miehet näette vaan naisten ylipainon,mutta olette sokeita miesten omalle ylipainolle.

Sehän onkin ihan absurdia, että BMI-laskuriin ilmoitetaan vain paino ja pituus. Totta hitossa miehet on lähtökohtaisesti raskaampia jo sukupuoliominaisuuksien puolesta. Ei ihme jos miehiä on enemmän ylipainoisena noilla laskureilla.

Vierailija
257/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja ne keski-ikäiset miehet on vielä pyöreämpiä ja huonokuntoisempia kuin nuoret miehet, ja vielä vähemmän "instagram-matskua". Kyllä se vaan on epätodennäköistä löytää paljon nuorempi nainen, ellei ole joku Danny tms vaikutusvaltainen ja karismaattinen mies. "

Itselläni on sikspäkki ja erittäin hyvä kunto. Sitä vastoin tosi monet kolmekymppisetkin naiset ovat nykyään tukevassa kunnossa.

Miehissä on enemmän ylipainoisia,kuin naisissa Suomessa. Miehistä 72% on ylipainoisia, naisista 63%. Miehissä on enemmän ylipainoisia joka ikäryhmässä.

On se kumma juttu siis, että te miehet näette vaan naisten ylipainon,mutta olette sokeita miesten omalle ylipainolle.

Sehän onkin ihan absurdia, että BMI-laskuriin ilmoitetaan vain paino ja pituus. Totta hitossa miehet on lähtökohtaisesti rask

Miehet on yleensä pidempiä, kuin naiset... mikä tuossa BMI:ssä olikaan se toinen muuttuja.. 

Vierailija
258/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Mm. James Earl Jones, 51

David Letterman, 56

Elton John, 63

Hugh Grant, 51

Steve Martin, 67

Jeff Goldblum, 62.

Ei todellakaan koske 🤣 Kuinka harhainen olet?

Siis minäkö harhainen? Mistä sinä tiedät, että ei todellakaan ole. Julkkikset ovat myös ihmisiä  kuitenkin. Tiesitkö? Mieti nyt vähä, eli koko maailman ihmisistä ei olisi ns. taviksia tulleet isiksi tai äideiksi tuossa iässä (keinoja, kun on) tai saaneet jopa perheenlisäystä? Mieti.

Ps. https://people.com/parents/celebrity-moms-who-had-kids-in-their-40s/

Vierailija
259/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei niitä lapsia voi tehdä yhtään nuorempana? 

Mitäs se sulle kuuluu? 

Kysymyksiin voi myös jättää vastaamatta, jos ne loukkaavat tai ei ole mitään sanottavaa. Luulisi kuitenkin, että jos hankkii lapset vähän nuorempana,  säästyisi monelta ongelmalta ja ivalta. Lapsellekin se olisi parempi. 

Ei elämässä säästy ongelmilta ja ivalta, ja miksi pitäisikään? Eihän ivasta ole haittaa muille kuin ivaajalle.

Sittenhän tämä aloitus on täysin turha.

No niin se voi kyllä olla.

Vierailija
260/756 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että täällä on laitettu ihan oikeita faktoja pöytään miesten sperman laadun heikkenemisestä, mutta tietenkin palstan tyyliin vängätään vain vastaan. Se, että miehillä on mahdollisuus siittää vanhana lapsia, ei tarkoita että niin kannattaisi tehdä.

Niin ja hei - miehet vanhenevat jo solutasolla nopeammin kuin naiset. Tämä kaikki itku rupsahtamisesta kuuluisi kyllä ihan eri osoitteeseen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi