Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Mikko pelastui raiskaussyytöksiltä, koska oli tallentanut seksin kellollaan

Vierailija
22.09.2024 |

Ilman tätä tallennetta olisi ehkä taas yksi syytön mies vankilassa ja seksirikosrekistereissä. 

https://yle.fi/a/74-20112048

Tallennatko seksisi, ja mikä sukupuolesi on?

Vaihtoehdot

Kommentit (1335)

Vierailija
401/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Mikko pitäisi laittaa syytteeseen salakuvaamisesta tms. vai oliko hänellä partnerinsa lupa aktin tallettamiseen?

Riskianalyysi:

-- salakatselusta selviää sakoilla, jotka voi saada vain, jos joutuu käyttämään todisteena,

-- jo pelkkä raiskausepäily voi pilata koko elämän.

Helppo valinta.

Ja pieleen meni... Mikko ei kuvannut mitään ja äänitallenteen saa ottaa jos on itse osallisena.

Vierailija
402/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En harrasta seksiä vieraiden kanssa, mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Mikko pitäisi laittaa syytteeseen salakuvaamisesta tms. vai oliko hänellä partnerinsa lupa aktin tallettamiseen?

Riskianalyysi:

-- salakatselusta selviää sakoilla, jotka voi saada vain, jos joutuu käyttämään todisteena,

-- jo pelkkä raiskausepäily voi pilata koko elämän.

Helppo valinta.

Raiskaus pilaa elämän mutta päälle syytätte uhria. Ihan samalla logiikalla on miehen oma vika joutua uhriksi :)

Hyväksyt siis naisuhrien syyllistämisen? Ymmärtääkseni se ajatus ei ole valtavirtaa.

Vierailija
404/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo valehteleinen on todella vaarallista myös naiselle. Jos mies saa syytteet rikoksesta ja hänen maineensa pilataan lopun elämän ajaksi niin itse ainakin kostaisin sellaisen naiselle ihan  oikealla rikoksella.

Sittenhän sitä voisi vaikka vähän panna omin luvin. Kukaan ei sitä enää usko.

Juuri näin. Jos saa tuomion rikoksesta jota ei ole tehnyt, niin miksei sitten tekisi oikeaa rikosta? Lopun elämää on maine pilalla muutenkin ja oikeus ei tapahdu ellei "uhri" itse sitä myönnä. Naisilla on harhakäsitys että nainen voi tehdä mitä tahansa ja päästä siitä aina itse vähällä.

Vierailija
405/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä nainen kovin järjellisestä tapaukselta vaikuta, hyvä että miehellä oli todiste mukanaan.

Vierailija
406/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etukäteissuostumus ei auta kun suostumus voidaan millä hetkellä tahansa perua.

Niinpä, jopa vuosikymmeniä tapahtuman jälkeen 😅

Enää ei auta edes papin, sukulaisten ja muun seurakunnan edessä vakain tuumin ja harkiten sanottu Tahdon.

Uusi laki toi myös avioseksiin uuden pikantin mausteen. Nyt myös se voi muuttua raiskaukseksi, jos puoliso ei koe oloaan täysin tyydytetyksi.

Panemattomuudesta ei sentään voida enää rankaista, mutta vauhtia ja vaarallisia tilanteita voi olla edessä niille, jotka vielä panevat.

Voidan panemattomuudestakin rangaista. Nainen vain sanoo sinun r4iskanneen hänet. Todisteet? Ei tarvita.

Vierailija
407/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele jos joku nainen menettää vielä henkensä tuossa leikissä. Mieheltä käytännössä voi valheella viedä kaiken ja hän ei voi enää näyttää naamaansa misään. Muutkaan naiset ei häntä enää huoli jos kyseessä on pienempi kunta tai kaupunki. Toiset miehet saattaa pahoinpidellä häntä koska on raiskari.

Jos miehellä on yhtään ylpeyttä ja selkärankaa niin hän kyllä kostaa.

Vierailija
408/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muijat käyttää lakia hyväkseen kostaessaan miehille. Naisten tulisi maksaa isoja korvauksia miehille ja naiset tulisi vangita VÄHINTÄÄN 20 vuodeksi, jotta tämä muijien miesviha loppuisi. M25

Yks baaripano vaati kaveriltani kymppitonnia ettei tee raiskausilmoitusta. Ihan olivat sovinnolla touhunneet, mutta kun mimmille selvisi, että kaveri on varattu eikä jatkoja ole luvassa alkoi kiristys. Saas nähdä miten käy.

Miksi varattu muna menee uimaan sinkuissa tai parisuhteensa ulkopuolella? Ei voi sanoa kuin, että tyhmä kaveri. 

Vierailija
409/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näistä asioista aktiivisesti blogiinsakin kirjoittanut Sami Minkkinen on nyt täysin vaiti?

Onko tässä jotain sellaista mikä pilaisi hänen vihaa tihkuvan narratiivin?

Vierailija
410/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies! Minäkään en harrasta seksiä vieraiden kanssa ja olen nainen. Itseään kannattaa suojella.

Vierailija
411/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo valehteleinen on todella vaarallista myös naiselle. Jos mies saa syytteet rikoksesta ja hänen maineensa pilataan lopun elämän ajaksi niin itse ainakin kostaisin sellaisen naiselle ihan  oikealla rikoksella.

Juuri näin. Jos saa tuomion rikoksesta jota ei ole tehnyt, niin miksei sitten tekisi oikeaa rikosta? Lopun elämää on maine pilalla muutenkin ja oikeus ei tapahdu ellei "uhri" itse sitä myönnä. Naisilla on harhakäsitys että nainen voi tehdä mitä tahansa ja päästä siitä aina itse vähällä.

Ei se ole harhakäsitys vaan tarkka kuvaus nykytilanteesta

Vierailija
412/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akseli on viaton oikeusmurhan uhri .

Vierailija
413/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole harhakäsitys vaan tarkka kuvaus nykytilanteesta

Sairas tilanne.Laki ei ole onnistunut.

Vierailija
414/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele jos joku nainen menettää vielä henkensä tuossa leikissä. Mieheltä käytännössä voi valheella viedä kaiken ja hän ei voi enää näyttää naamaansa misään. Muutkaan naiset ei häntä enää huoli jos kyseessä on pienempi kunta tai kaupunki. Toiset miehet saattaa pahoinpidellä häntä koska on raiskari.

Vihaa vihan perään, kunniamur hat kunniaan? 

Väärä tie. Oikea tie on rakkaus ja kunnioitus <3

Sekä naisilla että miehillä on aseita toisiaan kohtaan. Niiden käyttö on loputon tie.

Nainen jonka mies rakastaa, ja joka kunnioittaa omaa miestään

Vierailija
415/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko siis r a i s k a s i naisen ja älykello pelasti. Onhan se ääite voitu tehdä myös AI sovellulsella.

Suksi Hua raa v it uun.

Vierailija
416/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies! Minäkään en harrasta seksiä vieraiden kanssa ja olen nainen. Itseään kannattaa suojella.

Seksittömyys on varma valinta sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
417/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaa vihan perään, kunniamur hat kunniaan? 

Väärä tie. Oikea tie on rakkaus ja kunnioitus <3

Sekä naisilla että miehillä on aseita toisiaan kohtaan. Niiden käyttö on loputon tie.

Nainen jonka mies rakastaa, ja joka kunnioittaa omaa miestään

Siihen vihaanhan vihervasemmisto on naisia masinoinut vuosia ja vuosia. Tilanne nyt todella huono oikeusvaltion kannalta. Unkarin tiellä tässä asiassa ollaan. Toisin kuin rajalaissa.

Vierailija
418/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi harrastatte yhden illan juttuja? Kannattaisi ensin tutustua ihmiseen ja harrastaa intiimejä asioita vain silloin, kun tunteet ja luottamus on molemminpuolisia.

Eihän tuokaan millään tavalla suojaa. Ihan samalla tavalla tuossa voidaan tekaista raiskaussyyte.

Vierailija
419/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutun mukaan mies ei vaikuta lainkaan syyttömältä. Sitä tukee sekin, että hän on kokenut tarpeelliseksi nauhoittaa aktin.

Olen joutunut seksuaaliväkivallan kohteeksi. Tilanne oli sellainen, että sen käsittely oikeudessa olisi mahdotonta, mutta tapauksen jälkeen mentin työkykyni, sain diagnoosin PTSD:stä ja vakavasta masennuksesta ja minulla on useamman ammattilaisen lausunto asiasta. On tullut todella kalliiksi sekä yhteiskunnalle että itselleni se, että yksi mies "sai pil**a".

Minulla on usein käynyt mielessä, että mies saattoi nauhoittaa tapahtuman, koska hänellä oli tarve saada suusanallinen suostumus. En olisi sitä halunnut antaa ja sanoinkin useamman kerran ei ennen kuin painostuksen jälkeen sanoin lannistuneena "no okei". Olisin halunnut keskeyttää, mutta en pystynyt, lamaannuin ja jouduin freeze-tilaan, jonka jälkeen en muista mitään.

Oksettaa ap:n kaltaiset katkerat tyypit, jotka eivät saa seksiä (kuin pakottamalla t

Joo ja yksi asia johti toiseen ja ihan vahingossa oli muna suussa. Asiat vaan tapahtuu itsekseen. Yksi asia ei tule koskaan muuttumaan. Nainen ei ikinä ota vastuuta tekemisistään

Vierailija
420/1335 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutun mukaan mies ei vaikuta lainkaan syyttömältä. Sitä tukee sekin, että hän on kokenut tarpeelliseksi nauhoittaa aktin.

Olen joutunut seksuaaliväkivallan kohteeksi. Tilanne oli sellainen, että sen käsittely oikeudessa olisi mahdotonta, mutta tapauksen jälkeen mentin työkykyni, sain diagnoosin PTSD:stä ja vakavasta masennuksesta ja minulla on useamman ammattilaisen lausunto asiasta. On tullut todella kalliiksi sekä yhteiskunnalle että itselleni se, että yksi mies "sai pil**a".

Minulla on usein käynyt mielessä, että mies saattoi nauhoittaa tapahtuman, koska hänellä oli tarve saada suusanallinen suostumus. En olisi sitä halunnut antaa ja sanoinkin useamman kerran ei ennen kuin painostuksen jälkeen sanoin lannistuneena "no okei". Olisin halunnut keskeyttää, mutta en pystynyt, lamaannuin ja jouduin freeze-tilaan, jonka jälkeen en muista mitään.

Oksettaa ap:n kaltaiset katkerat tyypit, jotka eivät saa seksiä (kuin pakottamalla t

Haista h uora pa ska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme