Millaiset kotivaatteet sinulla on?
Minulla on kotona valkoisia vaatteita, koska rakastan valkoista. Valkoinen pörheä aamutakki, valkoinen kaksiosainen oloasu, valkoisia neuleita ja pellavapaitoja. Löytyy muutakin väriä, mutta ne on vaaleita ja neutraaleja.
Kommentit (22)
Mustaa harmaata. Aika lailla samoja viikosta toiseen.
Repalaiset yli 10 vuotta vanhat collegehousut, jossa perseen kohdalla tumma lähes reiäksi kulunut kohta, collegepaita ja samanikäiset t-paidat alla ja sukissakin reikiä, varpaita näkyy. Bokserit myös riekaleina, valahtaa nilkkoihin, jos nousen liian nopeasti ylös sohvasta.
Mulla on paljon erilaisia, eri vuodenaikojen ja fiilisten mukaan. Ostan paljon kotivaatteita, koska viihdyn kotona ja haluan pukeutua kivoihin vaatteisiin. Materiaalit on pehmeitä ja mallit löysiä.
Kesällä mekkoja ja talvella mustaa housua ja puseroa.
Mahdollisimman pehmeä t-paita ja reisimittainen neuletakki. Kulahtaneet Rustan polyesterileggingsit tai New Yorkerin pyjamahousut. Molempia on kahdet, koska totesin mukaviksi ja puristamattomiksi. Normaalit sukat, ja villasukat jos siltä tuntuu.
Collegehousut ja t-paita sekä villasukat
Vierailija kirjoitti:
Mulla on paljon erilaisia, eri vuodenaikojen ja fiilisten mukaan. Ostan paljon kotivaatteita, koska viihdyn kotona ja haluan pukeutua kivoihin vaatteisiin. Materiaalit on pehmeitä ja mallit löysiä.
Minä myös ostan kotivaatteet ihan erikseen.
Marie Kondokin sanoi, että nuhjaantuneita arkivaatteita ei alenneta kotivaatteeksi vaan kotivaatteet on erikseen. Ap
Olen kotinaturisti. Ilkosillani, oli 30 ast helle tai pakkanen. Asun yksin, 60 v nainen.
Gerd Weber -neulepusero ja farkut (tai joskus hame)
Trikoot ja joku lämmin paita ja villasukat.
Tänään: valkoiset alusvaatteet, punainen pitkähihainen t-paita, mustat joogahousut, äidin kutomat moniväriset sukat ja punaiset kotitossut. Mukavaa ja väljää pitää olla.
samoja vaatteita pidän joita en muualla pidä kun kotona, verkkarit, t-paita ja näin talvella pitkähihainen pusero tai huppari, villasukat välillä
Kesällä t-paita ja legginsit tai pelkkä iso t-paita, jos on kuuma. Nyt talvella iso neule tai pyjaman yläosa, ja college-housut tai legginsit. Jalassa villasukat.
lökö verkka asu josa kossupullo takataskusa
😁
Ei alusvaatteita, joko löysät collegehousut ja t-paita tai löysä mekko. Ei sukkia.
Reikäiset bokserit ja kulunut t-paita. Voin kaivella jalkoväliäni samalla kun kirjoittelen AV-palstalle.
Mulla jäi sama paita päälle mikä oli työmatkalla. Huomenna laitan saman.