Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää tämä hirvittävän nopea rupsahtaminen!

Vierailija
20.09.2024 |

Olen vasta 44-vuotias nainen, mutta kasvoni ovat rypistyneet merkittävästi vain muutamassa vuodessa. Olen normaalipainoinen, en polta enkä juo ja elän muutenkin siististi ja harrastan liikuntaa säännöllisesti. Kosteusvoiteet ynnä muut keholle levitettävät aineet eivät auta yhtään mitään. Naiseuteni kärsii tästä suunnattomasti. Aina, kun katson itseäni peilistä, minua alkaa itkettää. 

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleiletko mieluusti auringossa? 

Ei valkoinen rypytön naama näytä sen nuoremmalta. Iho alkaa roikkumaan joka tapauksessa ja luusto ja tukirakenteet kuluu. Miehillä ja naisilla kummallakin.

Vierailija
62/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allut pystyy puhumaan omista ahdistuksistaan vain roolipelillä ja mukaläpällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti teidän naisten kanssa!

Taidat olla mies? Miehethän ne täälläkin huutaa, miten naisen pitää olla nuori, rypytön  jne.  Eipä täällä mieheltä kuule , että kyllä nainenkin saa vanhentua ja se saa näkyä. Ei ei, vaan nuorempaan vaihdetaan rakas vaimo heti, kun ensimmäinen ryppy ilmestyy.  Joten, jos et viitsisi olla tekopyhä jeesustelija. 

Mielummin "ei helvetti tedän miesten kanssa, kun nainen vaihdetaan nuorempaan ensimmäisen ikääntymismerkin jälkeen".

(Oikeastihan tuo nuorempaan vaihtaminen on vain harvojen miesten etu/mahdollisuus. Normi jamppa ei niin vain vaimoaan nuorempaan vaihda, kun ei sitä valinnanvaraa oikeasti ole:D)

Se paljon puhuttu "nuorempaan vaihtaminen" ei onnistu monella vanhemmalla miehellä siksikään, että monen kymmenen yhteisen vuoden jälkeen useat ovat kovin kiintyneitä siihen täti-ihmiseen, jota he kaupungilla kävelyttävät. Tällaisia ovat huomioni sekä omasta että tuttavieni pitkistä liitoista. :)

Vierailija
64/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleiletko mieluusti auringossa? 

Ei valkoinen rypytön naama näytä sen nuoremmalta. Iho alkaa roikkumaan joka tapauksessa ja luusto ja tukirakenteet kuluu. Miehillä ja naisilla kummallakin.

Miten luuston tukirakenteet voivat kulua? Sen ymmärrän jos nivelissä rustot kuluu. Mutta mikä kasvojen luustossa voi kulua?

Vierailija
65/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on pinnallisilla ihmisillä. Vanheneminen on tuskaa. Siinäpähän märiset sitten.

Vierailija
66/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän surullista mutta ite olen löytänyt avun suht pienistä (botox pari krt vuodessa ja retinoli yms käytössä) toimenpiteistä ja siitä että kiinnitin huomiota elintapoihin, koitan nukkua vielä enemmän ja jätin sokerin pois. 

Tärkein silti vanhenemisen hyväksyminen, pitkään surkuttelin asiaa säännöllisesti mielessäni jopa hiukan kauhun tuntein mutta sitte tuli jotenkin ymmärrys et esim 50v synttärit on iso juhlan aihe, olenhan elossa ja mulla kaikki hyvin. Lapset isoja ja heillä menee hyvin myös.

Vaihtoehto vanhenemiselle on se että makaa haudassa.. tää viimeistään toi jonkun hyväksynnän ja sen muutaman vuoden ikäkriisin jälkeen olo on nyt oikein seesteinen. Avopuoliso on nuorempi niin sekin ehkä pikkusen positiivisella tavalla häivyttää tätä, kukaan ei meistä usko 10v ikäeroa ainakaan toistaiseksi.

N46

Vierailija
67/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on hyvä päivä kuolla.

Vierailija
68/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ymmärtäisit sisäisen kauneuden olevan kaikkein tärkeintä.

Sekä terveyden. Ei paljon rypyttömyys lohduta, kun ihminen sairastuu.

Vierailija
69/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis jo 44. Eikö tuossa iässä pitäis elämässä olla jotain muuta kuin ulkonäkö. Itse olen 39 ja eipä enää juurikaan kiinnosta miltä näytän tai mitä on päällää. Mihin sinä tarvitse t sitä rypytöntä naamaa. Johonkin teinipoikiin haluat tehdä vaikutusken vai mitä?

Vierailija
70/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on pinnallista jengiä! Elämä on hienoa! Oma ulkonäkö tuskin on pääasia tässä elämässä.

Vierailija
71/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku helpottaa, sitten vaan myönnät totuuden ja lakkaat tuijottamasta peiliin. Elämää on vielä paljon (toivottavasti) edessäpäin ja se aika kannattaa käyttää elämiseen eikä itsensä tuijotteluun. Katse itsestä poispäin.

N57

Vierailija
72/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä tukka lähtee, vatsa kasvaa ja lihasmassa häviää vv:ssa eli myös 40v eteenpäin. 

Vierailija
73/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruksaaja? Tämä vanhentaa nopeasti

Vierailija
74/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa......... 

Vierailija
75/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneminen eli elämänkokemus voi olla pinnallisille ihmisille hyvin vaikea paikka. Kannattaa sen pinnan sijaan keskittyä sisältöön.

Vierailija
76/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kohtalo. Meanwhile olen reippaasti kolmekymppinen mies, jota luullaan 23-vuotiaaksi ja joka tapailee 18-vuotiasta kaunotarta. 

Vierailija
77/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei itketä yhtään. Olen uskossa, joten maalliset asiat ei ole ykkössijalla.

Vierailija
78/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä tukka lähtee, vatsa kasvaa ja lihasmassa häviää vv:ssa eli myös 40v eteenpäin. 

Noista vatsalle ja lihasmassalle voi mies jotain tehdä. Terveellistä syömistä ja liikkumista, punttia. Tukalle ei voi tehdä. Tai löytyy kai niitä jotain kalliita lääkkeitä ja leikkauksia, mutta on kyllä silloin mies niin epävarma itsestään, että isommat ongelmat jossain muualla, kuin niissä harvenevissa hiuksissa.

Vierailija
79/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tilanne/ulkonäkösi ei ole niin pahalla tolalla kuin mitä itse näet ja ajattelet. Muut eivät katso sinua yhtä kriittisesti kuin sinä itse itseäsi katsot.

Vierailija
80/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tukka pysynyt ennallaan, vatsarasva vähentynyt (sikspäkki näkyy) ja lihasmassa suhteellisesti kasvanut kehonpainoon nähden. Parrassa kuitenkin harmaat juovat ja ryppyä ja löysempää ihoa paikoin, jota ei nuorena ollut. Huonompaan suuntaan menee, ei tässä nuorruta. -m49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi