Itkettää tämä hirvittävän nopea rupsahtaminen!
Olen vasta 44-vuotias nainen, mutta kasvoni ovat rypistyneet merkittävästi vain muutamassa vuodessa. Olen normaalipainoinen, en polta enkä juo ja elän muutenkin siististi ja harrastan liikuntaa säännöllisesti. Kosteusvoiteet ynnä muut keholle levitettävät aineet eivät auta yhtään mitään. Naiseuteni kärsii tästä suunnattomasti. Aina, kun katson itseäni peilistä, minua alkaa itkettää.
Kommentit (90)
Jos ymmärtäisit sisäisen kauneuden olevan kaikkein tärkeintä.
Estrogeenitasojen madaltuminen sen tekee. Äkkiä gynelle hakemaan resepti, suunta on vaan alas muutoin.
t. 42v ryppynaamasisko
Sama täällä mutta se pistää vaan minut laittamaan entistä enemmän pakkelia naamaan.
Ei sitä ihminen geeneilleen mitään mahda 🤷
Ap, joko vaihdevuodet ovat alkaneet?
Ei helvetti teidän naisten kanssa!
Itse olen 27v ja alkanut tulemaan uurteita otsaan ja silmien alle :(
Peili on kieltämättä maailman katsotuin taideteos.
Onko rahaa käytettävissä hoitoihin? Botox tai profilo jne. En sano, että näitä tarvitsisit, mutta nämä on aika pikku toimenpiteitä. Hyvin voi käydä myös konsultaatiossa ja miettiä asiaa, jos oikeasti itkettää ja asialle on kuitenkin edes jotain tehtävissä.
Ja nyt ap:kin ymmärtää, miksi 40 on yleisesti naisten parasta ennen -päivä. Tai jopa viimeinen käyttöpäivä.
Ei se haittaa jos vähän rupsahtaa kunhan on halukas ja kokeilunhaluinen sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt ap:kin ymmärtää, miksi 40 on yleisesti naisten parasta ennen -päivä. Tai jopa viimeinen käyttöpäivä.
Milloinkas on miesten viimeinen käyttöpäivä?
Mulla on ihan sama ja olen vasta 36v. Kauneushoitoja olen jo teettänyt mutta ei joka ikistä asiaa voi, viitsi eikä ole vara korjata. Korjattavaa tulee lisää, silmänympärykset on nykyään yhä ryppyisemmät eikä viitsi hymyillä. Suun sivusta roikkuu oudosti. Tukka ohentunut. Karvaa kasvaa siellä missä ei kuulu. Ei huvita yhtään mikään. :( eikä ole edes vaihevuodet päällä vaan juuri synnytin kolmannen lapsen. En halua tietää mitä tämä on vaihdevuosissa
Se on luopumisen alkua. Parasta alkaa tottua siihen, se muuttuu vain pahemmaksi.
Rupsahda rauhassa rupiperse unelmieni apina. Rakastan silti sinua 🌹
Suomalainen nainen ei kyllä helposti ryppyidy. Enemmän tulee sitä veltostumista.
Elämä on laiffii.