Itkettää tämä hirvittävän nopea rupsahtaminen!
Olen vasta 44-vuotias nainen, mutta kasvoni ovat rypistyneet merkittävästi vain muutamassa vuodessa. Olen normaalipainoinen, en polta enkä juo ja elän muutenkin siististi ja harrastan liikuntaa säännöllisesti. Kosteusvoiteet ynnä muut keholle levitettävät aineet eivät auta yhtään mitään. Naiseuteni kärsii tästä suunnattomasti. Aina, kun katson itseäni peilistä, minua alkaa itkettää.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti teidän naisten kanssa!
Taidat olla mies? Miehethän ne täälläkin huutaa, miten naisen pitää olla nuori, rypytön jne. Eipä täällä mieheltä kuule , että kyllä nainenkin saa vanhentua ja se saa näkyä. Ei ei, vaan nuorempaan vaihdetaan rakas vaimo heti, kun ensimmäinen ryppy ilmestyy. Joten, jos et viitsisi olla tekopyhä jeesustelija.
Mielummin "ei helvetti tedän miesten kanssa, kun nainen vaihdetaan nuorempaan ensimmäisen ikääntymismerkin jälkeen".
(Oikeastihan tuo nuorempaan vaihtaminen on vain harvojen miesten etu/mahdollisuus. Normi jamppa ei niin vain vaimoaan nuorempaan vaihda, kun ei sitä valinnanvaraa oikeasti ole:D)
Se paljon puhuttu "nuorempaan vaihtaminen" ei onnistu monella vanhemmalla miehellä siksikään, että monen kymmenen
Se setäihminen on kalju ja lihava.
Joku antaa sille p illua silti saunan jälkeen
Joku laittaa ruokaa ja siivoaa
Setä ei saa uutta tilalle
Kiintymys????
Eipä ne rypyt kyllä naisella automaattisesti mitään ulkonäköä pilaa. Ja silmäkulmissa naururypyt, niin nehän on ihan kivatkin. Kertoo iloisesta luonteesta, kun silmät ovat paljon hymyilleet. m49
Vierailija kirjoitti:
On kyllä jotain pielessä jos tuossa iässä vielä ulkonäkö on noin keskeisessä roolissa elämässä. Olin nuorena oikein kaunis, mutta minua ei ole vanheneminen saanut kyyneliin. On arvot tätä nykyä jossain ihan muualla kuin ulkonäössä ja elämänsisältökin rikkaampaa.
TARJA SMURA???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt ap:kin ymmärtää, miksi 40 on yleisesti naisten parasta ennen -päivä. Tai jopa viimeinen käyttöpäivä.
Milloinkas on miesten viimeinen käyttöpäivä?
Miehet vanhenevat jo solutasolla nopeammin, joten veikkaisin sen olevan jossain kolmenkympin tienoilla. Kyllähän sen näkeekin omin silmin: tuon ikäiset miehet ovat usein jo kaljuuntuvia ja oudon väsähtäneen näköisiä, kun taas samanikäiset naiset ovat ihanan freesejä.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis jo 44. Eikö tuossa iässä pitäis elämässä olla jotain muuta kuin ulkonäkö. Itse olen 39 ja eipä enää juurikaan kiinnosta miltä näytän tai mitä on päällää. Mihin sinä tarvitse t sitä rypytöntä naamaa. Johonkin teinipoikiin haluat tehdä vaikutusken vai mitä?
Huh. Sinua ei kiinnosta mitä on päällä ja miltä näytät?! Noh se että muita kiinnostaa ei tee heistä mitenkään erityisen pinnallisia. Olen sinua vanhempi, mutta todellakin kiinnostaa vaatteet ja kauneudenhoito. Silti ulkonäkö ei ole elämäni sisältö enkä surkuttele vanhenemista.
Pienet ne on ongelmat ihmisellä, jos rypistyminen aiheuttaa kriisin. Tuollaiselle ihmiselle saisi kyllä tulla elämään oikeitakin kriisejä, niin oppisit olemaan kiitollinen. Mutta niinhän se menee, että raskaimmat taakat annetaan niille kannettavaksi, jotka ne jaksavat kantaa. Sitten on näitä ap:n kaltaisia, joille vanheneminen on ainoa ongelma
Vierailija kirjoitti:
Jos ymmärtäisit sisäisen kauneuden olevan kaikkein tärkeintä.
Ei se aina ole niin helppoa. Siitä on ihanuus kaukana, kun liikut julkisilla paikoilla, ja ihmisistä huomaa ilman sanoja, että olet vanhan näköinen etuajassa.
Specsavers kutsuu