Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää tämä hirvittävän nopea rupsahtaminen!

Vierailija
20.09.2024 |

Olen vasta 44-vuotias nainen, mutta kasvoni ovat rypistyneet merkittävästi vain muutamassa vuodessa. Olen normaalipainoinen, en polta enkä juo ja elän muutenkin siististi ja harrastan liikuntaa säännöllisesti. Kosteusvoiteet ynnä muut keholle levitettävät aineet eivät auta yhtään mitään. Naiseuteni kärsii tästä suunnattomasti. Aina, kun katson itseäni peilistä, minua alkaa itkettää. 

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotahan kun olet 50+. Sitten on helvetti irti.

Vierailija
22/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti teidän naisten kanssa!

Taidat olla mies? Miehethän ne täälläkin huutaa, miten naisen pitää olla nuori, rypytön  jne.  Eipä täällä mieheltä kuule , että kyllä nainenkin saa vanhentua ja se saa näkyä. Ei ei, vaan nuorempaan vaihdetaan rakas vaimo heti, kun ensimmäinen ryppy ilmestyy.  Joten, jos et viitsisi olla tekopyhä jeesustelija. 

Mielummin "ei helvetti tedän miesten kanssa, kun nainen vaihdetaan nuorempaan ensimmäisen ikääntymismerkin jälkeen".

(Oikeastihan tuo nuorempaan vaihtaminen on vain harvojen miesten etu/mahdollisuus. Normi jamppa ei niin vain vaimoaan nuorempaan vaihda, kun ei sitä valinnanvaraa oikeasti ole:D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt ap:kin ymmärtää, miksi 40 on yleisesti naisten parasta ennen -päivä. Tai jopa viimeinen käyttöpäivä.

Mulla on niin nuorekas värkki, ettei naamallani oli todistajien mukaan väliä. 

N, pian 52v.

Vierailija
24/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä se 50+ menettelee, mutta sitten, kun täyttää 60v on meno taattua. Mikään ei enää estä vanhenemista ja se tuntuu koko kropassa. Lihakset kuihtuu eikä enää jaksa treenata niin paljoa kuin pitäisi, elämän rajallisuus alkaa oikeasti ytulla vastaan jne. 

Mutta ei se mitään, eletään päivä kerrallaan ja jos aikoo elää pitkään, pitää tulla vanhaksi ja hyväksyä se, että näyttää mummolta ja papalta. 

Mies meillä aina päivittelee, miten sen ystävät vanhenee silmissä. En tiedä huomaako, että itsekin vanheneee.... semmosta se on.

Vierailija
25/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hirvittävä tuska.

Vierailija
26/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat jätesäkit käyttöön.

Päähänkö se säkki laitetaan?

Vierailija
27/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti siinä 40+ iässä tulee sellainen nopea fyysinen ikääntyminen.

Itse olen 45v. ja olen tämän kyllä huomannut. Pidän itsestäni huolta ja ole kyllä sitä mieltä, että olen kaunis ikäisekseni, etenkin kun näen vähän edes vaivaa, mutta kun se sisäinen minäkuva ei vastaa sitä ulkoista. Ja aina kun näkee itsensä odottamatta peilistä, ni sitä jotenkin vähän hätkähtää kuinka vanhalta nykyään näyttää.

Rypyt minua ei haittaa, pidän jopa silmien ympärillä olevista naururypyistä, mutta se veltostuminen kaulassa ja leuan alla, kamalaa!

Vierailija
28/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole, älä pelottelee.

Vierailija
29/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkemällähän se korjaantuu... kosteutusta naamaan, terveellistä ruokaa, liikuntaa ja ei auringonottoa. Muuten: it is what it is.

Vierailija
30/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse ihmettelen, miksi minulla ei ole edes silmäkulmissa vielä ryppyjä vaikka olen 64. 

Vierailija
31/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näitä viestejä että ootas kun olet 40 tai ootas kun olet 50. Tosi positiivista porukkaa.

Vierailija
32/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, näin, että kannattaa ottaa ikä ihan rauhallisesti vastaan, ja sellaisena kuin se tulee.

Vaikka kenties kasvonpiirteet muuttuvat, niin siltikin elämässä on muutakin.

Pidä terveydestä huoli, liiku terveellisesti,  pidä hyvä ruokavalio, hyvät sosiaaliset suhteet. 

Ole armollinen itseäsi kohtaan.

M44

Vierailija
33/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitteko että pysytte ikuisesti nuorena? Tottakai kaikille käy noin iän myötä. Nythän on kaikenlaisia vippaskonsteja joita moni käyttää jos on varaa mutta ei se ole kovin järkevää. Kyllä kaikki ovat hyviä omana itsenään.

Vierailija
34/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut geenilotossa. Kasvoissani ei ole juurikaan ryppyjä vielä 78 vuotiaana, mutta kaula on ihan lurpahtanut. Sitä voi vaatteilla ja huiveilla vähän peitellä, paremmin kuin kasvoja. Kävin joku aika sitten vieraalla kampaajalla ja hän kysyi, olenko lomalla. Juu, ollut jo 13 vuotta.

Vierailija
35/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole, älä pelottelee.

On se joillakin. Mulla on. Lihon helpommin kuin ennen. Iho roikkuu.

On monet vaihdevuosioireet jotka laskee huomattavasti mun elämänlaatua. En voi käyttää hormonikorvaushoitoa.

Vierailija
36/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti teidän naisten kanssa!

Taidat olla mies? Miehethän ne täälläkin huutaa, miten naisen pitää olla nuori, rypytön  jne.  Eipä täällä mieheltä kuule , että kyllä nainenkin saa vanhentua ja se saa näkyä. Ei ei, vaan nuorempaan vaihdetaan rakas vaimo heti, kun ensimmäinen ryppy ilmestyy.  Joten, jos et viitsisi olla tekopyhä jeesustelija. 

Mielummin "ei helvetti tedän miesten kanssa, kun nainen vaihdetaan nuorempaan ensimmäisen ikääntymismerkin jälkeen".

(Oikeastihan tuo nuorempaan vaihtaminen on vain harvojen miesten etu/mahdollisuus. Normi jamppa ei niin vain vaimoaan nuorempaan vaihda, kun ei sitä valinnanvaraa oikeasti ole:D)

Miehet haaveilevat suhteellisen mukavasta elämästä ja naiset absoluuttisesta vallasta.

Suhteellisen mukava elämä olisi sitä, että vastakkainen sukupuoli ei olisi kovin taistelullinen ja melko ennakoitavissa; ettei tarvitsisi tuntea itseään hirviöksi miehenä, joka on satsannut kaikkeen. Naiset taas siitä, että yksikään mies ei koskaan antaisi pakkeja tai saisi haukkua vaikka nettipalstalla. 

Kaverini on yli 180cm pitkä ja salilla käyvä mensalainen. Hänen itseään paljon vanhempi tyttöystävänsä jätti hänet vuosia sen jälkeen, kun nainen oli omalla päätöksellään lopettanut seksin. Nainen on nykyään jonkinlainen siivooja ja mies paremmassa työssä. 

Miehen seksihistoria tuon parisuhteen jälkeen on seuraava: yksi käsihoito pöydän alla baarissa. 

Vierailija
37/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla joku sairauskin ja sitten vasta riutuu ulkonäkö ja voi kuollakin siihen. Olkaa iloisia kun olette terveitä.

Vierailija
38/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aina halunnut olla May-Britt Seitava.

Vierailija
39/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen voittanut geenilotossa. Kasvoissani ei ole juurikaan ryppyjä vielä 78 vuotiaana, mutta kaula on ihan lurpahtanut. Sitä voi vaatteilla ja huiveilla vähän peitellä, paremmin kuin kasvoja. Kävin joku aika sitten vieraalla kampaajalla ja hän kysyi, olenko lomalla. Juu, ollut jo 13 vuotta.

Itse olen sinua jonkin verran nuorempi ja kysynkin, onko sinulla kuitenkin juonteita? Itselläni on todella rasvainen iho, joten minullakaan ei ole ainakaan toistaiseksi ryppyjä, mutta nasaalijuonteet ja ns. Sibelius-rypyt silmien välissä ovat todella näkyvät. Mies on samanikäinen kuin minä, muttei tietoakaan juonteista eikä rypyistä, vaikka hänen hiuksensa harmaantuivatkin todella nuorena.

Vierailija
40/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaksi tuleminen ja nuoruudesta luopuminen on osa elämää ja kokemus.

Kun asian hyväksyy, kokemus muuttuu jopa mielenkiintoiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme