Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää tämä hirvittävän nopea rupsahtaminen!

Vierailija
20.09.2024 |

Olen vasta 44-vuotias nainen, mutta kasvoni ovat rypistyneet merkittävästi vain muutamassa vuodessa. Olen normaalipainoinen, en polta enkä juo ja elän muutenkin siististi ja harrastan liikuntaa säännöllisesti. Kosteusvoiteet ynnä muut keholle levitettävät aineet eivät auta yhtään mitään. Naiseuteni kärsii tästä suunnattomasti. Aina, kun katson itseäni peilistä, minua alkaa itkettää. 

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä katso itseäsi peilistä, niin ongelma ratkaistu. 

Vierailija
42/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä iskeä ikäisiäsi tai nuorempia miehiä äläkä esitä nuorempaa, niin ei ole mitään ongelmaa. Sinulle oikea kumppani löytyy 65+ ikäryhmästä miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Teini-ikäisenä keho muuttuu huiman nopeasti. Sama sitten toiseen suuntaan, kun hormonituotanto hiipuu. Miehillä myös, mutta ei ihan niin vauhdilla, kuin naisilla.

Kuuluu elämään.

Vierailija
44/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain painovoima romahduttaa markkina-arvon.

Vierailija
45/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jotain pielessä jos tuossa iässä vielä ulkonäkö on noin keskeisessä roolissa elämässä. Olin nuorena oikein kaunis, mutta minua ei ole vanheneminen saanut kyyneliin. On arvot tätä nykyä jossain ihan muualla kuin ulkonäössä ja elämänsisältökin rikkaampaa.

Vierailija
46/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä iskeä ikäisiäsi tai nuorempia miehiä äläkä esitä nuorempaa, niin ei ole mitään ongelmaa. Sinulle oikea kumppani löytyy 65+ ikäryhmästä miehiä.

Bullshit dorka

Vierailija
47/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vanhenevat kahdessa rysäyksessä. Olet nyt siinä ensimmäisessä:

https://www.is.fi/terveys/art-2000010631860.html

Vierailija
48/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

65+ Puppa ja vasu, vappu ja pusu <3

Vierailija
49/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse ihmettelen, miksi minulla ei ole edes silmäkulmissa vielä ryppyjä vaikka olen 64. 

Ei mullakaan ja olen 64. Otsassa on kyllä pari poikkiviivaa, mutta muuten ei ryppyjä tai juonteita ole, ei edes kaulassa eikä kaula roikukaan vielä.  Mulla on rasvainen iho edelleen, nuorena oli akneakin, joten muutama aknearpi on poskissa ja ohimolla.

Vierailija
50/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt ap:kin ymmärtää, miksi 40 on yleisesti naisten parasta ennen -päivä. Tai jopa viimeinen käyttöpäivä.

Mulla on niin nuorekas värkki, ettei naamallani oli todistajien mukaan väliä. 

N, pian 52v.

Periaatteessa nainen on muutakin , kuin se värkki tai rypytön naama. Nainen on ihan kokonainen ihminen ja ansaitsee ihmisarvon oli sitten miten huono värkki tai rypyinen naama tahansa. Kyllä ne värkit miehilläkin huononee isän kanssa. Penis pienenee ja seisokki häviää, mutta alentaako se miehen ihmisarvoa? Tai se ryppyinen naama? No ei alenna. Miksi siis nainen olisi huonompi ihminen vanhoine värkkeineen ja ryppyisine naamoineen? Onko mummo siis huono ja alempiarvoinen ihminen vanhoine "värkkeineen" ja ryppyisine naamoineen, kuin pappa?

Ei, ei, kyllä ihminen on ihan yhtä arvokas ihmisenä vaikka ei olisi värkkejä ollenkaan ja naamakin, kuin petolinnun pylly. Ihminen on muutakin, kuin naama ja sukupuolielimet. 

Kuinka moni edes miettiin miltä  naama tai "värkit" näyttää, kun juttelee vaikkapa jonkun hyvän ystävänsä kanssa? Ihminen on ihminen, vaikka värkit olisi leikatti pois ja naama olisi rypyinen.

Vierailija
51/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salli mun nauraa:D Kyllä tuon ikäiselle naiselle löytyy se mieskin samasta ikäluokasta, eli 40+.

Mutta olisko ap edes sinkku? Eihän tuossa aloituksessa kerrottu, että ap edes on miestä vailla.

Vierailija
52/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen voittanut geenilotossa. Kasvoissani ei ole juurikaan ryppyjä vielä 78 vuotiaana, mutta kaula on ihan lurpahtanut. Sitä voi vaatteilla ja huiveilla vähän peitellä, paremmin kuin kasvoja. Kävin joku aika sitten vieraalla kampaajalla ja hän kysyi, olenko lomalla. Juu, ollut jo 13 vuotta.

Itse olen sinua jonkin verran nuorempi ja kysynkin, onko sinulla kuitenkin juonteita? Itselläni on todella rasvainen iho, joten minullakaan ei ole ainakaan toistaiseksi ryppyjä, mutta nasaalijuonteet ja ns. Sibelius-rypyt silmien välissä ovat todella näkyvät. Mies on samanikäinen kuin minä, muttei tietoakaan juonteista eikä rypyistä, vaikka hänen hiuksensa harmaantuivatkin todella nuorena.

Nyt kun kysyit, niin nasaalijuonteet ovat ehkä vähän näkyvämmät. Sibeliusryppyjä minulla ei ole. Olisiko sillä merkitystä, kun en ole koskaan meikannut enkä intohimoisesti putsannut ja puleerannut kasvojeni ihoa. Kosteusvoidetta käytän, merkillä ei niin väliä, mitä halvalla saa.

Vierailija
53/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se vain painovoima romahduttaa markkina-arvon.

Normaalisti ihmiset (myös ne miehet) etsii iha sitä omanikäistä seuraa. AV:llä trollataan, että miehet saa/hakee vain 20 vuotta nuorempaa. Oikeassa elämässä ei. Harva nuori nainen haluaa isänsä ikäista puolisoa. 

Näin se vaan romahtaa miehenkin "markkina-arvo" :D

Vierailija
54/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsooko miehet enää perään? Jatkokysymys: Haittasiko ennen ja haittaako nykyään, jos ei katso?

Vierailija
55/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin 62v:nä.

Omasta mielestäni en vanhene kauniisti mutta en ole vielä ryppyinen, iho on vain pehmennyt. Olemus on kutistunut ja kumartunut treenaamisesta yms huolimatta. Tietty vähän meikkaamalla saisi kohennettua kummasti mutta harvemmin tulee enää tehtyä. 

Vaihdevuodet ei tehneet mitään negatiivista, silloin olin upeimmillani 48-55v:nä

Vierailija
56/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ymmärtäisit sisäisen kauneuden olevan kaikkein tärkeintä.

Ei ole kun on ruohon ikään elänyt ulkoisen kauneuden avuilla, sisäinen kauneus on vielä huonommalla tolalla. Jos on sisäisesti kaunis, ei itke ulkonäköään täällä. 

Vierailija
57/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bullshit dorka

Tämä! 

44 vuotiaana mun mies oli 39v, juuri sopivan ikäinen!! Ikinä huolisi vanhaa ukkoa!

Vierailija
58/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estrogeenitasojen madaltuminen sen tekee. Äkkiä gynelle hakemaan resepti, suunta on vaan alas muutoin. 

t. 42v ryppynaamasisko

Mieluuummin rypyt kuin rintasyöpä ja veritulppa. 

Vierailija
59/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt ap:kin ymmärtää, miksi 40 on yleisesti naisten parasta ennen -päivä. Tai jopa viimeinen käyttöpäivä.

Milloinkas on miesten viimeinen käyttöpäivä?

100v

Vierailija
60/90 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet täynnä myrkkyä ja ilkeyttä. Olet paha ihminen. Karma tuo sinulle kaikkea pahaa koska haluat sitä toisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi