Mitä tuliaiseksi 6-kymppiselle pariskunnalle illanviettoon?
Tuli kutsu miehen vanhemmalle sukulaispariskunnalle illaviettoon. Ohjelmassa ruokailua ja saunomista yms.
En tunne heitä kovin hyvin, eikä miehenikään ole kovin läheinen kanssaan, joten mitä ihmettä viedään tuliaseksi...?
Älkää ehdottako viiniä/alkoholia, koska en tiedä yhtään käyttävätkö he, ja toisekseen me emme käytä, joten olisi tyhmää viedä jotain jonka he ehkä laittaisivat tarjolle mutta me kieltäytyisimme siitä itse...
Joku 40 € ehkä max hinta.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kauheelta, "vanhempi sukulaispariskunta", huomaathan että kuuskymppinen ei ole mikään muinaisjäännös...
Minä puolisoineni ollaan kuuskymppinen pariskunta ja me toki ilahduttaisiin (kuohu)viinistä, suklaasta... ja niitä yleensä saadaankin. Hankalaa tietysti jos ei yhtään tiedä. Ei missään nimessä jotain kahvipakettia tai koriste-esinettäkään. Kai siellä miehen suvussa olis joku joka tuntisi heidät ja jolta voi kysyä?
Ymmärrät varmaan että olet jäävi sanomaan mikä on vanhempi. Jos ap on 30v, niin 60v on nuijasodan aikaista sukupolvea.
Nuijasota käytiin Suomessa talvella 15961597.
Miehelle puuhapussiin iso pullo votkaa, hyviä craft-oluita ja esim. Rocco Siffredin klassisemmasta tuotannosta pari DVD:tä.
Vierailija kirjoitti:
Liukuvoidetta ja setti penisrenkaita. Tuossa iässä alkaa tarvimaan varmasti molempia.
Ei todellakaan tarvitse.-pariskunta 66v.
Idioottilauma kommentoimassa, joukossa sentään muutama asiallinenkin vastaus.
Hyvä punaviini tai skumppa. Juustoja ja / tai kukkia. Toimii aina. Selvitä alkoholin käyttö ja vie holiton, jos alkoholi on ihan no no.
Vierailija kirjoitti:
Kommentti nettivinkattu kunnianloukkauksena.
Kuuskymppisillä on vielä paljon työvuosia edessä joten miten te ääliöt voitte sanoa heitä vanhuksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Rollaattori.
Olen 65v. ja ajan moottoripyörällä.
Ikäihmisille kannattaa antaa tarpeellisia lahjoja kuten virtsankarkailusuojat ja erilaiset apuvälineet tölkkien avaamiseen, pepun pyyhkimiseen jne.
Olen tuota ikäluokkaa - paras tuliainen mielestäni on kaunis kukkakimppu kukkakaupasta , tässä on hyvä ottaa tuoksuton kimppu. Moni ei siedä tuoksuvia kukkia. En pitäisi mistään syötävästä tai juotavasta pikkukrääsä kaikkein huonoin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortit eutanasiaan
ILMIANNETTU
No meillä hyvä viini on vakio ystävien kesken myös mutta näin syksyllä olen onnellinen väreihin sopivista pöytäkynttilöistä (jos et tiedä värejä, ota valkoiset), korillisesta oman kanalan munia, hillopurkista ja juustoköntistä, jostain delituotteista, oliiviöljystä. Loppukesällä viemme usein pihakukan, talvella kukkakimpun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rollaattori.
Olen 65v. ja ajan moottoripyörällä.
Hellyttävää kutsua sähköllä kulkevaa invaskootteria moottoripyöräksi
Vierailija kirjoitti:
Saunassa voit antaa pariskunnan miehelle kunnon suuhoidon.
ILMIANNETTU
Kutsu sinänsä jo kuulostaa oudolta: saunomista, ellei olla tuttuja ja läheisiä.
Itse kuusikymppisenä ilahdun viinipullosta tai kuohuvasta, mutta jos se on pois laskuista, niin kaunis kukkakimppu toimii aina! Suklaarasiakin, koska sen voi aina antaa eteenpäin :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kauheelta, "vanhempi sukulaispariskunta", huomaathan että kuuskymppinen ei ole mikään muinaisjäännös...
Minä puolisoineni ollaan kuuskymppinen pariskunta ja me toki ilahduttaisiin (kuohu)viinistä, suklaasta... ja niitä yleensä saadaankin. Hankalaa tietysti jos ei yhtään tiedä. Ei missään nimessä jotain kahvipakettia tai koriste-esinettäkään. Kai siellä miehen suvussa olis joku joka tuntisi heidät ja jolta voi kysyä?
Ymmärrät varmaan että olet jäävi sanomaan mikä on vanhempi. Jos ap on 30v, niin 60v on nuijasodan aikaista sukupolvea.
Nuijasota käytiin Suomessa talvella 15961597.
1596 - 1597
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentti nettivinkattu kunnianloukkauksena.
Sulla taitaa olla kusta päässä.-eri
6-kymppiset ovat ihan tavallisia ihmisiä, ikä ei tuossa vaiheessa vielä useimmilla ole mikään este eikä rajoite millekään.
Joo, mutta lähinnä ajattelin sitä että vaikka 60 tuntuu itsestä vanhalta, niin ei olla kuitenkaan mitään papparaisia ja sairaita, tarvita rollaattoreita ja tenoja kuten täällä moni on niin kovin vitsikkäästi ehdottanut. Voisin väittää että aika samanlaista elämää tässä elellään kuin vaikka kolmekymppisinä, vapaampaa vain kun on talous kunnossa.