Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuliaiseksi 6-kymppiselle pariskunnalle illanviettoon?

Vierailija
19.09.2024 |

Tuli kutsu miehen vanhemmalle sukulaispariskunnalle illaviettoon. Ohjelmassa ruokailua ja saunomista yms.

En tunne heitä kovin hyvin, eikä miehenikään ole kovin läheinen kanssaan, joten mitä ihmettä viedään tuliaseksi...?

Älkää ehdottako viiniä/alkoholia, koska en tiedä yhtään käyttävätkö he, ja toisekseen me emme käytä, joten olisi tyhmää viedä jotain jonka he ehkä laittaisivat tarjolle mutta me kieltäytyisimme siitä itse...

Joku 40 € ehkä max hinta. 

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kukkia ja jonkinlainen herkkukassi, jossa keksit, kahvi pkt ym.

Vierailija
22/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rollaattori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinipullo

Aloitit sitten tällä mitä juuri ei haluta viedä.

Vierailija
24/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asemalta ahmetti rouvalle ja herralle konjakkipullo ettei pumppu sitä menoa katsellessa rasitu.

Vierailija
25/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukuvoidetta ja setti penisrenkaita. Tuossa iässä alkaa tarvimaan varmasti molempia.

Mä luulen että sinä leikit niillä itse. Yksin

Vierailija
26/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännälle lahjakortti thai-hierontaan ja rouvalle kissanhoitosetti.

Vierailija
27/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin kukkia ja suklaarasian.

Vierailija
28/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kauheelta, "vanhempi sukulaispariskunta", huomaathan että kuuskymppinen ei ole mikään muinaisjäännös... 

Minä puolisoineni ollaan kuuskymppinen pariskunta ja me toki ilahduttaisiin (kuohu)viinistä, suklaasta... ja niitä yleensä saadaankin. Hankalaa tietysti jos ei yhtään tiedä. Ei missään nimessä jotain kahvipakettia tai koriste-esinettäkään. Kai siellä miehen suvussa olis joku joka tuntisi heidät ja jolta voi kysyä?

Ei pidä loukkaantua jos nuorempi pitää 60 vanhempana pariskuntana... sanotaanhan että joku on minusta vanhempi, ei tarkoita muinaisjäännöstä. Minusta nimenomaan kahvi pkt on hyvä jos lahjan antaja juo kahvia, sen kanssa jotain  suklaata tms. Koriste esineitä ei kannata viedä, makuja niin erilaisia ja ihmisillä niitä nurkat täynnä. Ihana, kaunis kukka on hyvä.

Vierailija
29/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristin lahjakortti avioehdon ja eropapereiden tekemiseen.

Vierailija
30/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle yhden hengen matka johonkin etelän tai Aasian lomakohteeseen. Paras piristys parisuhteelle.

Vierailija
31/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kauheelta, "vanhempi sukulaispariskunta", huomaathan että kuuskymppinen ei ole mikään muinaisjäännös... 

Minä puolisoineni ollaan kuuskymppinen pariskunta ja me toki ilahduttaisiin (kuohu)viinistä, suklaasta... ja niitä yleensä saadaankin. Hankalaa tietysti jos ei yhtään tiedä. Ei missään nimessä jotain kahvipakettia tai koriste-esinettäkään. Kai siellä miehen suvussa olis joku joka tuntisi heidät ja jolta voi kysyä?

Hyvä kun eivät teille ole tulossa kun aloittaja ei käytä alkoholia, saa ainakin kahvit kyläillessään . Eikä tarvi miehen suvusta kysellä heidän alkoholin käytöstään.

Vierailija
32/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle yhden hengen matka johonkin etelän tai Aasian lomakohteeseen. Paras piristys parisuhteelle.

Ja emännälle uusi imuri. Kaikki voittaa.

Vierailija
33/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos te menette kylään 90v pariskunnalle, niin etkö ajattele heitä vanhemmaksi pariskunnaksi?

Vierailija
34/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin yrttejä kukkien sijaan.

Hapankorppuja ja juustoja.

Hyvää oliiviöljyä ja viinietikkaa.

Hedelmiä pieni korillinen (esim. ananas, mangoja, rypäleitä, mandariineja)

Vierailija
35/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veisin yrttejä kukkien sijaan.

Hapankorppuja ja juustoja.

Hyvää oliiviöljyä ja viinietikkaa.

Hedelmiä pieni korillinen (esim. ananas, mangoja, rypäleitä, mandariineja)

Tästä ei paljoa viemiset naismaisemmaksi muutu. Ei puutu kuin joku alkoholiton skumppapullo listalta.

Vierailija
36/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan asian vierestä, mutta saunominen ihmisten kanssa, joita ei tunne hyvin, tuntuu vain oudolta. Sitten asiaan: Viekää joku kukkapuska, vuodenaikaan sopiva.

Vierailija
37/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinipullo

Lukemisen ymmärryksessäsi on vikaa.

Vierailija
38/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakimppu riittää! Ei mitään ripellystä tai syötävää. 

Vierailija
39/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuusikymppinen ja ilahtuisin eniten kauniista kukkakimpusta, joka on ostettu kukkakaupasta ja joka on muuta kuin marketin neilikka- tai ruusukimppu. Ruukkukukista en kauheasti välitä.

En missään tapauksessa haluaisi mitään koriste-esineitä, enkä edes käyttöesineitä kun kaikkea on minulla tarpeeksi ja valitsen mielummin itse jos jotakin sattuisin tarvitsemaan, patalaputkin haluan olevan harmoniassa muun keittiön sisustuksen kanssa. Alkoholia emme juurikaan käytä. 

Vierailija
40/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huopatossut, viltti? Ovat kuitenkin jo ikäihmisiä.

Kuuskymppiset eivät ole ikäihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi