Muistan kun mummi ja muut olivat kauhuissaan Lordista euroviisuissa
Kommentit (17)
Minä kauhistelen suomalaisten surkeaa musiikkimakua.
Muistan, kun Helena Petäistö kauhisteli Lordin valintaa viisuihin. Että mitähän Euroopassa ajatellaan tuollaisesta hirviöbändistä ja sen musiikista. Vaan kuinkas sitten kävikään?
Vierailija kirjoitti:
Minä kauhistelen suomalaisten surkeaa musiikkimakua.
Nuorison musiikki- ja vaatemaku on aina ollut kauhistelun kohteena.
Euroviisut ei oo mikään sävellys- tai laulukilpailu vaikka niin muka uskotellaan. Se on poliittinen tapahtuma jossa kansa äänestää parasta kulttuurinumeroa, spektaakkelia, ajankuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun Helena Petäistö kauhisteli Lordin valintaa viisuihin. Että mitähän Euroopassa ajatellaan tuollaisesta hirviöbändistä ja sen musiikista. Vaan kuinkas sitten kävikään?
Niihin aikoihin me Helenan kanssa, lopetettiin euroviisujen seuraaminen.
Minua nauratti salaa silloin 2006 kun monet uskovaiset tuttavani julistivat lopunajan merkeistä, antikristuksen tulosta ja ties mistä kun Euroviisut voitetaan saatananpalvonta musiikilla ja ne viisut on muutenkin homojen tapa juhlia poikkeavuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua nauratti salaa silloin 2006 kun monet uskovaiset tuttavani julistivat lopunajan merkeistä, antikristuksen tulosta ja ties mistä kun Euroviisut voitetaan saatananpalvonta musiikilla ja ne viisut on muutenkin homojen tapa juhlia poikkeavuuttaan.
Missäköhän vaiheessa aletaan vaatia naimalupaa eläinten kanssa, kun kerran ne homoliitotkin sallittiin :D
Uskovaiset olivat ihan sekaisin silloin. :D :D xD
Vierailija kirjoitti:
Kääryle on perseestä
Yhyy vääränlaista taidetta minun makuuni :(((( paha mieli
Niin oli teräsbetonistakin .Joka oli tuon jälkeen.Kukaan ei tiedä miten tuossa käy.Ensin hehkutetaan. Riippuu varmaan raha tilanteesta kuka pystyy järjestämään.Sannan mukaan täällä on aina rahaa vaikka muille jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen muisto, nimittäin mä olin itse vielä tuohon aikaan uskovainen ja tiukasti noissa piireissä. Me vaan juhlittiin hulluna 😄.
Vierailija kirjoitti:
Ainut esitys mikä Viisuissa on oikeasti ollut saatanasta oli Madonna Israelin väliaikanumerona. Pimeyden papitarta leikkinyt mystisesti toisen silmänsä peittänyt mummeli raakkui niin pahasti nuotin vierestä että se autotunetettiin ennen kuin pätkä julkaistiin Youtubessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut esitys mikä Viisuissa on oikeasti ollut saatanasta oli Madonna Israelin väliaikanumerona. Pimeyden papitarta leikkinyt mystisesti toisen silmänsä peittänyt mummeli raakkui niin pahasti nuotin vierestä että se autotunetettiin ennen kuin pätkä julkaistiin Youtubessa.
Muistan ton. Miksi se esitti merirosvoa??
Yllättäen ne eivät olleetkaan mummot, jotka siitä olivat kauhuissaan vaan pikemminkin keski-ikäiset.
Lordin viisuesityksen sisällöstä ei tule minkäänlaisia fiiliksiä suuntaan eikä toiseen, mutta olen heidän puolestaan iloinen siitä, että osasivat arvata nappiin, mistä narusta juuri sillä kertaa piti vetää.
Yllättäen ne eivät olleetkaan mummot, jotka siitä olivat kauhuissaan vaan pikemminkin keski-ikäiset.
Mun mummi taas oli oikein ihastunut. Kun sanoin, että siinähän puhutaan ulkomaankieltä, että ole siitä tykännyt, niin vastasi, että kyllähän siinä lauletaan suomeksi, että "Hallelujaa."