Mitä tuliaiseksi 6-kymppiselle pariskunnalle illanviettoon?
Tuli kutsu miehen vanhemmalle sukulaispariskunnalle illaviettoon. Ohjelmassa ruokailua ja saunomista yms.
En tunne heitä kovin hyvin, eikä miehenikään ole kovin läheinen kanssaan, joten mitä ihmettä viedään tuliaseksi...?
Älkää ehdottako viiniä/alkoholia, koska en tiedä yhtään käyttävätkö he, ja toisekseen me emme käytä, joten olisi tyhmää viedä jotain jonka he ehkä laittaisivat tarjolle mutta me kieltäytyisimme siitä itse...
Joku 40 € ehkä max hinta.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Viekää juustolajitelma kauniisti pakattuna ja vaikka parin pikkuhillon kanssa. Todella harva ihminen ei pidä juustosta.
En syö juustoa.
M57.
Rollaattori olisi varmasti mieluinen ja elämää helpottava lahja ikääntyneille
Kukkakimppu, kauniisti sidottu, se riittää. Kaikki muu olisi turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja kukkakimppu on tarpeellinen?
Moni ehdottaa kukkia. Mitä helvettiä ? Kas kun ei perunoita.
Vierailija kirjoitti:
Kukkakimppu on paras. Nimenomaan kukkakaupasta. Ei ruukkukukkia tai ulkokukkia. Ajatus on tärkein ja aina ei voi osua oikeaan outojen ihmisten kanssa. Tämä sopii todennäköisesti ja on ihan järkevä vieminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rollaattori.
Olen 65v. ja ajan moottoripyörällä.
Hellyttävää kutsua sähköllä kulkevaa invaskootteria moottoripyöräksi
Et näemmä osaa lukea tai sitten et ymmärrä lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Just, etkö tiennyt että kuuskymppiset ovat vielä tiiviisti työelämässä monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeellisuutta ei tässä tarvitse ajatella. Me emme voi tietää mitä joku tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeellisuutta ei tässä tarvitse ajatella. Me emme voi tietää mitä joku tarvitsee.
Ennen sanottiin että kaikki paitsi purjehdus on turhaa, nyt siis kaikki paitsi purjehdus ja kukkakimppu.
Itse tykkään alkoholista mutta en välttämättä välitä mistään viinipullosta ja voi olla ettei ole ihan omaan makuunkaan. En minäkään veisi enkä haluaisi sitä edes. Kaikki eivät tykkää kahvista mutta mulle on aina paketti presidenttiä tervetullut. Samoin kukkakimppu. Kynttilä ei ole kovin mieluinen ja entistäkin polttamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen sanottiin että kaikki paitsi purjehdus on turhaa, nyt siis kaikki paitsi purjehdus ja kukkakimppu.
Kukkakimppu on ollut perinteinen vieminen Suomessa aina. Ihana saada näyttävä kimppu. Monet tosin jo maksaa nykyisin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen hauska kävelykeppi soittokellolla ja paketti Tenoja.
Minulle tuli sama mieleen. Mun äiti kun täytti 50-vuotta, niin hän sai lahjaksi tuttavaltaan kävelykepin. Sen lahjan antaja oli tehnyt itse paksusta puunpätkästä. Painava tekele pienelle ja hoikalle naiselle. Vieläkin naurattaa.
Kuvitelkaa mikä näky se olisi ollut. Äiti kävelemässä armottoman puunpätkän kanssa kaupungilla.
Keppi päätyi halkopinoon.
Vierailija kirjoitti:
Kutsu sinänsä jo kuulostaa oudolta: saunomista, ellei olla tuttuja ja läheisiä.
Itse kuusikymppisenä ilahdun viinipullosta tai kuohuvasta, mutta jos se on pois laskuista, niin kaunis kukkakimppu toimii aina! Suklaarasiakin, koska sen voi aina antaa eteenpäin :D.
Mitä outo siinä on. Kertoo jotain teisät oudoksujista, jos heti oletatte, että he ovat siellä löylyissä yhtä aikaa, mitä todennäköisimmin menevät tyyliin naiset ensin, miehet sitten, niin kuin tapana on.
Lintsarijonnet täällä "vitsailemassa", ikää noin 13 vuotta. No ymmärtävätpä omia pikkuidiootteinaan, sitten kun saavat vastaavaa kuunnellä päivät pääksytysten.
Ei alkoholia. Harva tuossa iässä enää pystyy käyttämään alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kuusikymppisenä ilahdun viinipullosta tai kuohuvasta, mutta jos se on pois laskuista, niin kaunis kukkakimppu toimii aina! Suklaarasiakin, koska sen voi aina antaa eteenpäin :D.
Mitä outo siinä on. Kertoo jotain teisät oudoksujista, jos heti oletatte, että he ovat siellä löylyissä yhtä aikaa, mitä todennäköisimmin menevät tyyliin naiset ensin, miehet sitten, niin kuin tapana on.
Aivan sama. Vain läheisten tuttujen kanssa vietetään saunailtoja kotona.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä se rollaattori Stubbille!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on minunkin mielestä outoa jos kutsutaan saunomaan ihan vieraat ihmiset, sama missä kokoonpanoissa saunotaan.
Perunasalaattia