Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuliaiseksi 6-kymppiselle pariskunnalle illanviettoon?

Vierailija
19.09.2024 |

Tuli kutsu miehen vanhemmalle sukulaispariskunnalle illaviettoon. Ohjelmassa ruokailua ja saunomista yms.

En tunne heitä kovin hyvin, eikä miehenikään ole kovin läheinen kanssaan, joten mitä ihmettä viedään tuliaseksi...?

Älkää ehdottako viiniä/alkoholia, koska en tiedä yhtään käyttävätkö he, ja toisekseen me emme käytä, joten olisi tyhmää viedä jotain jonka he ehkä laittaisivat tarjolle mutta me kieltäytyisimme siitä itse...

Joku 40 € ehkä max hinta. 

Kommentit (157)

Vierailija
1/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullo

Vierailija
2/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilöitä, kahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kauheelta, "vanhempi sukulaispariskunta", huomaathan että kuuskymppinen ei ole mikään muinaisjäännös... 

Minä puolisoineni ollaan kuuskymppinen pariskunta ja me toki ilahduttaisiin (kuohu)viinistä, suklaasta... ja niitä yleensä saadaankin. Hankalaa tietysti jos ei yhtään tiedä. Ei missään nimessä jotain kahvipakettia tai koriste-esinettäkään. Kai siellä miehen suvussa olis joku joka tuntisi heidät ja jolta voi kysyä?

Vierailija
4/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huopatossut, viltti? Ovat kuitenkin jo ikäihmisiä.

Vierailija
5/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty rollaattori tai tasofoordi.

Vierailija
6/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynttilöitä, kahvia.

Mä kuuskymppinen taas vastaan... kahvipaketti, niin mielikuvituksetonta ja just sellainen "vanhuksille" helppo vietävä, en tykkäis jos itse saisin. Ja kynttilöitä ei joka huushollissa polteta (ei meilläkään). 

Vierailija
7/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku apuväline, suurennuslasi? Moni vanhus käyttää sitä ristikoita tehdessään/lukiessaan pientä pränttiä.

Vierailija
8/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia.

Vierailija
9/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kauheelta, "vanhempi sukulaispariskunta", huomaathan että kuuskymppinen ei ole mikään muinaisjäännös... 

Minä puolisoineni ollaan kuuskymppinen pariskunta ja me toki ilahduttaisiin (kuohu)viinistä, suklaasta... ja niitä yleensä saadaankin. Hankalaa tietysti jos ei yhtään tiedä. Ei missään nimessä jotain kahvipakettia tai koriste-esinettäkään. Kai siellä miehen suvussa olis joku joka tuntisi heidät ja jolta voi kysyä?

Ymmärrät varmaan että olet jäävi sanomaan mikä on vanhempi. Jos ap on 30v, niin 60v on nuijasodan aikaista sukupolvea.

Vierailija
10/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen hauska kävelykeppi soittokellolla ja paketti Tenoja.

Vierailija
11/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää juustolajitelma kauniisti pakattuna ja vaikka parin pikkuhillon kanssa. Todella harva ihminen ei pidä juustosta.

Vierailija
12/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60+ ja mulle voisi tuoda kukkia tai vaikka suklaarasian. Kahvikin on vähän hankala vieminen, kun kaikki ei sitä Juhla Mokkaa juo.

Vierailija
13/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullo. Kuiva valkkari on aina hyvä valinta. Punaviini sopii toki syksyyn, mutta aina löytyy niitä, jotka ei juo punkkua esi. tanniinien takia.

40 €:lla saa hyvän kuohuviininkin.

Kukkakimppu on aina hyvä vaihtoehto huomioiden pariskunnan ikä.

Vierailija
14/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuvoidetta ja setti penisrenkaita. Tuossa iässä alkaa tarvimaan varmasti molempia.

Vierailija
15/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia, jos asuvat ok-talossa niin vaikka valmiiksi ruukussa oleva krysanteemi, sellaiselle löytyy kyllä aina paikka. Itse sain kerran syksyllä krysanteemin pienessä sinkkiämpärissä ja ämpärille löytyi kyllä käyttöä jälkeenpäinkin.

Ja jos kerran saunomaan olette menossa niin joku saunajuttu voisi olla hyvä, saunatuoksulajitelma tai joku makkaraputki tms. Tai joku hienompi käsityönä tehty saippua.

Vierailija
16/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie pari pussia kettukarkkeja. Eikös kaikki vanhukset syö niitä? 

Vierailija
17/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenapiirakkaa

Vierailija
18/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin kukkia ja jonkun laadukkaan juustolajitelman lisukkeineen.

60 on uusi 40- olen itse 40 ja monet ystäväni ovat 60. Eivät ole mitään seniilejä kuten moni kuvittelee.

Vierailija
19/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie pari pussia kettukarkkeja. Eikös kaikki vanhukset syö niitä? 

Ei kuuskymppiset ole vanhuksia. Yli 80 -vuotiaat ovat vanhuksia, mutta ei niistäkään kaikki.

65-80 -vuotiaat ovat eläkeläisiä, vaikka yhä useampi 65 vuotta täyttänyt on vähintään osa-aikatöissä.

Vierailija
20/157 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ianikuisesta viinipullosta tuomisina olisi tosiaan hyvä päästä eroon. Kukat ovat aina hyvä vietävä, aikuisilla ihmisillä on jo riittävästi kynttilälyhtyjä yms. Jos asuvat omakoti- / rivitalossa voit viedä valmiin ulkokukkaistutuksen, kerrostaloon ehkä mieluummin ihan perus kimppu. 40 eurolla saa jo ihan kivan tuliaiskukan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi