Miksi miehet yrittävät vain kertapanoille, vaikka nainen kertoo hakevansa parisuhdetta tositarkoituksella?
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi aikoinaan juuri noin. Olin kertonut hakevani suhdetta tositarkoituksella ja se muija halusi vain seksiä. Se oli todella inhottavaa. En tajuu miten jengi pystyy siihen tuntemattoman kanssa
En tajua miten joku mies ei pysty jos panettaa normaalisti.
Määritteleppä miehen normaali panetus
No ihan vaikka tätä ketjua lukiessa niin pelkkä ajatus kertapanosta se vehkeen kovettumaan. Minullakin vähän jöpöttää kun lueskellut tässä pelkästä mielikuvasta.
Ei sille vaan voi mitään. Kyllä se meisseli siitä rauhottuu kun tekee muuta välillä, mutta on selvää, että joudun vielä tänään vetämään käteen. Sitten kuluu x aikaa ja joku ihan pieni juttu käynnistää sama ketjun.
Eikä sitä aina jaksa itse tattia hakata vaan onhan se paljon mukavampaa käydä vaikka sillä kertapanolla.
-eri
Ei se reiässä tunnu sanoo nainen mitä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"On kokemusta, ikävä kyllä. Yksi ainoa, mutta sitäkin unohtumattomampi."
Melko naurettavaa tehdä pitkälle meneviä päätelmiä vain yhden kokemuksen perusteella. Kerran paskaa, aina paskaa - ei vaan toimi.
Randomseksi on aina heikkoa. Jos miehellä ei ole mitään paineita pitää naista jatkossakin tyytyväisenä, niin eihän siellä sängyssä tapahdu muuta kuin miehen runkkaus naista hyväksi käyttäen siinä hommassa. Naiselle ei jää muuta kuin sotkettu peti ja ehkä mahdolliset sukupuolitaudit ja eitoivottu raskaus. Parisuhteessa miehen on pakko panostaa seksin laatuun, koska muuten suhde ei jatku.
Ei tod. ole random seksi aina heikkoa. Itseasiassa se on huonoa todella harvoin. Ehkä olet vain huono sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko naurettavaa tehdä pitkälle meneviä päätelmiä vain yhden kokemuksen perusteella. Kerran paskaa, aina paskaa - ei vaan toimi.
Randomseksi on aina heikkoa. Jos miehellä ei ole mitään paineita pitää naista jatkossakin tyytyväisenä, niin eihän siellä sängyssä tapahdu muuta kuin miehen runkkaus naista hyväksi käyttäen siinä hommassa. Naiselle ei jää muuta kuin sotkettu peti ja ehkä mahdolliset sukupuolitaudit ja eitoivottu raskaus. Parisuhteessa miehen on pakko panostaa seksin laatuun, koska muuten suhde ei jatku.
Ei tod. ole random seksi aina heikkoa. Itseasiassa se on huonoa todella harvoin. Ehkä olet vain huono sängyssä.
Miksi panostaisin ollakseni hyvä jollekin random tyypille, joka saa orkun ihan ilman mun panostuksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oikeaan fiilikseen pääseminen on naisilla se juju, ei niinkään mitkään taidot vaan se tunnelma.
Onpas vaikeaa noin helppo ja jokapäiväinen asia.
Kun ei pysty niin ei pysty. Raja tulee miehellä siinä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, monet meistä harrastavat seksiä sen takia, että pitävät siitä ja hyvään seksiin tarvitaan kaksi. Outo näkemys tai sitten kohdallesi on osunut vain huonoja panoja, jos aina mies on itsekäs sen takia, että jatkoista ei ole tietoa. Omalle kohdalle on osanut vain miehiä, jotka ymmärtävät mitä hyvä seksi on ja tarkoituksena on tarjota molemminpuolista nautintoa.
Älä mene sänkyyn noin helpolla, vaan valikoi laadukkaita miehiä yhdenillanjuttuihinkin.
Vierailija kirjoitti:
En minä ostaisi koko sikaa jos haluan vähän pekonia.
Mikäs siinä mutta sen pitää olla ok sille toiselle henkilölle.
On kyllä erikoista että pitää panemisesta tehdä noin iso asia että sitä pitää oikein erikseen yrittää välttää. Luulisi, että olisi nautinnollisempaa paneskella siinä sivussa kun etsii vakavaa suhdetta. En oikein jaksa uskoa että kukaan järkevä mies ryhtyy panematta vakavaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä erikoista että pitää panemisesta tehdä noin iso asia että sitä pitää oikein erikseen yrittää välttää. Luulisi, että olisi nautinnollisempaa paneskella siinä sivussa kun etsii vakavaa suhdetta. En oikein jaksa uskoa että kukaan järkevä mies ryhtyy panematta vakavaan suhteeseen.
Jep. Tai nainen. Se kuinka suhtautuu seksiin ja kuinka harrastaa sitä seksiä kertoo todella paljon ihmisestä, joten en ikinä alkaisi luomaan tunnesuhdetta mieheen tietämättä millainen hän on sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä niin kertapanoista välittäisi , mutta fwb suhde on hyvin vaikea löytää ilman että nainen alkaa kiintymään liikaa. Yhden kanssa moista yritin. Vietettiin aikaa yhdessä, käytiin ravintoloissa syömässä,leffoissa,kerran etelän lomalla, vierailtiin toistemme luona, muutaman kerran olin hänen seuralaisena esim hänen äitinsä synttäreillä jne..mutta sitten hän sai kostain päähänsä että meillä olisi parisuhde ja pikkuhiljaa homma kossahti sitten siihem.
No mistähän lienee saanut sellaista päähänsä, jos yhteinen ajanvietto on ollut tuollaista. Täytyykin kysyä tuolta "omalta mieheltä" ollaanko yhdessä vai fwb kun missään välissä ei oo kysytty toiselta alax
No niin..mitä just sanoin. Sinäkin tuollainen ripustautuja.
Miksi nainen hakee seuraa tositarkoituksella mutta sulkee seksin pois kuvioista?
Pitäisiköhän ap:n höllentää nutturaa ja nauttia vähän elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyytyä yhteen lehmään kun voi saada koko navetan?
Lasi maitoa.. pyh! Se ei riitä mihinkään.
Se on se juttu..
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän ap:n höllentää nutturaa ja nauttia vähän elämästä.
Saattaisi löytyä se parisuhdekin jos ei olisi noin rajoittunut.
Äijät tajuaa " tositarkoituksen " kertapanoksi. Saattavat vongata toistoakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se reiässä tunnu sanoo nainen mitä hyvänsä.
Ei se reikä mitään mutta ne reunat
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen hakee seuraa tositarkoituksella mutta sulkee seksin pois kuvioista?
Vois ainakin laittaa tinder profiiliin sitten rehellisesti ja suoraan, että "Etsitään erektiohäiriöistä miestä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyytyä yhteen lehmään kun voi saada koko navetan?
Lasi maitoa.. pyh! Se ei riitä mihinkään.
Se on se juttu..
Sinäpä sonni oot. 👍
Yksinhuoltaaja lihavat matamit saavat miehistä vain jämät.
Ei heitä kukaan huoli pysyväksi kumppaniksi.