Miksi miehet yrittävät vain kertapanoille, vaikka nainen kertoo hakevansa parisuhdetta tositarkoituksella?
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaa opetella naisten seksuaalisuutta. Se ei ole yhtä yksinkertaista kuin miesten. Siksi naista ei kiinnosta kertapanot. Nainen haluaa orgasmeja eli tyydyttävää seksiä. Kertapanot eivät sitä tarjoa. Miehen on opeteltava tyydyttämään nainen. Sitä ei opita yhdessä yössä.
Opetelkaa itse saamaan niitä orgasmejanne. Mikäli mies saa saman panon aikana orgasmin mutta nainen ei niin missä on vika. Ei ainakaan siinä panossa kun mies kuitenkin sai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi nauttia myös kertapanoista, vaikka etsisi parisuhdetta tositarkoituksella? Sopivan ihmisen löytäminen on niin vaikeaa, etten minä ainakaan jaksaisi elää selibaatissa?
Kyllä siinä saa itsensä henkisesti rikki, jos juoksentelee paneskelemassa kerran ja karkuun, vaikka oikeasti haluaisi parisuhteen. Ja mitä enemmän lähtee mukaan paneskeluun ilman sitoutumista, sitä suurempi todennäköisyys tulla hyväksikäytetyksi. Ei ole takeita, että itsellä olis kivaa
Mies ei mene juoksentelusta rikki, nainen menee.
Höpö höpö, naiset nauttivat seksistä siinä missä miehetkin. Kukin tyylillään ja tavallaan. Rikki voi mennä sukupuolesta ja suhteen kestosta riippumatta.
Eivät naiset nauti. Täällähän on lanka poikineen joissa naiset niin kertovat. Toki naisissa poikkeuksia löytyy jotka haluavat panna ympäriinsä mutta he ovat asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaisi parisuhteesta seksiä ja nainen kuuntelijan.
Nainen haluaa parisuhteelta sekä molemminpuolista keskustelua että hyvää sexiä.
Siihen se sitten kosahtaa. Aivan utopistiset vaatimukset. Etenkin kun se naisen hyvä seksi tarkoittaa, että hän asetttuu selälleen ja levittää jalkansa.
Utopistista etsiä keskustelutaitoista miestä? Harvassapa nuo ovat. Mutta jos - kun - sellainen aarre löytyy, löytyy naiselta seksiinkin muuta kuin selällään makaaminen.
Näkisi vaan.
Vierailija kirjoitti:
En minä niin kertapanoista välittäisi , mutta fwb suhde on hyvin vaikea löytää ilman että nainen alkaa kiintymään liikaa. Yhden kanssa moista yritin. Vietettiin aikaa yhdessä, käytiin ravintoloissa syömässä,leffoissa,kerran etelän lomalla, vierailtiin toistemme luona, muutaman kerran olin hänen seuralaisena esim hänen äitinsä synttäreillä jne..mutta sitten hän sai kostain päähänsä että meillä olisi parisuhde ja pikkuhiljaa homma kossahti sitten siihem.
No mistähän lienee saanut sellaista päähänsä, jos yhteinen ajanvietto on ollut tuollaista. Täytyykin kysyä tuolta "omalta mieheltä" ollaanko yhdessä vai fwb kun missään välissä ei oo kysytty toiselta alax
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaa opetella naisten seksuaalisuutta. Se ei ole yhtä yksinkertaista kuin miesten. Siksi naista ei kiinnosta kertapanot. Nainen haluaa orgasmeja eli tyydyttävää seksiä. Kertapanot eivät sitä tarjoa. Miehen on opeteltava tyydyttämään nainen. Sitä ei opita yhdessä yössä.
Opetelkaa itse saamaan niitä orgasmejanne. Mikäli mies saa saman panon aikana orgasmin mutta nainen ei niin missä on vika. Ei ainakaan siinä panossa kun mies kuitenkin sai.
:DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on.
Niin ja rahallisen turvan miehestä. Sen unohdit vahingossa mainita.
Nykynaiset eivät etsi elättäjää. Voivat jopa elättää jonkun. Mutta huushollerskaa on nykyajan naisista turha hakea.
Ihme teinimeininkiä. Kyllä aikuinen mies tarvitsee pillua. Ei todellakaan kannata sekaantua naiseen joka tekee niin yksinkertaisesta asiasta noin suuren numeron. Ei se siitä parane pidemmässä suhteessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi naisten mielestä miehen pitää hommata orgasmi itselleen ja myös naiselle.
Mulla kävi aikoinaan juuri noin. Olin kertonut hakevani suhdetta tositarkoituksella ja se muija halusi vain seksiä. Se oli todella inhottavaa. En tajuu miten jengi pystyy siihen tuntemattoman kanssa
Vierailija kirjoitti:
No ei tää mitään rakettitiedettä oo. Jos mies on vielä 3 kuukauden päästä siinä eikä oo vieläkään kerta- tai useampaakaan panoa saanut niin sitten voi jo olla parisuhdettakin luvassa. Kyllä mies odottaa, jos oikeasti sinusta pitää.
Jos noin käy niin mies on erittäin epätoivonen tai haluaa vain kaveriksi ja paneskelut hoituu muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi naisten mielestä miehen pitää hommata orgasmi itselleen ja myös naiselle.
Aivan, hommatkoon itse orgasminsa. Miten se(kin) voi olla miehen vika jos nainen ei siihen itse pysty.
Siksi koska seksiä tekee mieli ja kenenkään naisen kanssa ei pysty täysjärkinen mies olemaan paria kolmea päivää kauemmin menettämättä järkeään.
Siinä sinulle vastaus. Oliko muuta?
M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen se sitten kosahtaa. Aivan utopistiset vaatimukset. Etenkin kun se naisen hyvä seksi tarkoittaa, että hän asetttuu selälleen ja levittää jalkansa.
Utopistista etsiä keskustelutaitoista miestä? Harvassapa nuo ovat. Mutta jos - kun - sellainen aarre löytyy, löytyy naiselta seksiinkin muuta kuin selällään makaaminen.
Näkisi vaan.
Tuo naisten paljon paasaama keskustelutaito. Täällä oli ketju jossa kysyttiin mistä naiset haluavat miehensä kanssa keskustella niin tosi lyhyeksi se ketju jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisesta seksi tosiaan tunnu hyvältä jos ei saa orgasmia? Minä harvemmin yhden yön jutuissa itse saan jos/kun tulee oltua humalassa. Kivaa on silti ja tuntuu hyvältä.
M37
Ettäkö saisin orkun jonkun humalaisen örkin kanssa? En. Ja sexi sen humalaisen örkin kanssa on kuvottavaa, kunhan lerputtaa ja lerputtaa, ähkii ja sitten kuorsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tää mitään rakettitiedettä oo. Jos mies on vielä 3 kuukauden päästä siinä eikä oo vieläkään kerta- tai useampaakaan panoa saanut niin sitten voi jo olla parisuhdettakin luvassa. Kyllä mies odottaa, jos oikeasti sinusta pitää.
Jos noin käy niin mies on erittäin epätoivonen tai haluaa vain kaveriksi ja paneskelut hoituu muualla.
Tai sitten ei vaan kertakaikkiaan saa pillua ja on valmis odottamaan vaikka maailman tappiin jos on edes pieni sauma. Lapsellista kuvitella että kukaan aikuinen mies odottaisi noin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisesta seksi tosiaan tunnu hyvältä jos ei saa orgasmia? Minä harvemmin yhden yön jutuissa itse saan jos/kun tulee oltua humalassa. Kivaa on silti ja tuntuu hyvältä.
M37
Ettäkö saisin orkun jonkun humalaisen örkin kanssa? En. Ja sexi sen humalaisen örkin kanssa on kuvottavaa, kunhan lerputtaa ja lerputtaa, ähkii ja sitten kuorsaa.
Selvästi kokemusta kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi nauttia myös kertapanoista, vaikka etsisi parisuhdetta tositarkoituksella? Sopivan ihmisen löytäminen on niin vaikeaa, etten minä ainakaan jaksaisi elää selibaatissa?
Kyllä siinä saa itsensä henkisesti rikki, jos juoksentelee paneskelemassa kerran ja karkuun, vaikka oikeasti haluaisi parisuhteen. Ja mitä enemmän lähtee mukaan paneskeluun ilman sitoutumista, sitä suurempi todennäköisyys tulla hyväksikäytetyksi. Ei ole takeita, että itsellä olis kivaa
Mies ei mene juoksentelusta rikki, nainen menee.
Höpö höpö, naiset nauttivat seksistä siinä missä miehetkin. Kukin tyylillään ja tavallaan. Rikki voi mennä sukupuolesta ja suhteen kestosta riip
Eivät naiset nauti. Täällähän on lanka poikineen joissa naiset niin kertovat. Toki naisissa poikkeuksia löytyy jotka haluavat panna ympäriinsä mutta he ovat asia erikseen.
Ei kun ne on niitä lankoja, missä sinä jankutat siitä etteivät naiset nauti ja naiset yrittävät vääntää rautalangasta, etteivät nauti juuri sinun kanssasi koska olet ilmeisen huono. Ei näemmä mene otsalohkon läpi tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkisi vaan.
Tuo naisten paljon paasaama keskustelutaito. Täällä oli ketju jossa kysyttiin mist
Me ollaan puhuttu viime aikoina paljon pianonsoitosta ja kirjallisuudesta. Politiikasta myös, se on aina kiinnostavaa. Ollaan myös puhuttu paljon sosiologiasta ja sen ilmiöistä ja selitysmalleista. Pannaan parhaimmillamme päivittäin, mutta ei siitä panemisesta ole tyylikästä keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi aikoinaan juuri noin. Olin kertonut hakevani suhdetta tositarkoituksella ja se muija halusi vain seksiä. Se oli todella inhottavaa. En tajuu miten jengi pystyy siihen tuntemattoman kanssa
En tajua miten joku mies ei pysty jos panettaa normaalisti.
M37