Miksi miehet yrittävät vain kertapanoille, vaikka nainen kertoo hakevansa parisuhdetta tositarkoituksella?
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mistään halventamisesta ole kyse. Ei autoakaan hankita ilman koeajoa.
Olen nainen 24v, ja niinpä: jos deitti on kehno punkassa, ei minuakaan yhteinen jatko viehätä. Tosin edetäkseni sinne punkkaan, olen tsekannut ensin miehen päänupin edes jollain tasolla toimivaksi. Tuppaa harvassa olemaan ne miehet, joilla molemmat päät ovat priimaa.
Ei kannata seksin aika kysellä liian henkeviä kun veri on toisessa päässä. 😄 Juttelee sitten jälkeenpäin niin tietää kiertääkö se veri siellä yläpäässäkin. Ei se tietysti väärin ole tehdä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa parisuhteelta sekä molemminpuolista keskustelua että hyvää sexiä.
Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi nauttia myös kertapanoista, vaikka etsisi parisuhdetta tositarkoituksella? Sopivan ihmisen löytäminen on niin vaikeaa, etten minä ainakaan jaksaisi elää selibaatissa?
Ei kiinnosta kertapanot!
Ei kiinnosta frigidit naiset!
Aha 🤷
Onneksi elämä on kaikeasta huolimatta onnellisesti päättyvä Disney-satu.
Vierailija kirjoitti:
Koska paneminen tuntuu hyvälle. Pitäisi kyllä tuntua naisestakin joten ehkä sinussa on jotain vikaa jos ei pano kelpaa. Millä tavalla se halventaa naista? On se aika erikoista etttä hakee seuraa VAIN tositarkoituksella. Voihan sitä vakavampaa seuraa hakea samalla kun nauttii kertapanoista. Ei ne ole mitenkään toisiaan pois sulkevia asioita. Päinvastoin, kertapanosta voi hyvin lähteä kehittymään koko loppuelämän pituinen parisuhde.
Loppuelämän pituinen *pano suhde.
Jättäkää söpistelijät keskenään ja etsikää panot niiden joukosta jotka panoja haluavat.
Miesten kannattaa opetella naisten seksuaalisuutta. Se ei ole yhtä yksinkertaista kuin miesten. Siksi naista ei kiinnosta kertapanot. Nainen haluaa orgasmeja eli tyydyttävää seksiä. Kertapanot eivät sitä tarjoa. Miehen on opeteltava tyydyttämään nainen. Sitä ei opita yhdessä yössä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaa opetella naisten seksuaalisuutta. Se ei ole yhtä yksinkertaista kuin miesten. Siksi naista ei kiinnosta kertapanot. Nainen haluaa orgasmeja eli tyydyttävää seksiä. Kertapanot eivät sitä tarjoa. Miehen on opeteltava tyydyttämään nainen. Sitä ei opita yhdessä yössä.
Tämäpä juuri. Ei voi tietää minkälainen romanttinen sonni se toinen on jos ei ota ensin kertapanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaisi parisuhteesta seksiä ja nainen kuuntelijan.
Siihen se sitten kosahtaa. Aivan utopistiset vaatimukset. Etenkin kun se naisen hyvä seksi tarkoittaa, että hän asetttuu selälleen ja levittää jalkansa.
Utopistista etsiä keskustelutaitoista miestä? Harvassapa nuo ovat. Mutta jos - kun - sellainen aarre löytyy, löytyy naiselta seksiinkin muuta kuin selällään makaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä orgasmeita kertapanoiltakin saa, kunhan vaan valikoi kumppanin.
Panemaan opitaan panemalla ja jos on itsekäs oman nautinnon hakija, se on sitä sitten kertapanoille ja vakituisille kumppaneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen se sitten kosahtaa. Aivan utopistiset vaatimukset. Etenkin kun se naisen hyvä seksi tarkoittaa, että hän asetttuu selälleen ja levittää jalkansa.
Utopistista etsiä keskustelutaitoista miestä? Harvassapa nuo ovat. Mutta jos - kun - sellainen aarre löytyy, löytyy naiselta seksiinkin muuta kuin selällään makaaminen.
Höpötystä. Itsekin olen tältä foorumilta oppinut puhumaan naisille eikä ne naiset oikeesti tykkää jutella. Sen huomaa aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä juuri. Ei voi tietää minkälainen romanttinen sonni se toinen on jos ei ota ensin kertapanoa.
Se miehen romanttisuus punnitaan ennen kertapanoa.
En minä niin kertapanoista välittäisi , mutta fwb suhde on hyvin vaikea löytää ilman että nainen alkaa kiintymään liikaa. Yhden kanssa moista yritin. Vietettiin aikaa yhdessä, käytiin ravintoloissa syömässä,leffoissa,kerran etelän lomalla, vierailtiin toistemme luona, muutaman kerran olin hänen seuralaisena esim hänen äitinsä synttäreillä jne..mutta sitten hän sai kostain päähänsä että meillä olisi parisuhde ja pikkuhiljaa homma kossahti sitten siihem.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on.
Niin ja rahallisen turvan miehestä. Sen unohdit vahingossa mainita.
No ei tää mitään rakettitiedettä oo. Jos mies on vielä 3 kuukauden päästä siinä eikä oo vieläkään kerta- tai useampaakaan panoa saanut niin sitten voi jo olla parisuhdettakin luvassa. Kyllä mies odottaa, jos oikeasti sinusta pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi nauttia myös kertapanoista, vaikka etsisi parisuhdetta tositarkoituksella? Sopivan ihmisen löytäminen on niin vaikeaa, etten minä ainakaan jaksaisi elää selibaatissa?
Kyllä siinä saa itsensä henkisesti rikki, jos juoksentelee paneskelemassa kerran ja karkuun, vaikka oikeasti haluaisi parisuhteen. Ja mitä enemmän lähtee mukaan paneskeluun ilman sitoutumista, sitä suurempi todennäköisyys tulla hyväksikäytetyksi. Ei ole takeita, että itsellä olis kivaa
Mies ei mene juoksentelusta rikki, nainen menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mistään halventamisesta ole kyse. Ei autoakaan hankita ilman koeajoa.
Olen nainen 24v, ja niinpä: jos deitti on kehno punkassa, ei minuakaan yhteinen jatko viehätä. Tosin edetäkseni sinne punkkaan, olen tsekannut ensin miehen päänupin edes jollain tasolla toimivaksi. Tuppaa harvassa olemaan ne miehet, joilla molemmat päät ovat priimaa.
No juu.
Reaalielämässä myös punkkataidot voivat kehittyä. Harva on seppä syntyessään.
Itse näen, et ratkaisevaa on kohtaako kemiat muuten, niitä taitoja sängyssä kerkiää kyllä harjoittelemaan.
Itse oon ainakin antanut aina uuden mahdollisuuden nuorelle naiselle.
Paljon tärkeämpi on se läheisyys ja rakkaus. Myös rakastelu kun se tehdään rauhassa ja tutkien on ihan kiva.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpötystä. Itsekin olen tältä foorumilta oppinut puhumaan naisille eikä ne naiset oikeesti tykkää jutella. Sen huomaa aika nopeasti.
Oletko oikein Vauva-palstalta oppinut, miten naisille puhutaan? Laajenna nyt sentään keskustelun oppimistasi muihinkin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä saa itsensä henkisesti rikki, jos juoksentelee paneskelemassa kerran ja karkuun, vaikka oikeasti haluaisi parisuhteen. Ja mitä enemmän lähtee mukaan paneskeluun ilman sitoutumista, sitä suurempi todennäköisyys tulla hyväksikäytetyksi. Ei ole takeita, että itsellä olis kivaa
Mies ei mene juoksentelusta rikki, nainen menee.
Höpö höpö, naiset nauttivat seksistä siinä missä miehetkin. Kukin tyylillään ja tavallaan. Rikki voi mennä sukupuolesta ja suhteen kestosta riippumatta.