Miksi miehet yrittävät vain kertapanoille, vaikka nainen kertoo hakevansa parisuhdetta tositarkoituksella?
Kommentit (225)
Minulla on aivan päinvastaisia kokemuksia ja olemme miesten saunailloissa keskustelleetkin asiasta jonkin verran.
Ongelma on usein se, että kun mies haluaisi puhua tunteistaan, niin naiset haluavat vain seksiä. Jotenkin miehet ovat käytännön pakosta pyrkineet sopeutumaan tähän ja todenneet, että tunteista ei saa puhua vaan on parempi hypätä vaan suoraan pukille ja antaa naiselle mitä tämä on vailla.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mistään halventamisesta ole kyse. Ei autoakaan hankita ilman koeajoa.
Olen nainen 24v, ja niinpä: jos deitti on kehno punkassa, ei minuakaan yhteinen jatko viehätä. Tosin edetäkseni sinne punkkaan, olen tsekannut ensin miehen päänupin edes jollain tasolla toimivaksi. Tuppaa harvassa olemaan ne miehet, joilla molemmat päät ovat priimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi nauttia myös kertapanoista, vaikka etsisi parisuhdetta tositarkoituksella? Sopivan ihmisen löytäminen on niin vaikeaa, etten minä ainakaan jaksaisi elää selibaatissa?
Sopii pohtia miksi parisuhdetta on vaikea löytää, jos nautiskelee kertapanoja sitä odotellessa.
Parisuhdetta ei ole vaikea löytää, mutta sellaista ihmistä joka olisi tarpeeksi täydellinen parisuhteeseen on taas huomattavasti hankalampi löytää. Sellaisia vastaani on tullut tasan kaksi, joten miksi olisin elänyt selibaatissa vuodet noiden kahden kohtaamisen välissä?
Mitä enemmän se nainen jakaa kylillä, sen pienemmät saumat sillä on löytää se täydellinen parisuhde.
Enpä ole koskaan kuullut moista ongelmaksi käytännössä, mutta olen varmaan nuorempi kuin sinä. Me milleniaalit ja nuoremmat emme tuollaisille anna enää arvoa. Oikeammin, mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän odottaa kumppanilta kokemusta, koska ei tässä iässä halua enää ketään aloittelijaa. Täydellisen parisuhteen ja ihmisen löytäminen on kiinni pitkälti sattumasta ja sitä sattumaa ei estä menneet kertapanot.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen sanoo yhtä ja tekee toista.
Usein lähen ihan ns. viattomasti ekoille treffeille vain tutustuakseni naiseen. En välttämättä oleta, että johtaisi mihinkään. Illan päätteeks nainen haluaakin jo valtavasti munaa ja pian panenkin tätä paljaalla.
Koeajo on hyvä suorittaa.
Tyhjentää kassit, niin sittempähän tietää yksilöstä enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aivan päinvastaisia kokemuksia ja olemme miesten saunailloissa keskustelleetkin asiasta jonkin verran.
Ongelma on usein se, että kun mies haluaisi puhua tunteistaan, niin naiset haluavat vain seksiä. Jotenkin miehet ovat käytännön pakosta pyrkineet sopeutumaan tähän ja todenneet, että tunteista ei saa puhua vaan on parempi hypätä vaan suoraan pukille ja antaa naiselle mitä tämä on vailla.
Tämä on enemmän myös oma kokemukseni. Useammin olen törmännyt siihen, että mies alkaa kertapanon jälkeen odottamaan enemmän kuin siihen, että lähdettäisiin tyytyväisinä omille teille.
Vierailija kirjoitti:
Naisten tapa ajatella vain alapäällään on rikkonut monta muuten niin hyvääkin parisuhdetta. En oikeasti ihmettele lainkaan yh naisten määrää. Sen siitä saa kun vehtailee miten alapää käskee.
Koska paneminen tuntuu hyvälle. Pitäisi kyllä tuntua naisestakin joten ehkä sinussa on jotain vikaa jos ei pano kelpaa. Millä tavalla se halventaa naista? On se aika erikoista etttä hakee seuraa VAIN tositarkoituksella. Voihan sitä vakavampaa seuraa hakea samalla kun nauttii kertapanoista. Ei ne ole mitenkään toisiaan pois sulkevia asioita. Päinvastoin, kertapanosta voi hyvin lähteä kehittymään koko loppuelämän pituinen parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaisi parisuhteesta seksiä ja nainen kuuntelijan.
Nainen haluaa parisuhteelta sekä molemminpuolista keskustelua että hyvää sexiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen sanoo yhtä ja tekee toista.
Usein lähen ihan ns. viattomasti ekoille treffeille vain tutustuakseni naiseen. En välttämättä oleta, että johtaisi mihinkään. Illan päätteeks nainen haluaakin jo valtavasti munaa ja pian panenkin tätä paljaalla.
Sama. Olen sopinut kolmet treffit netin kautta, yleensä en sellaista harrasta kun ei tarvitse mutta kaikkea pitää kokeilla. Kaikki kolme ovat sanoneet etsivänsä vakavaa suhdetta ja näistä kaksi vielä erikseen painottanut että mitään pelkkää seksiseuraa ei ole tarjolla. Kaikkien kanssa olen pannut ensitreffeillä ravintolaillan jälkeen. Ei naisiin voi luottaa, puhuvat yhtä mutta tekevät toista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi nauttia myös kertapanoista, vaikka etsisi parisuhdetta tositarkoituksella? Sopivan ihmisen löytäminen on niin vaikeaa, etten minä ainakaan jaksaisi elää selibaatissa?
Ei kiinnosta kertapanot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaisi parisuhteesta seksiä ja nainen kuuntelijan.
Nainen haluaa parisuhteelta sekä molemminpuolista keskustelua että hyvää sexiä.
Siihen se sitten kosahtaa. Aivan utopistiset vaatimukset. Etenkin kun se naisen hyvä seksi tarkoittaa, että hän asetttuu selälleen ja levittää jalkansa.
Olen 39 vuotias, ja tuntemistani naisista lähes kaikki ovat monogaamisessa parisuhteessa. Tämä todistaa minulle kiistatta sen, että miehet eivät etsi pelkästään lyhytaikaista panoseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kertapanot!
Ei kiinnosta frigidit naiset!
Jos haluaa vähän maitoa niin ei kannata ostaa lehmää.
Raiskaus on ehkä pikkuisen eri asia kuin ehdotus 😂