Keiden kanssa tanssija Saana Akiola on tanssinut TTK:ssa?
Eli ketkä häntä on potentiaalisesti ahdistelleet?
Kommentit (1617)
Kyllä minä epäilen Mikko L.lä ja Mikael G.tä seuraavaksi. Siellähän M.llä on aina ollu maissa ahdistella ja lähti tai pantiin pois muutama vuosi sitten.Näyttelijänä ihan hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun vielä laajennetaan epäiltyjä, niin Saana on esiintynyt ainakin tuomaroimassa myös "Pakko tanssia" ohjelmassa, lisäksi vieraillut "Neljän tähden illallinen" ohjelmassa. Kyllä keitti nyt melkoisen sopan, uusia epäiltyjä siis riittää ja kaikki saavat huonoa mainetta. Unohtamatta tuomareita niin TTK:ssa kuin "Pakko tanssia" ohjelmassa. Onhan nuo TTK:n miestuomaritkin välillä varsin limaisia puheissaan. Vielä ne parin vaihtoviikon oppilaat...kuin väliaika tanssinäytösten tanssin ammattilaisina toimivat. Onhan tämä nyt typerää, Saana nyt nimet esiin, omakin maineesi on tahriintunut.
Ko. tuotanto on TTK, koska podissa puhutaan selvästi tanssipareista, jotka käyttäytyivät häiritsevästi. Muut tuotannot ja TTK:n tuomarit ym. henkilöstön voi jättää pois spekulaatioista.
Jare Brand on jäänyt nyt hiljaisuuteen, erikoista se, kuinka ei ollut itse ottanut Saanaan yhteyttä, vaan "assistenttinsa" kautta. :D Hienoa, että on vara avustajiin, voi teettää heillä vähemmän hauskan työn tarvittaessa.
Oon myös monien muiden lailla kääntynyt sille kannalle, että J.R. se ei sittenkään voi olla. Miettikää nyt itse, asettukaa syyllisen asemaan. Jos tietäisit olevasi se häirikkö, ottaisiko selville aiemmin ahdistelemasi henkilön puhelinnumeron ja sen jälkeen soittaisit hänelle, ja kertoisitko kaikesta tästä lehdessä? Mitä edes sanoisit ahdistelusi kohteelle puhelimessa, väittäisitkö, että minä se en ollut? Ahdistelusi kohde ei välttämättä edes vastaisi puheluusi, ja jos vastaisikin, ei mahtaisi olla kovin lämminhenkinen puhelu, koska kyse oli kuitenkin sen verran vakavasta häirintätapauksesta, että siihen puututtiin moneen kertaan TTK-tuotannossa. Vaikea myöskään uskoa, että J.R. olisi valehdellut koko stoorin, että on selvittänyt puhelinnumeron ja soittanut puhelun, koska eiköhän S.A. voisi milloin tahansa kertoa koko kansalle, että ei muuten todellakaan ole soittanut mulle, ja emme muuten todellakaan ole hyvissä väleissä. Hyvä myös muistaa sekin, että pitkäaikaisesti häiriköineen ihmisen henkilöllisyys on ollut koko tämän mediasirkuksen ajan TTK-tuotannon tiedossa, ja ilmeisesti myös aika laajasti alan ihmisten tiedossa, jos kerran Herra Häiriköijä on ihan itse pitkin kyliä suureen ääneen huudellut asiasta, joten eikö olisi liian riskialtista lähteä tekemään noin isoa julkista vedätystä. Ura olisi valehtelun paljastumisen jälkeen taatusti ohi, tai ainakin pitkään vaikeuksissa, joten eikö todennäköisintä tässä tilanteessa ole, että häiritsijä yrittää nyt vaan pitää mahdollisimman matalaa profiilia?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että on vaarallista puhua herkkyydestä, kun joku aina ymmärtää väärin. Mutta Saana itsekin myönsi, että on herkempi käytökselle, mikä vain naurattaisi jotakin toista. Siinä mielessä vähän kyseenalaistan nyt koko osallistumisen ohjelmaan, jonka luonteeseen oma persoona ei tunnu sopivan. Palkkio on varmasti tosi hyvä ja työtilaisuus sinänsäkin ehkä ihan arvostettu, mutta jos itse ahdistuu niin, että joutuu tauoillakin esittämään jotain muuta kuin on, ei ehkä kannattaisi kärvistellä vuosikymmentä. Ja sen loputtua vielä julkisesti näpäytellä ihmisiä, jotka ovat ajat sitten siirtyneet elämässä eteenpäin.
Haloo! Ei ole mitään herkkyyttä, ettei pidä perään ja aviomiehelle soittelusta tai bikinikuvien kärttämisestä. Se on asiantonta toimintaa.
Myöskään tämä kuurupiilomainen syyttely-vihjailu Akiolalta ei ole missään nimessä hyvä käytäntö. Saisi nyt korjata tekemänsä vahingon.
N
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä epäilen Mikko L.lä ja Mikael G.tä seuraavaksi. Siellähän M.llä on aina ollu maissa ahdistella ja lähti tai pantiin pois muutama vuosi sitten.Näyttelijänä ihan hirveä.
Saana itse vakuuttaa, ettei ole Leppilampi kyseessä. On itse soittanut Mikolle ja toivonut, ettei ole mitään haittaa hänelle tuosta ulostulosta. Miksi ensin kertoisi ahdistelusta, joka selvästi vastentahtoista ja sitten vakuuttaisi ettei tästä pidä olla vaivaa miehelle. Piste nyt loppuun tälle.
Vierailija kirjoitti:
Jare Brand on jäänyt nyt hiljaisuuteen, erikoista se, kuinka ei ollut itse ottanut Saanaan yhteyttä, vaan "assistenttinsa" kautta. :D Hienoa, että on vara avustajiin, voi teettää heillä vähemmän hauskan työn tarvittaessa.
Jare se ei ole. Täällä on ollut jo monesti puhetta siitä, että Jare on Saanan lapsuuden kaveri, jonka Saana on instassaan nostanut esiin Benkun ohella ihanimpana ja parhaimpana parina.
https://www.instagram.com/p/C-iyNnct7eR/?igsh=ZjBleTJic2p5dXd6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saana itse vakuuttaa, ettei ole Leppilampi kyseessä. On itse soittanut Mikolle ja toivonut, ettei ole mitään haittaa hänelle tuosta ulostulosta. Miksi ensin kertoisi ahdistelusta, joka selvästi vastentahtoista ja sitten vakuuttaisi ettei tästä pidä olla vaivaa miehelle. Piste nyt loppuun tälle.
MG se ei myöskään ole, koska hän ei ole ollut Saanan parina edes vaihtoviikolla.
J. Uotiska tai joku muu nainen.
Kertanäytösluonteinen häppening. Ja sit vaan luiskahti. Lipsahti. Nyt vuosikymmenen jälkeen jauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Oon myös monien muiden lailla kääntynyt sille kannalle, että J.R. se ei sittenkään voi olla. Miettikää nyt itse, asettukaa syyllisen asemaan. Jos tietäisit olevasi se häirikkö, ottaisiko selville aiemmin ahdistelemasi henkilön puhelinnumeron ja sen jälkeen soittaisit hänelle, ja kertoisitko kaikesta tästä lehdessä? Mitä edes sanoisit ahdistelusi kohteelle puhelimessa, väittäisitkö, että minä se en ollut? Ahdistelusi kohde ei välttämättä edes vastaisi puheluusi, ja jos vastaisikin, ei mahtaisi olla kovin lämminhenkinen puhelu, koska kyse oli kuitenkin sen verran vakavasta häirintätapauksesta, että siihen puututtiin moneen kertaan TTK-tuotannossa. Vaikea myöskään uskoa, että J.R. olisi valehdellut koko stoorin, että on selvittänyt puhelinnumeron ja soittanut puhelun, koska eiköhän S.A. voisi milloin tahansa kertoa koko kansalle, että ei muuten todellakaan ole soittanut mulle, ja emme muuten todellakaan ole hyvissä väleissä. Hyvä myös muista
Jare ei ollut itse soittanut puhelua Saanalle, vaan oli soitattanut toisella henkilöllä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, ja Rasila siis olisi kehuskellut rahoillaan ja luullut, että voi ostaa Saanan niillä? Eihän sillä mitään rahaa ole. Sitä paitsi alkoholisti kaataa rahat kurkusta alas. Jos Rasila sanoo, että hän ei ole se henkilö, niin sitten ei ole. Lähtökohtaisesti kukaan ei menisi väittämään julkisesti, että en ole se henkilö, jos hän olisi.
En nyt ota kantaa tähän keissiin mutta on järjetöntä logiikkaa ajatella että jos joku julkisesti kieltää syyllisyytensä niin se on totuus.
Siis kaikki rikolliset heti tunnustaa rikoksensa?! No ei. Tälläisessä tapauksessa jokaikinen kieltäisi ensin syyllisyytensä ja toivoo ettei jää valheesta kiinni. Riski on sen arvoinen koska kiinnijäänti on epätodennäköistä.
On totta, että kukaan ei todellakaan tunnusta medialle syyllisyyttään, mutta toisaalta valehtelusta kiinni jäämisen riski on tässä jutussa itse asiassa melko suuri, koska iso joukko media-alan väkeä ja muuta julkkisporukkaa nähtävästi tietää kuka rakastunut häirikkötyyppi on, koska ainakin podcastin mukaan mies ei ollut juurikaan piilotellut tulisia rakkauden tunteitaan, vaan päinvastoin, julistanut niitä suureen ääneen pitkin kyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jare se ei ole. Täällä on ollut jo monesti puhetta siitä, että Jare on Saanan lapsuuden kaveri, jonka Saana on instassaan nostanut esiin Benkun ohella ihanimpana ja parhaimpana parina.
https://www.instagram.com/p/C-iyNnct7eR/?igsh=ZjBleTJic2p5dXd6
Spekuloinpa vain, ei minulla ole mitään henkilökohtaista syytä häntä nostaa esiin, täällä nyt vaan kaikki on nyt tasaisesti nostettu esiin, Jare oli muutenkin miellyttävä ja yksi suosikeistani. Love and peace! Saana on ikävä ihminen, ensin tuli esiin ja nyt varmasti toivoisi tämän aiheuttamansa loppuvan. Totuus esiin kuin se on, niin "syylliset" ottaa opikseen ja elämä jatkuu kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon myös monien muiden lailla kääntynyt sille kannalle, että J.R. se ei sittenkään voi olla. Miettikää nyt itse, asettukaa syyllisen asemaan. Jos tietäisit olevasi se häirikkö, ottaisiko selville aiemmin ahdistelemasi henkilön puhelinnumeron ja sen jälkeen soittaisit hänelle, ja kertoisitko kaikesta tästä lehdessä? Mitä edes sanoisit ahdistelusi kohteelle puhelimessa, väittäisitkö, että minä se en ollut? Ahdistelusi kohde ei välttämättä edes vastaisi puheluusi, ja jos vastaisikin, ei mahtaisi olla kovin lämminhenkinen puhelu, koska kyse oli kuitenkin sen verran vakavasta häirintätapauksesta, että siihen puututtiin moneen kertaan TTK-tuotannossa. Vaikea myöskään uskoa, että J.R. olisi valehdellut koko stoorin, että on selvittänyt puhelinnumeron ja soittanut puhelun, koska eiköhän S.A. voisi milloin tahansa kertoa koko kansalle, että ei muuten todellakaan ole soittanut mulle, ja emme muuten tod
Mitä joku vauhkoo, et "Jare ei ollut itse soittanut puhelua Saanalle, vaan oli soitattanut toisella henkilöllä!!!"
Eihän toi J.R. edes viittaa Jareen, jonka nimikirjaimet on J.B. :DDD
Podin alussa kerrottiin muistaakseni, että 9/10 naisista ovat kokeneet seksuaalista häirintää. Joten todennäköisimmin muutkin TTK tanssi-opettanaiset ovat mielestään kokeneet häirintää, ja useat varmaan myös ko ohjelman kuvauksissa. Nyt vain Saana päätti avautua asiasta. Sai ainakin keskustelua aiheesta aikaan..
Kyllä se voi Mikael g koska ei tartte olla just oma pari.Lisäksi tanssinopettajista epäilen ekana ansku b, keräs markoa, aleksi seppästä. Ovat kuitenkin olleet samassa tilassa ko.tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon myös monien muiden lailla kääntynyt sille kannalle, että J.R. se ei sittenkään voi olla. Miettikää nyt itse, asettukaa syyllisen asemaan. Jos tietäisit olevasi se häirikkö, ottaisiko selville aiemmin ahdistelemasi henkilön puhelinnumeron ja sen jälkeen soittaisit hänelle, ja kertoisitko kaikesta tästä lehdessä? Mitä edes sanoisit ahdistelusi kohteelle puhelimessa, väittäisitkö, että minä se en ollut? Ahdistelusi kohde ei välttämättä edes vastaisi puheluusi, ja jos vastaisikin, ei mahtaisi olla kovin lämminhenkinen puhelu, koska kyse oli kuitenkin sen verran vakavasta häirintätapauksesta, että siihen puututtiin moneen kertaan TTK-tuotannossa. Vaikea myöskään uskoa, että J.R. olisi valehdellut koko stoorin, että on selvittänyt puhelinnumeron ja soittanut puhelun, koska eiköhän S.A. voisi milloin tahansa kertoa koko kansalle, että ei muuten
Mitä väliin onko JR tai JB-syyllisiä ovat kunnes toisin todistetaan.
Tietenkin se pitkäaikainen ahdistelija on hän, joka ei ole kommentoinut mitenkään. Vanhempi mies.
Jospa se oli Jare Rand (J.R) :) ... tai sitten Jukka Rammi. Tai sitten vaikka James Potkukelkka.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se voi Mikael g koska ei tartte olla just oma pari.Lisäksi tanssinopettajista epäilen ekana ansku b, keräs markoa, aleksi seppästä. Ovat kuitenkin olleet samassa tilassa ko.tilassa.
Nimenomaan omista pareista on kyse. Oletko kuunnellut podin?
Eiköhän edelleenkin "syylliset" ole rakastunut Rasila ja ihastunut Salminen, joita täällä aiemmin veikkailtu. Eipä paljon muita vaihtoehtoja..